Jep. Ja mä voisin kyllä Anonymitylle esittäytyä ihan anytime....:whip:
No mut et sittenkään esittäydy vai? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep. Ja mä voisin kyllä Anonymitylle esittäytyä ihan anytime....:whip:
Soitin vuokravälitystoimistoon ja sovittiin että sieltä otetaan yhteyttä kunhan ovat tarkastaneet että mulla ei oo ollu minkäänlaisia maksuhäiriöitä. Tämä tapahtui keskiviikkona työpäivän ollessa lopuillaan, mietin vaan että kuinkakohan kauan tuollaisten tietojen saaminen kestää?
Pidin kämpän saamista jo lähes varmana ja keskiviikon jälkeen en asuntoa enää ole etsinyt. Nyt jännittää että menikö tämä sittenkin sivusuun vai olenko vain vähän kärsimätön.
No mut et sittenkään esittäydy vai? :D

Hoito-ohje:
laita siihen koru jota voi pyörittää läpi = banaani tai rengas, kirurginterästä tai kultaa. Pese sebamedillä ja haalealla vedellä pari kertaa päivässä ja pyörittele rengasta edestakaisin pestessäsi. Septidiniä voi myös laittaa. Ja kaikki koskeminen vain puhtain käsin. Alle viikossa tulee kuntoon.
Nappi, oli se mistä materiaalista vaan tehty, saattaa aiheuttaa tulehduksia kun se hautoo. Kuten itsekin huomasit, on iho rikki napin takaa kun ei pääse näillä ilmoilla kuivumaan.

Ei kai nyt kuorkkikuskia oikeasti kiinnosta ajaako joku lähellä?Meikällä on tällänen muistikuva. Kuorma-auto vilkuttaa oikealle moottoritiellä = ajat liian lähellä. Vilkku vasemmalle = ohita. Oikein vai muistanko taas väärin? :D
FB stalkkaus ei ole vielä tuottanut tulosta:jahas::D
Vaikka kyllähän sä melko varmasti siinä Karpo-tädin kaverilistalla olet![]()
Sielläpä hyvinkin :D Ootko sä?
Minä olen ihan nyyppä erilaisten drinksujen suhteen, juonkin lähinnä kaljaa ja yhden tähden jallua.
Haluaisin kuitenkin tulla tunnetuksi menestyvänä seurapiirimiehenä, joten kertokaas jotain hyviä drinkkejä joita amatöörikin osaisi tehdä? Lähinnä siis illanistujaisia ajatellen, olisi kiva tarjota jotain muutakin kun olutta, varsinkin jos naisia on paikalla (teoreettista).
Eli klassisia, helppoja drinkkejä. Gin tonic on esim. yksi hyvä joka monelle myös maistuu.
Meikällä on tällänen muistikuva. Kuorma-auto vilkuttaa oikealle moottoritiellä = ajat liian lähellä. Vilkku vasemmalle = ohita. Oikein vai muistanko taas väärin? :D
Ei ne rekat moottoritielä mitään vilkuttele. Siellähän nyt pääsee ohi sitä ohituskaistaa pitkin muutenkin, kun ketään ei kerran tule vastaan. Noi vilkutukset tapahtuu siis maantiellä silloin kun rekkakuski näkee tulevan suoran vaikkapa mäen tai mutkan jälkeen ennen ohitusta yrittävää autoa.
Ja noi merkit menee just päinvastoin kuin kirjoitit. Eli:
Vilkku vasempaan = Joku tulee vastaan (tai kääntyy vasemmalle, jolloin et voi myöskään ohittaa)
Vilkku oikeaan = Vapaata edessä ( tai kääntyy oikealle, jolloin pääset näppärästi ohi vasemman kautta)
Opettele noi ihmeessä oikeinpäin. Suluissa olevia asioita voi käyttää muistisääntönä. Ei siis ikinä ängetä kenenkään rinnalle, jolla on vilkku vasempaan.
Mikä olisi hyödyllisin kieli seuraavista esim. työtä (matkailun ala) hakiessa: ranska, espanja, venäjä, saksa?
Pohdiskelen mitä kieltä alkaisi opiskelemaan vakavammin, mutta ei ole hajua mikä olisi ns. hyödyllisin kieli noista.![]()

Sanoisin, että espanja. Lähes koko Etelä-Amerikka on espanjankielistä, samoin Väli-Amerikka, puhumattakaan espanjasta ja lähialueista. Ranskaa puhutaan paljon Afrikassa(ja paikoin Kanadassa) ja joillakin tyynenmeren saarilla. Venäjää sitten näissä entisissä neuvostoliiton maissa. Saksa sitten lähinnä Keski-Euroopassa puhuttua. Riippuu tietysti myös siitä mihin päin olet lähdössä matkaoppaaksi(?) että mikä kannattaa, mutta vastaukseni olisi kuitenkin yleisesti ajatellen espanja.![]()
Ainakin itse suosittelisin sitten venäjää tai vaihtoehtoisesti saksaa. ;)Ei ole matkaoppaaksi meneminen mielessä! Lähinnä mielessä jos pääsis sellaiseen työpaikkaan, jossa siitä mun kielitaidosta olisi hyötyä yritykselle - voisi hoitaa asioita sillä kielellä jne.