Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyl mä ihan autolla ajattelin tulla. Fillarilla on vittumaista varoa leppiä.

Tästä tuli mieleen, onko sulla fillaria? Jos on, niin minkälainen? Toinen kysymys: Tykkäätkö uimisesta/sukeltamisesta? Oletko kokeillut snorklaamista/sukeltamista?

Kaksi asiaa mitkä nähdessäni räkähuutonauru olisi 100% varma. Toinen olisi Mike pyöräilykypärä päässä fillarilenkillä ja toinen Mike speedoissa uimassa. Ei tule tapahtumaan.

Selvä. Sori mulkkaamisesta, pyörällä vedin kaverin kanssa ohi. Iski sellainen, onpa tutunnäköinen tyyppi mistä mahtaa olla, hetken kuluttua kun vasta tajusin. Tuntemattoman tervehdys näin perästä.

Dogi ottaa matsia itsensä kanssa.

Ja juuri pääsit sanomasta näitä fiksuiksi :D No ei, hienoja ja varmasti tosi mukavia lemmikkejä ja pitäähän sitä energiaa pentuna riittää vähän hassumpiinkin juttuihin :thumbs:

Viimeksi muokattu:
Tornissa ja La Torre Fazionessa käyty. Hyviä mestoja molemmat ja LTF:ssä oli aivan mieletön latte, vakuutti kun heppu teki vaahdon ja iski makusiirapin kahvin pohjalle niin että sitä juodessa sitä tuli juuri sopivasti vaikka ei ollenkaan hämmentänyt. Arvellutti tornin portaat, niistä ei nimittäin isompi ukko ylös kävele muina miehinä =) Huomenna pitää katsastaa sähkötalon roberts coffee.

Eläimistä taisi olla apina ainoa, joka on itsetietoinen. Lapsetkin ovat 18kk saakka semmoisia, että ne luulevat peilikuvan olevan toinen vauva. Koirat tai kissat eivät koskaan tajua olevansa itse peilissä. Mut kyllä nup puudelit aika skarppeja ovat oppimaan. Tämä pentu on oppinut istu-käskyn muutamassa päivässä 8vko ikäisenä.

Eläimistä taisi olla apina ainoa, joka on itsetietoinen. Lapsetkin ovat 18kk saakka semmoisia, että ne luulevat peilikuvan olevan toinen vauva. Koirat tai kissat eivät koskaan tajua olevansa itse peilissä. Mut kyllä nup puudelit aika skarppeja ovat oppimaan. Tämä pentu on oppinut istu-käskyn muutamassa päivässä 8vko ikäisenä.

Onko tosiaan noin,ettei koirat ja kissat tunnista itseään peilistä? Minun vanha kissa viisveisaa peilikuvastaan,vaikka muita katteja kohtaan on kovinkin vihamielinen. Tiedä sitten miten on pentuna käyttäytynyt ensi kertaa peiliin vilkaistessaan

Onko tosiaan noin,ettei koirat ja kissat tunnista itseään peilistä? Minun vanha kissa viisveisaa peilikuvastaan,vaikka muita katteja kohtaan on kovinkin vihamielinen. Tiedä sitten miten on pentuna käyttäytynyt ensi kertaa peiliin vilkaistessaan

Meillä ainakin aluksi pystäri reagoi samalla tavalla peiliin, kuin tuo miken koira. Mutta nyt iän myötä peilikuva ei kiinnosta enää pätkääkään, muut koirat kylläkin. Eli luulisin, että on sen verran itsetietoinen, että ymmärtää oman peilikuvansa.

Taitaa olla kyse kahesta eri asiasta. Ensimmäinen, että on itsetietoinen eli ymmärtää olevansa itse peilissä. Toinen, on tietoinen että siellä peilissä on aina jotain, josta oppii olemaan välittämättä ajan myötä, mutta ei tajua sen olevan oma heijastus.

Meillä ainakin aluksi pystäri reagoi samalla tavalla peiliin, kuin tuo miken koira. Mutta nyt iän myötä peilikuva ei kiinnosta enää pätkääkään, muut koirat kylläkin. Eli luulisin, että on sen verran itsetietoinen, että ymmärtää oman peilikuvansa.

Taitaa olla kyse kahesta eri asiasta. Ensimmäinen, että on itsetietoinen eli ymmärtää olevansa itse peilissä. Toinen, on tietoinen että siellä peilissä on aina jotain, josta oppii olemaan välittämättä ajan myötä, mutta ei tajua sen olevan oma heijastus.
Taitaa olla enemmänkin siitä, että peilin kaveri tekee aina samat liikkeet. Eli ei välitä, koska interaktiivisuus ei ole fyysistä, ja aina samanlaista. (Edit: Liikkuu aina, kun eläin itsekin liikkuu, vuorovaikutus puuttuu)

Afrikan- ja Intiannorsu, delfiini, miekkavalas ja eurooppalainen harakka ovat tieteellisesti todistettu olevan itsetietoisia. Apinoista ns. suuret apinat omaavat saman kyvyn, ei siis kaikki apinat.:thumbs:

Ei meillä ainakaan kissat peilistä mitään tajua. Ei minkäänlaista reagointia peiliin tuijottaessa vaikka siinä jotain heiluttaisikin.

Back
Ylös Bottom