Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meni tuo lähtö ihan reisille kun piti katsoa jalkapalloa ja läähättää yhden neidon kanssa FB:ssä, ja sit vielä tännekin postailla.

Ötyä.
Olin tässä konella 00.00.00, mutta veli Lämpöhakuinen sai korkata tänään...:hyvä:. Joskus täytyy vaan tunnustaa tappio...:worship:

Ötyä.
Olin tässä 00.00.00, mutta veli Lämpöhakuinen sai korkata tänään...:hyvä:

Kuulostaa selitykseltä:D

Eikä mitään säälikorkkauksia, se on raaka peli.
Ja vaikka olisitkin korkannut, ei olis tuntunut missään...taitaa treffejä pukata fb:n kautta...hmm...krhmm..jeah beibee:whip:

Kuulostaa selitykseltä:D

Eikä mitään säälikorkkauksia, se on raaka peli.
Ja vaikka olisitkin korkannut, ei olis tuntunut missään...taitaa treffejä pukata fb:n kautta...hmm...krhmm..jeah beibee:whip:
Luet mua, kuin avointa kirjaa.
Treffit, ne on kivoja. Tänään käytiin kattomassa potkupalloa livenä. Sain kivat rajat. Tällä viikolla ois mukavaa sutinaa luvassa. Perjantaina joutu kieltäytymään yksiltä treffeiltä. Hankala juttu: Fyysisesti täysi 10. Henkisesti ei nappaa:jahas:. Nussiakkaan ei pelkästään voi, kun on tavallaan " kuormasta". Saatana, taas tätä miehen elämää...:(

Se on tämä miehen elämä aina yhtä hankalaa, so many women, so little time:rolleyes:

Tämä mun tapaus on semmonen punatukkainen rocktyttö. No, vituilleenhan se menee kuitenkin, mutta sattuuhan näitä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Se on tämä miehen elämä aina yhtä hankalaa, so many women, so little time:rolleyes:

Tämä mun tapaus on semmonen punatukkainen rocktyttö. No, vituilleenhan se menee kuitenkin, mutta sattuuhan näitä.

Käyhän antamassa tytsylle "kyydit".:D

Sitten päivän paha kysymys : Selittäisitkö "uuvatille", miten se OLUTTURBOSUIHKUMOOTTORI, oikein toimii. Oli meinaan makea video. Jäin pitkäksi aikaa ihailemaan kaikki suihkumoottorijuttuja, SinäTuubiin viime yönä. Voikos tuollaisen laittaa vaikkapa autoon ja ajaa TUHATTA ???:)

Siihen tarvitaan vanha turboahdin ja vähän luovaa hulluutta.
Olen nyt sen verran laiska, että joudut lueskelemaan tuolta http://www.pulse-jets.com/
Klikkaat sieltä yläreunasta kohtaa "jetengine", löytyy ohjeita.

Voihan sen autoon laittaa, mutta ei se ehkä ihan TUHATTA mene

Isommalla moottorilla pääsee jo vähän kovempaa

Moro Vitsku.

Moneltas pojat ajatteli ottaa köllöö?

Kunhan kämpässä lämpotila salliin. Lävet auki ja 24,6 silti lämmintä.

Edit : Sitten kahtomaan Sopranos. Kakkoselta nyt.

Huomenna töihin. Siihen loppu loma. Nyyh.

En tee huomenna mitään, relaan! Elbaan vaan ja näppäilen kuviteltuja kiveksiäni. Saatan uhrata 8h nettisurffailulle, jos jaksaa...

Huomenna töihin. Siihen loppu loma. Nyyh.

En tee huomenna mitään, relaan! Elbaan vaan ja näppäilen kuviteltuja kiveksiäni. Saatan uhrata 8h nettisurffailulle, jos jaksaa...

Kovia hommia teillä, toista se oli aikanaan meillä.. :)

Jos muuten loppukesästä näette jonkun kiitävän kehäkolmosta tämmösellä

niin se on melko varmasti pyssy.

Kyllä, Sopranosta vois väijyä.

Kovia hommia teillä, toista se oli aikanaan meillä.. :)

No, mä oon ollu 4vko pois, ja sitä ennen ehdin olla vain 1.5vko töissä kun olin aiemmin 3vko saikulla. Oon ollu duunista pois käytännössä pari kuukautta. Ja niin, noi tekniset erikoistiimien hommat on vähä erilailla sykkimistä kuin niissä aikoinaan sun hommissas :)

Meillä on painetta, kiirettä ja stressiä, mut välillä mös vitusti tyhjää aikaa. Ja mikä parasta = pitkän vapaan jälkeen nakitan itseni pelkkään ongelmaratkaisuun viikoiksi :haart: (ja oon tietty tosi hidas koska en muista enää mtn, ja aamusta menee huomenna 2-3h meileihin, viime loman jälkeen oli jtn 1150 meiliä, 3vko saikullakin oli 880) :D

^Allright, kuulostaa jokseenkin leppoisalta :D

Back
Ylös Bottom