Oon söpö jee. Moi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistän paremmaks: tuuletus ikkuna auki, huoneen ovi auki, talon ovi auki, 2 vanhaa tietokoneen laitetuuletinta johon on kytketty kännykän laturi rinnakkaiskytkennällä, puhaltaa tähän tietokone pöydälle päin. :D
Oon söpö jee. Moi.
Sie oot söpöin.
awwwww :haart: (Laitan sen 10e sun tilille ku pistät tilinro privaan)
Ei tarvii. Oon tänään yli kivalla tuulella.
Mitä kaikkee se ihminen tekeekään, että ei ole kuuma :D
Olisin varmaan tehnyt arkkupakastimesta viileän sängyn, mutta se heitettiin kaatsille. Yksi toimiva kikka on kastella pyyhe läpimäräksi niin kylmällä vedellä kun mahdollista, sitten ravistelee sen mahdollisimman kuivaks. Sitten kömpii sänkyyn ja vetää sen pyyhkeen peitoksi, siihen päälle voi sitten ottaa pussilakanan. Makoilee näin 5 minsaa ja heittää pyyhkeen kuivumaan ja alkaa koisimaan. Oltiin joskus mökillä, tuli testattua - toimii. :D
MEE, oot söpöin. Tilinumeron pistän kohta privaan!
Joo, väsyttää.
ps. Toinen ilmainen kehu ;)

Heheh.
Toi märkä pyyhe on aika... iy. Mut kuumavesipullo muutettuna kylmävesipulloksi on kans ihan rokkaava menetelmä.
Kylmäkalle on kans aika jees, jos kietoo vaikka peiton väliin ja nukkuu sen kanssa. :D
Jesu, missä servulla pelailet? Voisin tulla ottamaan turpaan :D
Tuuppas pelaamaan, meen servulle 82.118.208.212:27961 (exc suomiservu). Nimi on joku härski vihreällä, en vielä tiedä että minkä pistän
Vois laittaa vaikka jääpaloja housuun, niin ees kivekset viilenis. Sen verran kuumana täällä käydään.
Laita hiiliä housuihin, niin aamuun mennessä ne on kuumuudessa ja paineessa muuttuneet timanteiksi.