Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tietääkö joku mistä saa muuttolaatikoita hankittua? Kaupat on vähän poissa laskuista, ainakin isoimmat. Kyselin, ja ne murskaa laatikot saman tien kun ovat ne tuotteista tyhjänneet.

Tietääkö joku mistä saa muuttolaatikoita hankittua? Kaupat on vähän poissa laskuista, ainakin isoimmat. Kyselin, ja ne murskaa laatikot saman tien kun ovat ne tuotteista tyhjänneet.

Käy vuokraamassa/ostamassa Muuttopalvelu Niemen konttorista. Osta saman tien koko muutto, ei tarvi ite miettiä ;)

Miks opera ei tykkää ollenkaa pakkiksesta? Nyt tää refreshaa sivua vähän väliä jos ei paina tuota ruksia. Ja sit taas jos ei refreshaa pariin minuuttiin niin tää kirjautuu pois tältä foorumilta. Liekkö tää jonkun uuden päivityksen ladannu? Muutenki kaatuilee välillä jos kattoo youtubea.

Ite oon ainakin hakenut kaupasta niitä banaanilaatikkoja. Kaupan tädeille pitää vain kertoa tarpeestaan ja ne jättää sovitun määrän laatikkoja murskaamatta. Muutaman kerran olen noita hakenut.

Jonku supermarketin takapihalta nyysii lihalaatikoita. Tai jos joku tuttu on kaupassa duunissa. Ne voi palauttaa sit minkä tahansa kaupan takapihalle ja HK:n kuljetus vie ne mennessään.

Onko Nintendo 8bit (nessi) pelien tallentaminen pelikohtasta? Eli jossain peleissä pystyy tallentaa, ja toisissa ei vai hä? Tänään vasta rupesin pelaileen konsolia, ja ottaan päähän toi pelin alusta asti pelaaminen game overin jälkeen.

Oikeaa wasabia tuskin on. Tavallisesta piparjuuresta, sinapinsiemenistä ja elintarvikeväristä tehtyä korviketta todennäköisesti on. http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/uvz.html#wasa :)

Eiköhän sitä ihan oikeaakin wasabia suomesta saa. Vaikka kirjoittaja ei ole löytänyt vuonna 2003 lähi siwastaan wasabia, niin se ei tarkoita ettei sitä saisi. Meillä ainakin on kaapissa suomesta ostettua wasabia.

Edit. Valehtelin, ei ole juuri nyt kylläkään.

Edit. Seison korjattuna. Löysin paketin jääkaapista ja eihän se ollut aitoa wasabia. Piparjuurta sekin suureksi osaksi oli. Wasabia 30%.

hyvää terassia vantaalla ? tai asolan suunnalla ? koivuklubi ? :D tai muuta kivaa kuppilaa ?
onko asolassa hyvä olla ?

nimim. juuri viimeviikolla asolaan muuttanut.

Onko Nintendo 8bit (nessi) pelien tallentaminen pelikohtasta? Eli jossain peleissä pystyy tallentaa, ja toisissa ei vai hä? Tänään vasta rupesin pelaileen konsolia, ja ottaan päähän toi pelin alusta asti pelaaminen game overin jälkeen.

Mun muistaaksee joissaa peleis saa vaa sen jonkuu koodin et pääsee tietylt tasolt alottaa sit uudestaa, suurimmas osas ei kyl taida olla mitää tallennus mahdollisuutta, en kyl nyt muista ku ei oo muutamaa vuotee tullu pelattuu, korjatkaa jos olen väärässä.

Voi nykynuoria. Se on raakaa peliä, kun Nintendoa pelataan. Pyyhit kyyneleet, huudat "Perkele!" ja alotat alusta.

Jotkut mariot ja muuthan on todella lyhkäsiä pelejä loppujen lopuks ja se pidemmän ajan viihde tulee siitä, kun jankataan aina alusta uudestaan ja uudestaan ja toivottavasti kokemuksen myötä päästään aina vähän pidemmälle.

Katsastuskortissa lukee että raidetangon pää välyksellinen, niin kai se nyt riittää että ostan nimenomaan pelkästään tuon raidetangon pään enkä koko tankoa?

Pakko laittaa nyt tämä kun tuo lakiosion Tatu on lomalla. Hätä on suuri, eli tilanne on seuraavanlainen:

Ongelmani on esimies (nainen). Pomo työskentelee dementiaryhmäkodissa, ja on suoraan kuin Hitler. Osaston vastaava käyttää valtaansa väärin. Hän huutaa mummoille, käyttää henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Kohtelee alaisiaan epäkunnioittavasti (ei panosta työvuorojen tekemiseen, rikkoo itse sovittuja sääntöjä, soittelee humalassa työpaikalle). Asiasta on keskusteltu pomon pomon kanssa, mutta hän sanoi, ettei ota kantaa asiaan. Paikalla on ollut myös työsuojeluvaltuutetut, mutta nämä sanoivat vain, että asiasta täytyy keskustella (asiasta on keskusteltu ja pomo sanoikin ettei hän omasta mielestään ole milloinkaan huutanut kenellekkään yms).

Pomo huutaa ainoastaan silloin, kun vanhempia työntekijöitä ei ole läsnä (huuto kohdistuu alle 30-v työntekijöihin. Pomo itse yli 50v.)

Tilanne työpaikalla on mahdoton. Tämä syö niin henkisesti kuin fyysisesti työntekijöiden voimavaroja.

Näyttää siltä, ettei kukaan oikein halua kantaa tästä vastuuta ja tilanne on lukossa. Mihin tässä voisi ottaa yhteyttä, että tilanne etenisi? Ketään ei näytä kiinnostavan.

Asukkaiden omaisille jos kertoisin että miten esimiehemme kohtelee asukkaita niin asia olisi jo raastuvassa ja pomo pihalla mutta kun ei ole todistusaineistoa näyttää niin ei sitten voi kertoakkaan. Toisaalta pomon itkuakaan / raivareita ei voi nauhoittaa puhelimella, kun eikös tuo mene vähän salakatseluksi tms?

Itse viihdyn muuten työpaikallani ja tykkään työstäni mutta tälläinen tilanne tekee siitä helvettiä!

Asenna parit piilokamerat sinne duunipaikalles :D

Sama tuli mieleen, sitten suttaat kasvot tarvittaessa ja vaikka Valviraan viestiä. Muutenkin kannattaa Valviraan ehkä ottaa yhteyttä?

Back
Ylös Bottom