Deleted member 70276
Vittu pitää lähtee töihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu pitää lähtee töihin.
Tyttärellä tänään synttärit ja äitinsä oli luvannut että saa valita jonku little petz talon tai vastaavan. No mentiin sitten tuonne helevetin suureen lelukauppaan sellasta valkkaamaan niin mitä vittua.... sellainen naurettava muovihärpäke joka oli niin täyttä paskaa kuin voi olla maksoi 80 euroa. EI VITTU. Ja sellainenhan sitten piti sekä jälkikasvunsa että hänen äitinsä (=vaimoni) mielestä saada. Kyllä vitutti, eikä se raha, kyllähän 80 euron lahjan voi antaa ei siinä mitään mutta jos sillä saa tuollaisen naurettavan muovisen härpäkkeen jonka valmistuskustannukset ovat olleet varmaan 1,35 euroa. No kiva tietää että ainakin brändin omistava firma tekee kyllä massia...
Mua ei vituttais ollenkaan, koska muistaakseni stokkalla on edelleen voimassa tämä 100e tarjous että jos löytyy pilaantuneita tuotteita.Vittu tänään stokkalta ostetut jauhelihat oli menny pahaksi. Ovat ihan harmaat ja haisevat pahalle, päiväystä olisi kuitenkin vielä jäljellä.
Ohimennen oon huomannut ihan yleisestikin että lasten lelut on ihan älyttömän ylihintaisia laatuunsa ja "ominaisuuksiinsa" nähden. Kai niillä on helppo rahastaa kun aina niitä tullaan ostamaan hinnasta riippumatta.
Et kai Jami tossun alla ole :D
Pitäähän ne jollain rahalla maksaa nekin saatananmoiset lapsille suunnatut mainoskampanjat. Eikä niitä taida pakko olla ostaa, jos ei tuote miellytä.
Mua ei vituttais ollenkaan, koska muistaakseni stokkalla on edelleen voimassa tämä 100e tarjous että jos löytyy pilaantuneita tuotteita.
Soitin stockkalle ja sanoivat antavansa jonkin hyvityksen jonka saan neuvonnasta. Eiköhän hyvitys ole tuon jauhelihan hinta.