Treenikaveri hukassa!

En tiedä, onko tämän paikka Treenit-osiossa, mut menee jo! :D Aloitetaas...

Olen tottunut touhuilemaan salilla lähinnä itsekseni, mutta tullut siihen tulokseen, että treenikaveri ei olisi pahitteeksi. Varmistajaa sekä tsemppaaja tarvitaan aina, ja jospas alkaisi sarjapainot nousemaan eräissä tietyissä liikkeissä, kun ei tarttis pelätä, että tulee tanko naamalle jne jne. Kivahan se olisi myös vaihtaa mielipiteitä ja omia kokemuksia ja saada/jakaa uusia näkökulmia. Uudet kaverithan ei myöskään ole turhia!

Sukupuolella, iällä tai treenivuosilla ei niinkään ole väliä, kunhan tykkäät treenata kovaa ja asenteella. Rajotteita ja haasteita tälle salikaveritoiveelleni kuitenki asettaa mun kohtuullisen syvältä olevat ja epäsäännölliset työajat. Treenaan joko aamulla/aamupäivällä tai illalla, joskus jopa lähempänä puoltayötä, mutta koskaan ei kuitenkaan yli kahdentoista mene. Hyvinä päivinä (vapaapäivinä) saatan ehtiä salille jopa iltapäivästä tai alkuillasta, jeaah! Eikä sun joka kerta mun mukaan tartte päästä, mutta siistiä olis, jos edes kerran pari viikossa. :]

Oma kunto ei ole huippukova vielä, mutta tavoitteet sitäkin kovemmat; tarkoituksena olisi kisata fitneksen puolella muutaman vuoden kuluttua, joten olisi kiva, jos sullakin olisi jonkunlaisia tavoitteita. Ei välttämättä kisat tartte mielessä olla, mutta ainakin lihasten kasvu! :D

Painoja nostelen Vantaan Myyrmäessä, joten kiva olisi, jos siekin näillä nurkilla pyörisit. Mitä lähempänä Myyrin Kuntokeskusta treenaat, sen parempi, mutta treenipaikka on tietty keskusteltavissa.

Enivei, jos tämmöinen reenikaveri kelpais, niin otahan yhteyttä! Tarkemmin voidaan sitten juonia nää jutut esim. mesessä ja naamatusten.

Tämmöiseen voi pistellä postia tulemaan: sannukkaa@gmail.com

:dance:

Jos tekniikka on kunnossa (teet liikkeet tanko suorassa) niin nostelet ilman lukkoja ja alle jäädessä pudottelet sitten painot kallistelemalla. kotona hyvä tapa mutta salilla voi hiukan kerätä katseita :p

Ite en käytä lukkoja ollenkaan koska pidän niitä täysin turhina ja aikaa vievinä kun pitää olla kokoajan rullailemassa auki ja kiinni. Niin ja tietenkin myös tuo että alle jääminen ei haittaa penkissä ilman lukkoja.

Tai pyydät rohkeesti jonkun varmistamaan

kyllä hyvä treenikaveri voi psyykkaajana, varmistajana ja kilpailuhengen nostattajana nousta arvoon arvaamattomaan. alkakaa nyt ihmeessä joku neidolle kaveriksi!

Mä tulisin ehdottomasti tsemppaajaks/psyykkaajaks/avustajaks, miksikä ikinä haluatkaan, jos vain asuisin siellä suunnalla.

Se on huono pyytää varmistajaa, kun monesti oon yksinäni treenaamassa :] Tai muut on hikoilemassa toisessa huoneessa toisella puolella salia.

Ja riplan kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä. Hyvästä treenikaverista voi tulla hyvinkin tärkeä monessa mielessä. En mie kuiteskaan pelkkää varmistajaa etsi vaan myös tsemppaajaa ja kaveria, jonka kanssa voi jauhaa henkeviä treenaamisesta, treeniohjelmista, lisäravinteista ja semmosta (: Tietty mie olisin yhtä lailla myös tsemppaamassa ja psyykkaamassa ja varmistamassa.

Eikäku pikkutreenari voi muuttaa Vantaalle. Tääl on hyvä olla ja treenata! :D

Se on huono pyytää varmistajaa, kun monesti oon yksinäni treenaamassa :] Tai muut on hikoilemassa toisessa huoneessa toisella puolella salia.

Ja riplan kanssa olen ehdottomasti samaa mieltä. Hyvästä treenikaverista voi tulla hyvinkin tärkeä monessa mielessä. En mie kuiteskaan pelkkää varmistajaa etsi vaan myös tsemppaajaa ja kaveria, jonka kanssa voi jauhaa henkeviä treenaamisesta, treeniohjelmista, lisäravinteista ja semmosta (: Tietty mie olisin yhtä lailla myös tsemppaamassa ja psyykkaamassa ja varmistamassa.

Eikäku pikkutreenari voi muuttaa Vantaalle. Tääl on hyvä olla ja treenata! :D

hehee :D en viittis ku just lahesta kämpän sain :) mul on samat mielipiteet, kun sullaki eli ei pelkkä varmistaja vaan tsemppaaja jne.

muuta lahtee saat musta treenikaverin oon viel samanikänenki
Houkutteleva tarjous kieltämättä, mutta ei niin yksinkertaista kun matkaakin sinne kertyy jokunen kilometri + että joku luukkukin pitäisi löytää.

Tässä välissä tarttee kiittää ISOSTI, sillä tän ketjun myötä löytyi pari aivan huipputyyppiä treenikaveriksi, loistavaa juttuseuraakin löytyi ja vanha tuttu vuosien takaa! :] Ei ollut yhtään huono idea laittaa viestiä tänne! :dance:

Back
Ylös Bottom