Ilmesty 20 päivää sitten, nimeltään Blacksuami.Helvetti, en tiennyt, että kuulalla on uus levy, meen ostamaan heti jos on tunesissa. Paras kahvipapu on Has beanin breakfast bomb. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilmesty 20 päivää sitten, nimeltään Blacksuami.Helvetti, en tiennyt, että kuulalla on uus levy, meen ostamaan heti jos on tunesissa. Paras kahvipapu on Has beanin breakfast bomb. .
En ole, enkä varmaan ikinä mene, en pidä espanjalaisista huutavista ihmisistä.Oletko Mike käynyt Espnajassa, mitä pidit?
Kysymys perustuu siihen että olen itse Espanjassa juurikin nyt.
En ole kerennyt pahemmin matkustelemaan kun Pakkista on tullut kasvateltua intensiivisesti 8 vuotta, olen vähän neuroottinen tämän kanssa, siksi kai tää onkin näin iso.Paljonkos Mike olet matkustellut? Missä kaikkialla olet reissannut? Mitkä olisi (Japanin lisäksi) sellaiset maat mihin haluaisit päästä vielä käymään / uudestaan käymään?
Pallon ympäri olis kova matka, maksaa vitusti, mutta siinä olisikin matkarapparia kerrakseen. En kyllä edes tiedä miten semmoinen toteutetaan.
En ole, enkä varmaan ikinä mene, en pidä espanjalaisista huutavista ihmisistä.
En ole kerennyt pahemmin matkustelemaan kun Pakkista on tullut kasvateltua intensiivisesti 8 vuotta, olen vähän neuroottinen tämän kanssa, siksi kai tää onkin näin iso.
Mut valokuvauksen myötä on tullut enemmän himoa käydä kuvailemassa muualla, muutoin en varmaan kamalasti matkustelisi. Pohjoismaissa on siis koluttu ja sitten Japania.
Tokioon on pakko mennä uudestaan ja aion vielä toteuttaa siellä pidempiä hengailujaksoja, eli kuukausia kerrallaan siellä elelyä. Alaskassa on päästävä käymään, samoin Australia. Brugge pitää nähdä myös joku viikonloppu. Mut meikää himottaa kaikki mestat joissa kaikki ei ole käynyt, jonnekin thaikkuihin mua ei sais edes maksamalla.
Pallon ympäri olis kova matka, maksaa vitusti, mutta siinä olisikin matkarapparia kerrakseen. En kyllä edes tiedä miten semmoinen toteutetaan. Ihailen yhtä nuorta valokuvaajaa, Joey Lawrence, jolla on saumaa lähteä assareiden kanssa jonnekin hevonvittuun kuvailemaan. Katsokaa miehen portfolio ja sieltä se alkuasukasjuttu. Kyllä mäkin vielä lähden, maksan jollekin assarille matkat että lähtee messiin kantamaan yhtä genistä ja valoa.

Toi on ihan höpö höpöä, eksoottisuudella kusetetaan immeisiä. Kyllä Konat ja Blue mountainit pesee tommoiset.