Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kummallisen vähän lähtee karvaa, ei niinkuin mitään, paitsi harjatessa semmoisia tuppoja. Ja voi jeesus miten tottelevainen tämä nykyinen yksilö on, todella kiltti. Jos sille iskee ripuli, kuten näyttäis välillä iskevän jos ruoka vaihtuu liian tiheään, niin se reppana menee itse suihkuun paskomaan jos ei kukaan ole viemässä ulos. Ja kyse on siis vain siitä, että jos vatsa menee kuralle, niin se ei katso milloin viimeksi on ulkona käyty. Vähän tuppaa olemaan nirso vatsa näillä puudeleilla, saa olla tarkkana vaikka kuin hyvää koiransafkaa antaa, se massu voi mennä veteläksi milloin mistäkin. Ja näistä saa vaikka minkä näköisiä trimmaamalla, hauskaa miettiä minkälaisen aina vetäisi. Kovasti odottelen sitä pienokaista, koska tämä toinen kaipaa kyllä kaveria, vaikka ylipaljon se saakin huomiota, koiralle koira on kuitenkin erilainen kaveri kuin ihminen, niillä on omat juttunsa.

Aika kova :D Toista se oli meikän entinen hauva joka siis oli löytökoira ja meni sitten yhelle frendille (alan ammattilaiselle) kun ei sopeutunut.. Oli meinaan aina kuset ja paskat ympäri kämppää..

Kävin noukkimassa Osiriksen retrolenkkarit, ei pitäis olla juuri kellään muulla vastaavia.

Liitteet

• photo-22.webp
    photo-22.webp
    38 KB · Katsottu: 1 534
iphone_home.gif

sennheiser-mm50-ip-headset-foriphone1.jpg

Kuuntelen musaa kokoajan ja jokapaikassa. Autossa on iPod classic joka liitettynä Pioneerin 910BT naviin. 160gt tilaa soittimessa. Himassa kuuntelen sitten koneella ja Airtunesin kautta kunnon vehkeillä ja muualla sitten tolla kuvissa olevalla setillä. Olen koittanut monia kuulokkeita, mutta menevät ajan kanssa rikki, v-moda, Bose, Heiser jne.

Last FM soittolistaa täällä

51946 plays since 16 Dec 2008

I'm into finnish, pop, metal, electronic and melodic death metal, including:

Pyhimys, Machinae Supremacy, Dead by April, Madonna, The Cardigans, Sade, Paul van Dyk, Heikki Kuula, Scar Symmetry, September, Stella, Katatonia, Queensrÿche, All That Remains, Deep Insight, Dark Moor, Tiësto, Paramore, Chromeo, Diablo, Arch Enemy, Behemoth, DJ Orkidea, Lamb of God, Five Finger Death Punch, Dark Suns, Haloo Helsinki!, Seventh Wonder, Jenni Vartiainen, In Mourning, Norah Jones, Tracedawn, Rotting Christ, Insomnium, Regina, Kamelot, Kemopetrol, Dimmu Borgir, Stig Dogg, Bullet for My Valentine, Sonic Syndicate, Teflon Brothers, Redrama, Lady Gaga, Stam1na, Daylight Dies, Killswitch Engage, Megadeth, Kreator, A04.

Overall artistit koko Last FM ajalta.

• 1 - Pyhimys
  • 2 - Machinae Supremacy
  • 3 - Dead by April
  • 4 - Madonna
  • 5 - The Cardigans
  • 6 - Sade
  • 7 - Paul van Dyk
  • 8 - Heikki Kuula
  • 9 - Scar Symmetry
  • 10 - September
  • 11 - Stella
  • 12 - Katatonia
  • 13 - Queensrÿche
  • 14 - All That Remains
  • 15 - Deep Insight
  • 16 - Dark Moor
  • 17 - Tiësto
  • 18 - Paramore
  • 19 - Chromeo
  • 20 - Diablo

Pakkotoisto.com ryhmä Last FM:ssä. Rontti 300 jäsentä.

http://www.last.fm/group/pakkotoisto.com

Taitaa tahmatassulle olla liikaa puolikas purkki päivässä Science planin kalkkunaa. Päivällä paskalla ja vielä yöllä kahden aikaan gönkat. Mut aamulla kun herään, niin tahmis luimistelee ja meikä hyppää voltin kun menen iloisena raikkaaseen aamusuihkuun. No kohta se varmaan oppii käyttämään pönttöä.

photo-36.webp

hills%20turk.jpg

Luulen, että se on Mike itse joka on yöpöhnässä herännyt ja käynyt laskemassa kaapelit suihkun alle. Eihän toi edes näytä koiran tuotoksilta.

En mä niin vanha vielä ole, etten muistaisi koska paskalla olen käynyt.

Mangaan on tullut hurahdettua pahemman kerran. Ergo Proxy alkoi eilen kun poistin boxin anaalianttilasta. Vitsi mitä dialogia ja soundtrackia noissa on.

Täs joku fanivideo.

iPhonella katselen Ghost in the shellin stand alone complexia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En mä niin vanha vielä ole, etten muistaisi koska paskalla olen käynyt.

Mangaan on tullut hurahdettua pahemman kerran. Ergo Proxy alkoi eilen kun poistin boxin anaalianttilasta. Vitsi mitä dialogia ja soundtrackia noissa on.

Täs joku fanivideo.

iPhonella katselen Ghost in the shellin stand alone complexia.

Anime on hieno asia, itse olen suurkuluttaja. :D Paljonkos maksoi tuo boxi?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tsekkaappa Mike Berserkki jos et ole vielä tutustunut, takaan että vituttaa kun loppuu kesken.

Siinä on se täppä, remember.

Varmaan kuuluisi johonkin mikrotukiosioon, mutta kun otitte puheeksi. Minulla jäi vasta nimimerkit ja autokirjautuminen päälle, kun aloin kirjoittaa viestiä ja sitä kautta kirjauduin. Kun kirjauduin sivun yläreunasta niin vaikka oli täpit ja firefoxille salasanat tallennettu niin eipä se sitä muistanut.

Back
Ylös Bottom