Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälaisia kasviksia ja vihanneksiä olisi hyvä syödä, siis joka päivä?
Pitäskö lähtee patti kasvamaan näillä arvoilla?
Proteiinit: 251g
Hiilihydraatit: 238g
Rasvat: 100g
2877kcal
Pituus 178cm, paino 77 ja ikä 21.
Minkälaiset pähkinät sopivat parhaiten proteiinin lähteeksi ja ovat muutenkin terveellisiä? Onko perinteiset Cashew-pähkinät hyviä tuohon tarkotukseen?
Hei rahkafanit!
Mitäs hyla-versioita olisi liikkeellä kaupoissa?
Kun oon yrittänyt syödä rahkaa melko säännöllisesti, mutta se aina tökkäsee kun maha paisuu/turpoaa = epämiellyttävä olo. Mulle ei tuu muista maitotuotteista ongelmia, mutta rahkasta tulee (oon käyttänyt Ehrmania ja joskus Valiota). Mietinkin että voisi kokeilla hylaa jos se auttaisi.
Onko Valio ainoa merkki josta löytyy hyla-rahkaa?
käpy kyselee, eli onko joku sotkeentunut maca-jauheesen, jos niin sopii ilmeisesti sekoittaa esim. rahkan sekaan/mehun,
mainostetun moninaisen aminohappokoostumuksen perusteella ei liene täysin huuhaata.
1. Kannattaisko vähentää roskaruoan syöntiä, vai voinko huoleti syödä esim. 1krt/viikossa aivan hyvin sitä? Entä energiajuomat, ovatko parempi vaihtoehto limukalle?
2. Onko normaalia, että kun haluaa lisätä massaa, niin lihaksen lisäksi tulee myös läskiäkin?
3. Miten läskin tuloa voisi vähentää? Kannattaisko syödä esim. vähä rasvaisia tuotteita ja pitää esim. 1 mässäily päivä viikossa?
4. Vähän ohi aiheesta, mutta onko satunnaisesta juoksemisesta haittaa massan kasvattamisessa?
1. 2 ruispalaa , kultarypsilevitettä , kinkkua 4 siivua , polar 5% 6 siivua ,vettä
2. 2 ruispalaa , kultarypsilevitettä , kinkkua 4 siivua , polar 5% 6 siivua ,vettä
3. tumma makaroni 80g , paistijauheliha 200g sipulia ,vettä , tomaattia 100g
4. tumma makaroni 80g , paistijauheliha 200g sipulia ,vettä , tomaattia 100g
5. 2 ruispalaa , kultarypsilevitettä , kinkkua 4 siivua , polar 5% 6 siivua ,vettä
6. tonnikalaa 160g
about P40% H30% R30%
onko tossa päiväsaannis pieles jotain vai onko ihan ok , -500kcal dietillä olen
Sellanen pieni kyssäri et miten saisin parhaiten tietää kanan koipien kalorit?? Paketis lukee 100g/180kcal, mut otan aina nahat, valkoset ihrat ja koiven päässä olevan luun lyömällä pois (en kyl tiiä miksi :D). Kalorilaskurissa on 100g/120kcal nahaton, mutta onko tossa luut messis sit? Ja toi kalorilaskurin on varmaan paino raakana, niin kuin kaikissa muissakin stuffeis... Mut jos toi 120kcal on luuttomas versios kanan koipee nii meleko vittumaista on kyl erotella tarkkaan luusta lihat raakana.
Ainahan sitä vois punnita eka raakana, sit paistaa ja ottaa luut pois ja punnitsee luut ja siit laskis, mut oisko missää helpompaa tapaa? Dietillä mennään ja tarkkana pitää olla kun viimesiä viedään.