Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei pysty treenaa hajonneen kyljen takia niin sama se on sit ryypätä. Vapun jälkeen ei ole ollut montaa selvää päivää. Ja tänään taas oltiin niin rahamiehiä että piti tarjota kaverille koko ilta. Loppukuusta taas kiva miettiä että mitä sitä söisi.:rock:

Eilen tuli otettua, hyvät kännit ja rahat meni.. Hmm, onkoha siinä joku yhdistävä tekijä? Huomiset työt kun saa hoidettua pois alta ni pääsee taas korkkaamaan, mahdollisesti rannalla! :)

Tuntuu siltä, etten ois juopotellu aikoihin, vaikka siitä onkin vasta 2viikkoa aikaa. No, tänään kuitenkin :kippis1:

Maanantaista eteenpäin tullu joka päivä maisteltua vähä, viime- ja toissayönä sit vähä enemmän.. Ja vielä oon hengissä :D

en sano mitään ,)

nyt äkkiä jotain vinkkiä maitopohjaisiin drinkkeihin! ajattelin testata yömyssyä, johon tulee kahviviskilikööri + maitoa. sanokaapas muita hyviä mitä ite teette?

2cl minttulikööri, 2cl kaakaolikööri, maito= marianne
2cl vodka, 2cl pisang ambon, maito= ville vallaton
2cl vodka, 2cl bailey's, maito= nunnan nänni

Cthulhu sanoi:
Flunssa vähän pukkaa päälle, joten ajattelin ahdistella sitä mäyräkoiralla.

Luulin että tämä oli joku ammattilaisen vinkki ja toimivakin sellainen niin päätin eilen vähän kokeilla samaa. Vittukun flunssa ja darra yhessä on ihan perseestä. En suosittele. Nolla tähteä. :0:

snadii jakilla läträämistä ollu pari päivää :) :kippis1:

Luulin että tämä oli joku ammattilaisen vinkki ja toimivakin sellainen..

No minä join sen mäyrän ja voimieni tunnossa lähdin lähipubiin, jossa join jotain 5-6 tuoppia. Seuraavana päivänä olin niin kipeä, että flunssa ei tuntunut missään.

nyt oon lotrannu kaks ja puoliviikkoa putkeen, joka ilta ihan kunnon humalaan asti.. Ei tää alkoholi taida oikein mulle sopia. Tai no oon tän nyt tietäny jo vuosia, ettei se sovi..

Nytki oon juonut 10 puolikkaan kaljaa, ja sitte ku viinat loppu ni niinki hirveänmakuista myrkkyä kuin rigas melnais balzams, joka suorastaa on aika kauheaa.. On sitä paremmankin makuisia viinoja tullut juotua.

Vein tässä tänään pulloja ja laskin että viimisen 10 vuorokauden saldo vaatimattomat 88 annosta alkoholia normiannoksina laskettuna.. Tolet taas noussu et ihan hyvin tuntuu järki juoksevan vaikka oon 10 puolikkaan kaljaa ja sitte tota myrkkyä hörppiny.

e: Mä taidan kyllä seuraavaksi kokeilla olla ilman ja jos ei onnistu mennä puhumaan a-klinikan väen kanssa,että oisko mitään apua tarjolla, en tosiaankaan halua alkaa puiston mieheksi ja katuojan kautta hautaan alle 30v.

e2:

No ei muuten mut mä oon viel töissä ja joka aamu huomaa et eilen tul vähän juotua..

Vappuna meni niin käsistä ettei ikinä, vapunpäivänä piti muuttaa, ja vittu mikä darra ku join pullon 80%, sitte sekalaisia tarjottuja juomia ja 5 bisseä. Tai mistäs tiiän että joinko mutta ainakin ton verta kaapista oli kadonnut, ja ihan alkuillasta muistan ison viskin kitanneeni..

Joo aamu alkoi oksennellen, sitten siitä viiden aikaan alottaa kamoja kasaan, 8 aikaan perillä porukoilla, jossa saunaan, pari siideriä ja kalja ja yrittää nukkumaan, ja sitten aamuneljältä kentälle ja sitte täällä maassa viina vaa on halpaa, ei maha minkää., mun alkoholinkäyttöä on aina rajottanu lähinnä saatavuus yhdistettynä rahavaroihin, jos voittaisin lotossa menisi varmaan 3v ja oisin haudassa. Vappuu edeltäneest keskiviikost juonut.

nyt oon lotrannu kaks ja puoliviikkoa putkeen, joka ilta ihan kunnon humalaan asti.. Ei tää alkoholi taida oikein mulle sopia. Tai no oon tän nyt tietäny jo vuosia, ettei se sovi..

Nytki oon juonut 10 puolikkaan kaljaa, ja sitte ku viinat loppu ni niinki hirveänmakuista myrkkyä kuin rigas melnais balzams, joka suorastaa on aika kauheaa.. On sitä paremmankin makuisia viinoja tullut juotua.

Vein tässä tänään pulloja ja laskin että viimisen 10 vuorokauden saldo vaatimattomat 88 annosta alkoholia normiannoksina laskettuna.. Tolet taas noussu et ihan hyvin tuntuu järki juoksevan vaikka oon 10 puolikkaan kaljaa ja sitte tota myrkkyä hörppiny.

e: Mä taidan kyllä seuraavaksi kokeilla olla ilman ja jos ei onnistu mennä puhumaan a-klinikan väen kanssa,että oisko mitään apua tarjolla, en tosiaankaan halua alkaa puiston mieheksi ja katuojan kautta hautaan alle 30v.

No ei tuo 8,8 annosta vuorokaudessa nyt mitenkään paljon ole (putki on kyllä pitkä), että et sä nyt varmaan ihan menetetty tapaus ole. Jätät vaan viinat vittuun ja kattelet vaikka leffoja pari viikkoa, ei se sen kummempaa ole. :)

Edit. Joo o, mä en kyl osaa sanoa mitään sit tuohon. Itekin on tullut aika paljon aiemmin välillä vedettyä häppää, mutta en oo koskaan kokenut sitä mitenkään ongelmaksi, kun kaikki muut asiat on kuitenkin tullut hoidettua. Kai sitä täytyy vaan keksiä jotain muuta mistä motivoitua niin ei tarvi sitä viinaa lotrata. Eiköhän siihen melkein kaikki pysty ilman mitään AA-kerhoakin, paitsi pahimmat pultsarit. Sitä mä en kyl tajua miten jotkut jaksaa dokata jos tulee kunnon krapula :D.

Back
Ylös Bottom