Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Viimenen tentti tältä keväältä ohi ja alko kesäloma :) Joka tosin ei taida kestää kun ens maanantaihin..

Sain perkele 5kg hauen 5 min väsytyksen jälkeen :).

Toi kalan väsytys on yks hienompia fiiliksiä, aika pysähtyy, sydän takoo ja hyvällä onnella siima ei katkee jollon sen fisun saa ylöskin sieltä, jos on muistanut ottaa haavin mukaan.

Toi kalan väsytys on yks hienompia fiiliksiä, aika pysähtyy, sydän takoo ja hyvällä onnella siima ei katkee jollon sen fisun saa ylöskin sieltä, jos on muistanut ottaa haavin mukaan.

Sitte on parasta kun on veneellä kalastamas ja kaveri voi haavittaa ja näkee et koukut on kunnolla kalan suus.

Töistä tullessa ilma oli leppeän kesäinen, ilma lämmintä kuin linnunmaito. Kolmikulman valoissa vastaan taaplasi Tourujoelta kaupunkiin päin (ilmeisesti tanhuihin) matkalla oleva sorsapariskunta :) Sillä hetkellä stressi laukesi ja elämä hymyili!

^ kesän tulon huomaa myös siitä, kun Aren aukion penkit alkaa täyttymään puliukoista :) Henkilökohtaisesti odotan sitä yhtä veijaria, jolla on naama aina ihan maalissa, ja kulkee sohien ja tiuskien keskustassa.

^ kesän tulon huomaa myös siitä, kun Aren aukion penkit alkaa täyttymään puliukoista :) Henkilökohtaisesti odotan sitä yhtä veijaria, jolla on naama aina ihan maalissa, ja kulkee sohien ja tiuskien keskustassa.

Haha, mä en oo ennen asunu näin lähellä keskustaa niin on sit ilmeisesti jääny tää maalinaama huomaamatta :D Keltinmäessä ja Myllyjärvellä oli ihan omat puliapajat :D Mut nyt täytyy pitää silmällä.. tai ehkä mä sen huomaan sitten. Pommissa kai ne kaikki pitää aina väliaikaismajaa.. :)

Haha, mä en oo ennen asunu näin lähellä keskustaa niin on sit ilmeisesti jääny tää maalinaama huomaamatta :D Keltinmäessä ja Myllyjärvellä oli ihan omat puliapajat :D Mut nyt täytyy pitää silmällä.. tai ehkä mä sen huomaan sitten.
Etköhän tuon vielä kerkee näkemään, jos ei ole nuuhkinut itseään hengiltä talven aikana :)

Pommissa kai ne kaikki pitää aina väliaikaismajaa.. :)
Kun nyt satun mestan hieman paremmin tuntemaan, niin pitääpi hieman oikaista tuota, kun on vieläkin jostain syystä hyvin yleinen harhakäsitys :) Pommissa käy suurimmaksi osaksi ihan perussiistiä porukkaa. Aikanaan meno on voinut olla hieman hurjempaa, mutta ei enää nykyisellään. Suurin osa janoisimmistakin ihmisistä käy nykyään sammuttamassa janonsa toisissa paikoissa.

Ketjun aiheeseen liittyen voisi todeta, että todella kova keikkakesä tulossa. Kun vaan vielä aika riittäs, että pääsisi kahtomaan kaiken, minkä haluais.

Sain vakuutusyhtiöltä maksusitoumuksen magneettikuviin ja ajan kuvauksiin sain kahden viikon päähän. Nyt ois aika helppo hymyillä, etenkin kun ulkonakin ilma on mitä ihanin! :)

kello ei ollu edes kahtatoista ja olin hoitanu jo pari tärkeetä asiaa sekä käyny lenkillä ja uimassa(vesi oli kyl saatanan kylmää huhu). Illemmalla vielä puntti + vähän säbäilyä, sitten voikin availla pari ansaittua sandelssia, ahh :)

Kerrankin päivä menny ihan hyvin.
Aamusta vähän puutarhahommia ja saan siittä vielä palkanki vaikka ihan hyvää hyvyyttäni sen tein. Aurinko paistaa. Hain synttärilahjani postista, jonka kylläkin itse ostin itselleni. Illalla futista kattoon ja sitten vielä Suomen peli ja sen lisäks vielä grandiosaa. Vielä ku toi Suomi ton pelin voittais, nii päivä ois melkein täydellinen.

Viimeinen tentti on suoritettu ja nyt ansaitulle kesälomalle (viikoksi :D), jonka jälkeen töihin. Ilma on mitä parhain ja varmasti terassille tulee mentyä päivystämään. Ainii ja illalla kisastudioo :rock:

Back
Ylös Bottom