Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Toki täytyy mennä takaisin inttiin. Siviililääkäri ei voi määrätä vapautusta palveluksesta ellet nyt hengenhädässä joudu vuodeosastolle tms. Siellä varuskunnassa suuntaat suoraan veksiin ja jäät todennäköisesti osastolle toipumaan, mikäli on vielä kuumetta. Mistäköhän noi lääkärit noita juttujaan keksii?

Jos sulla on hirveen pitkä matka palveluspaikkaan etkä sairauden vuoksi voi matkustaa, niin voit mennä lähimpään varuskuntaan veksiin pötköttelemään. Sieltä sit siirryt omaan varuskuntaan kun päästävät veksistä pois.

siviililääkärikin voi määrätä matkustuskieltoa jos tarpeelliseksi näkee mutta sodiksessa ainakin oli käytäntö että jos paria kolmea päivää pitempään tulee matkustuskieltoa niin tulevat kyllä hakemaan veksiin...

Suositelkaa meineillään olevia hyviä sarjoja... niin ja alla olevat on jo katsottu ja uusia jaksoja noista odotellessa..

- House
- Stargate Universe
- Lost
- Fringe
- Pacific

Sairaslomalla on liianpaljon aikaa..

Aika kumma jos siviililekuri ei voi "saikkulappua" kirjoittaa. Kuulostaa aika idioottimaiselta laittaa kaveri väkipakolla matkustamaan veksiin makaamaan, kun vois toipua kotonakin. Toisaalta toi paskalaitos jaksaa kyllä aina yllättää.

Dexter ja Sons of Anarchy. Nämä siltä pohjalta, että itselle osuu noista sinun listaamista sarjoista neljä viidestä, joten vähän samanlaista sarjamakua havaittavissa. Dexter tosin tahtoo vähän jakaa mielipiteitä, joten kannattaa vaikka pari ensimmäistä jaksoa katsoa ennen kuin amerikan serkulta lainaa kokonaisia kausia.

EDIT: Tämä oli siis osoitettu luckyonelle.

Sain lääkäriltä tästä päivästä perjantaihin sairaslomaa korkean kuumeen ja nielurisatulehduksen takia.
Olen tällä hetkellä intissä ja lääkäri sanoi, että menet sitten perjantaina vasta intiin. Huomenna olisi meno takaisin inttiin, pitää kai mennä?

Meillä on ainakin semmoinen käytäntö, että soitetaan siihen valtakunnalliseen sairaala päivystys puhelimeen, josta sitten tulee ohjeet. Luulenpa, että se on joka paikassa käytännössä, jos se kerta valtakunnallinen on.
Anyway, meille on ohjeistettu, että siviililääkäri ei pysty myöntämään "matkustuskieltoa", mutta kylläpä se vaan pystyy. Olen todistanut monta tapausta. Eli, jos et oo viel ehtiny takasi, niin soitto sinne ja pari ommaa lommaa armysta.
Näin "johtajan" näkökulma tähän asiaan. :)

Miksi ammattibodareilla on nykyään turvonneet vatsat? Pregnant Bodybuilders

Jos tuo johtuu horkasta, niin voisiko joku selittää hiukan tarkemmin, että miksi se juuri noin pöhöttyy.

Ennen oli ampiaisvartalot, nykyään ovat mehiläisiä.

wasp-0071.jpg

vs.

220px-TheFatBee.PNG

Dexter ja Sons of Anarchy. Nämä siltä pohjalta, että itselle osuu noista sinun listaamista sarjoista neljä viidestä, joten vähän samanlaista sarjamakua havaittavissa. Dexter tosin tahtoo vähän jakaa mielipiteitä, joten kannattaa vaikka pari ensimmäistä jaksoa katsoa ennen kuin amerikan serkulta lainaa kokonaisia kausia.

EDIT: Tämä oli siis osoitettu luckyonelle.

Tohon vielä Breaking Bad.

Mitenkä pitkään se pitkien venytysten puhuttu voimantuottoa heikentävä vaikutus kestää? Eli jos syystä tai toisesta intoutuu venyttelemään ennen salia eikä salin jälkeen, niin kauanko pitäs olla venyttelyn jälkeen väliä ennen kuin voi olettaa salille mennessään olevansa täysissä voimissaan?

Sain lääkäriltä tästä päivästä perjantaihin sairaslomaa korkean kuumeen ja nielurisatulehduksen takia.
Olen tällä hetkellä intissä ja lääkäri sanoi, että menet sitten perjantaina vasta intiin. Huomenna olisi meno takaisin inttiin, pitää kai mennä?

Voit toki mennä kans jo tänään illalla veksiin, niin ei tarvii aikasee herätä huomenna :P

Suositelkaa meineillään olevia hyviä sarjoja... niin ja alla olevat on jo katsottu ja uusia jaksoja noista odotellessa..

- House
- Stargate Universe
- Lost
- Fringe
- Pacific

Sairaslomalla on liianpaljon aikaa..

Flashforward ehdottomasti. 24 omasta mielestä kans, mutta josset oo tähänkään mennessä tykänny niin tuskin tykkäät tästä viimisestä kaudestakaan...

Tuolla kadulla kävellessä näkee toisinaan, kuinka somalimiehet ovat värjänneet partaansa (joskus hiuksiaankin). Tuo väri, jota minä ajan tässä takaa, on sellainen oranssinpunainen. Muita värejä en ole nähnyt. Yleensä olen nähnyt sitä keski-ikäisillä tai hiukan iäkkäämmillä miehillä. Kerran olen tainut nähdä sitä väriä hiuksissa yhdellä nuoremmalla somalilla.

Onko tuolla värillä joku tietty merkitys, vai onko se tavallista värjäystä ulkonäkösyistä?

Ja entä miksi se on tuollainen oranssinpunainen aina? Tänäänkin näin kahdella miehellä parrassa tuota väriä. Toisen parta oli omalta väriltään harmaa, toisen tummempi. Molemmat miehet olivat pukeutuneet perinteisemmin, ei länsimaisiin vaatteisiin.

Selittäkää mulle tän päivän Fingerpori. Oon koko päivän miettinyt, enkä löydä hauskuutta mistään.

Tämäkö?? Ei heti aukea tännekkään ??? Anyone??? SM.ltä haiskahtaa...Jep....Aukesi

1135256713083.gif

Back
Ylös Bottom