On kyllä hieno idea. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä tuommoinen nousee omalla arvoasteikolla hieman korkeammalle kuin se satasen penkki.
Tuo ikkunajuoksu on kyl oikeesti aika hauska juttu, tai viel tuossa baarissa hehe. Pitäsköhän käyä pällistelemässä.
Loistavasti meni tapahtuma ja juoksu. Eikä se vauhti pudonnut lainkaan vaikka niin 2:42 h kohdalla aavistelit.
Juoksu juostu, ja olipa käsittämätön tunnelma loppukilometreillä. Baari oli huutomyrskyä ja mä koetin henkeni hädässä saada satasen kunnialla loppuun. No en henkeni hädässä, mutta nesteen ja ravinnon imeytyminen oli ekan maratonin jälkeen vähän konstikasta, kun baarin lämpötila alkoi entisestään nousta (ja oli vielä puone metrin korokkeella mnäteikkunassa. Itse juoksu oli hiukak puurtamisen makuinen (loppuaika jotain 10:57, ajanotto ei ollut sekuntitarkka ja sähkökatko matolla hävitti juokusdatan 65,5 km:n kohdslla. Mutta siitä juostiin kaikessa rauhassa 34,5 km nollista. Eli satanen täyttyi.
Enhän mä pystynyt kannustukseen kunnolla keskittymään, mutta meno oli upeaa ja kun viimeinen kilsa oli kasassa, sain olla minuuttitolkulla jatkuvan myrskyhuutohurrauksen kohteena. Ja kun sen päälle kuulin tuoreeltaan, että Urheiluruudussakin olisi ollut juoksusta juttua. Olo oli todella epätodellinen. Mutta ennen kaikkea sain älytttömän vilpitöntä ja liikuttunutta kiitosta juoksun järjestämisestä Kriisikeskus Mobilen ihmisiltä. Jo sen takia tämä piti toteuttaa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010051011637384_ul.shtml
Tällä kaiffarilla ei mene ainakaan rahaa paljon ruokakauppoihin.
Kyllä tuommoinen nousee omalla arvoasteikolla hieman korkeammalle kuin se satasen penkki.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010051111646349_vi.shtml Ruahaha! Kesän todellinen myyntihitti.
Tuo terva voi olla mielenkiintoinen maku, hehe
Onko tää nyt jotain mitä muut maat eivät oo onnistunu tekemään? Vai yrittääkö ne vaan leveillä siellä jollain mitä esim. Yhdysvallat on osannu vuosikymmenet?