Penkkiman92
Banned
Kuullostaa omaan korvaan samalta asialta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuullostaa omaan korvaan samalta asialta.
Siis heitän 10 kertaa kolikkoa ja jokaisella kerralla kolikko jää kruuna asentoon. Laskin että tämmöinen tapahtuisi 1 kerran 1024:Stä yrityksestä.
.
Joo nyt selkis.![]()
Palkka riippuu työehtosopimuksesta. Kaikissa ei makseta ekan kuukauden ajalta mitään sairaslomasta.Näinhän se menee, että 50% pitäisi tulla. Lääkäri sen päättää oletko työkyvytön vai et ja siksi sieltä käydään hakemassa todistus asiasta. Kannattaa ottaa puhelu esimiehelle ja selittää tilanne. Jos siellä on edes hiukan inhimillinen ihminen, niin luulisi ymmärtävän.
"Onko tämä mielestänne ylipäätään hyväksyttävä syy poissaololle?"
Sanotaan vaikka näin, että itse en menisi vaikka jäisi palkatkin saamatta.
Mulla on tämmönen polar:in wm41 mallin sykemittari, voiko sitä käyttää sillä tavalla, et laittaa sen exercise toiminnon koko päiväksi päälle, niin näyttäisikö se KAIKKI päivän aikana kulutetut kalorit?
Mulla on tämmönen polar:in wm41 mallin sykemittari, voiko sitä käyttää sillä tavalla, et laittaa sen exercise toiminnon koko päiväksi päälle, niin näyttäisikö se KAIKKI päivän aikana kulutetut kalorit?
Uusimmassa bodyssa oli juttua energiansaannin kontrolloimisesta. Siellä sanottiin, ettei sykemittarit kovin tarkasti voi laskee kulutusta kun syke on alle sada.
Uusimmassa bodyssa oli juttua energiansaannin kontrolloimisesta. Siellä sanottiin, ettei sykemittarit kovin tarkasti voi laskee kulutusta kun syke on alle sada.

Heh. Olisit vähän aikaisemmin laittanut viestisi niin en olisi ehtinyt päästää ilmoille virheellistä tietoa. Tosin itse kerran kokeilin ja tulos oli ihan realistisen oloinen.
Kysymys: Tarttuuko rusketus lasin läpi? esim. jos ajan koko autolla kevätauringon porottaessa, niin rusketunko? Tai kuinka paljon ylipäätään lasi vaikuttaa siihen säteilyyn?![]()
Jos olet herkkähipiäinen eli rusketut helposti niin kyllä. Auton lasit blokkaavat UV-säteilyä hyvin tehokkasti. Mutta lasin läpi pääsee kuitenkin jonkin verran UVA-säteilyä. Määrä on niin vähäinen, ettei sillä ole mitään vaikutusta suurimmalle osalle ihmisistä. Kuitenkin joillain henkilöillä on sellainen ihotyyppi, joka ruskettuu hyvin helposti pienestäkin määrästä UV-säteilyä. Nämä henkilöt voivat joissain tilanteissa ruskettua myös lasin läpi. Tämä on kuitenkin hyvin harvinaista, suurin osa ihmisistä ei pala eikä rusketu lasin läpi tulevasta auringon valosta.
Mikä on paras paikka nukkua Hki-Vantaalla?
Entäs sitten jos ikkunat on polykarbonaattia, ruskettuuko silloin?