3pac ja Ephemeral: Ootte kyl tän threadin uudet pystyssä pitäjät.
Kukas tää 3pac o?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

En enää ikinä mene baariin selvinpäin. Ainakaan tuollaiseen paskapaikkaan missä tulee jotain vitun tanssimusiikkia.
Pyysikö lihavat naiset jonos tanssimaan? :D
En oikein osaa arvosta tupakkia, siksi vahingossa rustasin nimen väärin.
Mulla ei oo elämää eikä mitään painavaa sanottavaa.
Ei ny sentään. Olin niin kyrpä otsassa että kaikki tajusi kyllä pysyä kaukana.
Mites nyt sillai tatti pääs ohtaan nousee?
. Oli vaan niin tylsää että lähdin, ajattelin että voin jutella kaverien kanssa, mutta eihän siellä mitään kuullut eikä pystynyt juttelemaan.Haha, veikkaan et oot kyl vielä aika amatööri ajankäyttämisessä pakkiksella. Ite vedin toissa kesänä +12h pakkista per työpäivä. Silloin tuli kyllä aika hyvin rustailtua tänne threadiin.
Eikä mullakaan koskaan mitään oikeaa asiaa ollut, kunhan vain jauhoin potaskaa.
2pac: Eikös tällä mikavelillä ole joku biisi missä se länkyttää jotain poliisien ampumisesta?
Johtui siitä että olin selvinpäin baarissa. Ei sovi mulle. Oli vaan niin tylsää että lähdin, ajattelin että voin jutella kaverien kanssa, mutta eihän siellä mitään kuullut eikä pystynyt juttelemaan.
Selvinpäin baarissa tullu oltua kyllä vaan muutama kerta.. Johtuen tosin siitä että mulla ei yleensäkkään ole mitään asiaa baariin ku oon abso.Johtui siitä että olin selvinpäin baarissa. Ei sovi mulle. Oli vaan niin tylsää että lähdin, ajattelin että voin jutella kaverien kanssa, mutta eihän siellä mitään kuullut eikä pystynyt juttelemaan.
Jossain rauhallisessa kuppilassa voi olla ihan jees istuskella selvinkin päin ja hörppiä kahvia, vaikka kaverit juopotteliskin. Mutta yleensä aina jos menee johonkin yökerhoon selvinpäin alkaa vaan vituttamaan.
En oikein osaa arvosta tupakkia, siksi vahingossa rustasin nimen väärin.
Ite taidatkin olla true gangsta rapperi ;)
Oonko niin väittäny? naurattaa vaan kun joku pelle täälä netti foorumeilla puhuu paskaa räppäristä jota miljonnat ihmisit arvostaa enemmän kuin ketään.. jätkä kuitenkin kuollut n. 13 vuotta sitten.... kova jätkä kun ei voi edes kuolleita arvostaa.
En kyllä ymmärrä miks esimerkiksi mun pitäisi arvostaa jotain räppineekeriä vaikka monet muut arvostaiskin. En tykkää räpistä enkä liioin neekereistäkään. Vai onko se sitten saanut jotain yleishyödyllistä aikaan joskus?