Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

3pac ja Ephemeral: Ootte kyl tän threadin uudet pystyssä pitäjät.

Wuhu! Kerrankin mä olin se kenen nimeä ei kirjotettu päin ikihonkia! :D Se että mä kirjotan tänne paskanjauhamis-threadiin jatkuvasti kertoo vaan yhden asian. Mulla ei oo elämää eikä mitään painavaa sanottavaa.

Mulla ei oo elämää eikä mitään painavaa sanottavaa.

Haha, veikkaan et oot kyl vielä aika amatööri ajankäyttämisessä pakkiksella. Ite vedin toissa kesänä +12h pakkista per työpäivä. Silloin tuli kyllä aika hyvin rustailtua tänne threadiin.

Eikä mullakaan koskaan mitään oikeaa asiaa ollut, kunhan vain jauhoin potaskaa.

2pac: Eikös tällä mikavelillä ole joku biisi missä se länkyttää jotain poliisien ampumisesta?

Mitä ihmiset aattelee, kun lyö sen "ei mainoksia" -lapun sen postilaatikon kannen alle? Ei pistä pikkasen nakertaan, kun lyöny lehden luukusta sisään ja sit huomaaki, että siinä on ei mainoksia -lappu. Mainoksethan on parasta postia, miten joku ei voi semmosia haluta? :D. Niistä saa mm. oivaa takansytykettä.

Haha, veikkaan et oot kyl vielä aika amatööri ajankäyttämisessä pakkiksella. Ite vedin toissa kesänä +12h pakkista per työpäivä. Silloin tuli kyllä aika hyvin rustailtua tänne threadiin.

Eikä mullakaan koskaan mitään oikeaa asiaa ollut, kunhan vain jauhoin potaskaa.

2pac: Eikös tällä mikavelillä ole joku biisi missä se länkyttää jotain poliisien ampumisesta?

Niin poliisien jotka käytti valtaansa väärin.. ei mun mielestä mitään länkytystä jos kaks poliisia eka hakkaa jonku viattoman ja sit valittaa niistä... amerikas poliisit käyttää valtaansa vähän eri lailla kuin suomessa, varsinkin näin 80-90 luvulla tapahtui paljon että että...

Johtui siitä että olin selvinpäin baarissa. Ei sovi mulle:). Oli vaan niin tylsää että lähdin, ajattelin että voin jutella kaverien kanssa, mutta eihän siellä mitään kuullut eikä pystynyt juttelemaan.

Joo se on kyllä hanurista jos on niin kova metakka ettei kykene kommunikoimaan. Ite huomannu ton tosin aikasemmassa työpaikassa. Koita siinä nyt opetella jotain hommaa ku et kuule mitä perehdyttäjä selittää :rolleyes: Selvinpäin baarissa tullu oltua kyllä vaan muutama kerta.. Johtuen tosin siitä että mulla ei yleensäkkään ole mitään asiaa baariin ku oon abso.

Johtui siitä että olin selvinpäin baarissa. Ei sovi mulle:). Oli vaan niin tylsää että lähdin, ajattelin että voin jutella kaverien kanssa, mutta eihän siellä mitään kuullut eikä pystynyt juttelemaan.

Jossain rauhallisessa kuppilassa voi olla ihan jees istuskella selvinkin päin ja hörppiä kahvia, vaikka kaverit juopotteliskin. Mutta yleensä aina jos menee johonkin yökerhoon selvinpäin alkaa vaan vituttamaan.

Jossain rauhallisessa kuppilassa voi olla ihan jees istuskella selvinkin päin ja hörppiä kahvia, vaikka kaverit juopotteliskin. Mutta yleensä aina jos menee johonkin yökerhoon selvinpäin alkaa vaan vituttamaan.

Näinhän se on. Nytpä tiedän senkin. Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Ite taidatkin olla true gangsta rapperi ;)

Oonko niin väittäny? naurattaa vaan kun joku pelle täälä netti foorumeilla puhuu paskaa räppäristä jota miljonnat ihmisit arvostaa enemmän kuin ketään.. jätkä kuitenkin kuollut n. 13 vuotta sitten.... kova jätkä kun ei voi edes kuolleita arvostaa.

Oonko niin väittäny? naurattaa vaan kun joku pelle täälä netti foorumeilla puhuu paskaa räppäristä jota miljonnat ihmisit arvostaa enemmän kuin ketään.. jätkä kuitenkin kuollut n. 13 vuotta sitten.... kova jätkä kun ei voi edes kuolleita arvostaa.

En kyllä ymmärrä miks esimerkiksi mun pitäisi arvostaa jotain räppineekeriä vaikka monet muut arvostaiskin. En tykkää räpistä enkä liioin neekereistäkään. Vai onko se sitten saanut jotain yleishyödyllistä aikaan joskus?

En kyllä ymmärrä miks esimerkiksi mun pitäisi arvostaa jotain räppineekeriä vaikka monet muut arvostaiskin. En tykkää räpistä enkä liioin neekereistäkään. Vai onko se sitten saanut jotain yleishyödyllistä aikaan joskus?

Itse asiassa on.. lue vähän tarkemmin jätkästä niin tiedät.. ja tuo nyt mun mielestä on vähän yleistämistä "en tykkää räpistä enkä liion neekereistäkään"
Ite en tykkä rokista, mutta kuitenkin jotkut laulut o hyviä.. mitäs jos sun tutut maalattais mustaks? loppuisko suhteet siihen...

Back
Ylös Bottom