Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olihan taas keikka. Lahden yö <3

Hö, ehdin jo elätellä toivoa... onks liian raskasta vai :D Siks mä sitä sulle tarjosinki. No miten ois lauantain yövuoro 16h, sillo olis hiljasempaa :D

No toi on kyllä jo törkeetä. Toiset ahertaa ja yks vaan lekottelee sohvalla :D

En kyllä itekkään ajatellu tehä enempää ku on pakko, hartiat on niin jumahtaneet

Elämän suuria valintoja Siipsu.:D

Löyty Lahdesta ultimate hc gym, joka on ilmainen viel. Pitää huomen lähtee testailee. Ei kerkee painaa tommosia duuniputkia. Joha siinä päivät menis ihan hukkaan.:D

No mä oonki miettiny mihin mun kaikki aika menee..
Mulle kyllä kelpais jos sais päivät pitkät käydä salilla, lenkillä, olla koiran kanssa, käydä talilla, katella leffoja, syödä ja nukkua :D

Öriöri onpas Pakkiksella hiljasta. Meikä on ihan koukussa Hands up tesnoon. Kesää odotellessa....

Tuo on muistaaksrni valittu yhdeksi huonoimmista elokuvista koskaan. Zombieleffat on yleensä ihan hyvä, mutta tätä leffaa pitää ampua päähän. Useasti! Jos katsot kokonaan, niin olet kova jätkä.

Ha ha... :D Joo taitaa jäädä näkemättä ....

Edit: Ephermal, kuinka sä pystyt syömää rahkaa iltapalaks ittelä ainaki paksa lentää rahkan jälkeen aina...?

Back
Ylös Bottom