Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomenna meen katsomaan uutta vuokra-asuntoa, oon ihan fiiliksissä! Vihaan tätä kämppää ja naapureita.

Oon myös iloinen mun pikkusiskon puolesta, se alkoi laihduttamaan. Sillä on ylipainoa sellainen 20kg, musta on hienoa, et se löysi motivaation. Nuo kilot on luultavasti helpompi tiputtaa kakskymppisenä kuin nelikymppisenä.

Hevosten kanssa treenit kulkee helevetin hyvin (omista salitreeneistä ei sitten puhutakaan.. :lol2: ) , kesä tulee ja on kivaa.

Huonosti nukutun yön jälkeen ihmeellisen pirteänä heräsin :dance:

Ikkunasta katsottuna ulkona on/oli toosi synkän ja pimeän näköistä, mutta ulkona linnut vaan sirkuttelee (kunhan pääsi ulos asti...) :dance: kesä tulee!!

Ja tällä hetkellä lautasellinen suolalla maustettua puuroa :dance:

Kävin päivällä hakemassa yo-kirjotusten alustavat pisteet. Näyttäisi matikan osalta pisteet riittävän E:hen varsin selkeesti, joka taas tarkottas että opiskelupaikka irtois ilman pääsykokeita. Fak jeaaaah! Vähän oli kyllä sen jälkee muut, ku työasiat mielessä :)

Töissä jäi auki "Noin 50 faktaa seksistä ja parisuhteesta"-välilehti auki. Tämän jälkeen naispuolinen 50v+ työkaveri tuli katsomaan CAD-Hommia 15 minuutiksi meikäläisen koneelta. Ei voinut olla huomaamatta. Siinä sitten pilke silmäkulmassa seliteltiin kuivaa insinöörisheissea. Mahtavan noloa but I like it!:pano:

Uusi sopimus allekirjotettu. Lisää liksaa 450e/kk tulee kyllä tarpeeseen :dance:

- ihanan keväinen ilma ja hyvä salitreeni takana!
- juoksulenkit näin keväisin on ihan mahtavia :rock:

Nyt jännittämään Jypin peliä!!

Moottoripyörät on :rock: On hevoset päästetty kevätlaitumille ;)

Löysin latseille hyvän liikkeen. Oikein imakasti juili siinä äheltäessä. Ja melkein yhtä hyvä -joskaan tuskin yhtä kiinnostava- juttu: ei enää menkkoja! Hahaa! Pitäkää kauppiaat ne hiostavat rättinne ja valskaavat tamppoonin tuppelonne, minä en niihin enää koske :dance:

Back
Ylös Bottom