Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan halpis AEZ-vanne täryttää. Joudun ajamaan 65 km, jotta voin ensin itse tutkia, missä vika. Toivottavasti ei vain ole keskittynyt kunnolla. Vittu. Seuraavasta rahasta ostan kolmen tonnin vanteet. Saatana. Olispa mulla 135i.

Koulutehtävien massiivinen laiminlyönti saa aikaan mukavan kiireen ennen palautuspäivää. Tärisee kädet, niin kuin olisi krapula. Pakko ottaa yksi tasoittava olut.:D

Hahaa, itelläni sama juttu. Kaikki pitää aina jättää viimiseen iltaan. Meikäläisen ongelmahan on se, et deadlinet on jossain toukokuun lopussa; en oo laittanu tikkua ristiin, oli aikaa tai ei...

Kävin ihan koulun ovella asti toteamassa että " juu on tänään tosiaan pyhäpäivä".:jahas:

Kävin ihan koulun ovella asti toteamassa että " juu on tänään tosiaan pyhäpäivä".:jahas:

Et luottanut kalenteriin vai? :D

Kävin tekeen jonkun aikaa sitten jalkatreenin. Painomäärät oli vaan tippunut ja voimista ei ollut tietoakaan.
Ottaa vitusti kaaliin :curs:

Unirytmi. Taas on karannut päivä päivältä myöhemmäs nukkumaanmeno aika, eilen sain ysilt aamul unta ja nyt kello tulee jo kymmenen. Ennätyksellisesti melkein kuukauden selvisin ilman että joudun vuorokauden ympäri valvomaan, nyt se olis taas pikkuhiljaa edessä. Saatana.

Unirytmi. Taas on karannut päivä päivältä myöhemmäs nukkumaanmeno aika, eilen sain ysilt aamul unta ja nyt kello tulee jo kymmenen. Ennätyksellisesti melkein kuukauden selvisin ilman että joudun vuorokauden ympäri valvomaan, nyt se olis taas pikkuhiljaa edessä. Saatana.

Mää laitoin kaikkiin ikkunoihin mustat pimentävät rullaverkot, että saan nukuttua ja mulla ei tota ongelmaa kyllä enää ole ollu. Aiemmin oli aina vaikeeta nukkua keväisin/kesäisin. Toiset on herkempiä valolle ja tarvii sen pimennetyn huoneen, et nukkuminen onnistuu...

Mää laitoin kaikkiin ikkunoihin mustat pimentävät rullaverkot, että saan nukuttua ja mulla ei tota ongelmaa kyllä enää ole ollu. Aiemmin oli aina vaikeeta nukkua keväisin/kesäisin. Toiset on herkempiä valolle ja tarvii sen pimennetyn huoneen, et nukkuminen onnistuu...

Oon aina haaveillu makuuhuoneen ikkunaan sellasesta autojen ikkunoiden pimennyskalvosta... ei oo vaan vielä tullu laitettua. Nyt makkarin ikkunassa on sälekaihtimet, rullaverho ja tummat tavalliset verhot. Vuorotöitä kun tekee, pitää se makkari saada pimeeks päivälläkin.

Oon aina haaveillu makuuhuoneen ikkunaan sellasesta autojen ikkunoiden pimennyskalvosta... ei oo vaan vielä tullu laitettua. Nyt makkarin ikkunassa on sälekaihtimet, rullaverho ja tummat tavalliset verhot. Vuorotöitä kun tekee, pitää se makkari saada pimeeks päivälläkin.

Pimennysverhot varmaan toimii paremmin. Ei muuten pääse valoa läpi. Helpompi muutettaessa ottaa mukaan. ;)

Viikon kestänny jo tää kurkkukipu, hyvä että voi ees niellä ku aamusin koskee nii prkleesti.
Kai tuollainen ohi voi mennä aikanaan, mutta itse sain kylmän metsäleirin jälkimaininkeina niin saatanallisen kurkkukivun viime syksynä, että en meinannut saada ruokaa kertakaikkiaan alas ja nieleskely oli aivan tuskaa. Loppujen lopuks en enää jaksanut tota ja kävin varuskuntasairaalassa lääkärin vastaanotolla, niin määräsivät antibioottikuurin ja lähti heti kuurista seuraavana päivänä olo helpottamaan. Tiedä sitten, kuinka kauan tuon parantuminen olis vienyt ilman kuuria, mutta ei sitä olis enää kauaa jaksanut.

Jos se kurkkukipu on oikeasti kova, niin kannattaa käydä lääkärissä.

Back
Ylös Bottom