Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vitunvittu tuli sitten hylsy yhestä kurssista. Kyllähän se koe oli helvetin vaikea, mutta vituttaa silti. Ei se ollu ku 6op. Ens vuonna sitten uudestaan vittu jee.

Joku varattu jätkä ehdottelee tyttöystävälleni kaikenlaista.. mm. panemista. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?

Työharjoittelu palkatta on kivaa. Työ on mielenkiintoista ja siitä on varmasti hyötyä myöhemmin, mutta siltikin aamulla herääminen ruokakupongin takia on vähän masentavaa. No jostain se on lähdettävä :)

Työharjoittelu palkatta on kivaa. Työ on mielenkiintoista ja siitä on varmasti hyötyä myöhemmin, mutta siltikin aamulla herääminen ruokakupongin takia on vähän masentavaa. No jostain se on lähdettävä :)

Kokeileppa jäädä jumiin sellaiseen elämäntilanteeseen , että teet vuosia duunia saamatta siitä yhtään palkkaa, tiedät että konkurssi tulee enemmin tai myöhemmin, mutta olet itsestä riippumattomien asioiden takia tilanteen vanki, etkä voi sen takia lopettaa ja alkaa tehdä jotakin muuta.

Kävin tänään lääkärissä sydämen takia. Käyrät oli ihan normaalit eli niistä ei vikaa löytynyt. Se tässä vituttaakin, koska itse tiedän että nyt on jokin asia hullusti. Meikän mielestä nimittäin ei voi olla normaalia, että perusterveen kundin lepopulssi huitelee välillä 90-100. Passittivat kotiin, laittoivat lähetteen ultraan (ajan pitäis tulla tällä viikolla) ja kehottivat palaamaan asiaan mikäli oireet pahenee. Nämä oireet on siis olleet sitä, että viimeiset kolme päivää pumppu on käynyt jatkuvilla ylikierroksilla, ja lisäksi mies hengästyy kevyestäkin reippailusta.

Niin... ja en muuten käytä horkkaa ja en oo viime aikoina sairastellut. Lisäksi en tunne olevani ylikunnossakaan, joten tässä vähän mietitään mistä nuo sydänvaivat johtuu.

Kokeileppa jäädä jumiin sellaiseen elämäntilanteeseen , että teet vuosia duunia saamatta siitä yhtään palkkaa, tiedät että konkurssi tulee enemmin tai myöhemmin, mutta olet itsestä riippumattomien asioiden takia tilanteen vanki, etkä voi sen takia lopettaa ja alkaa tehdä jotakin muuta.

Ehkäpä tuo keskustelun otsikko kuvaa hiukan enemmän tätä tilannetta..

Sama täällä, kahdeksan kuukautta työharjoittelussa ja 6 ekee päivässä ruokarahoja :rock:.

Mun työ on suurimmaksi osaksi perseestä, eikä liity työhön, mihin valmistun keväällä.....

kuis nyt näin? jäikö lukemiset vähemmälle?

Vaikea kurssi ja helvetin vaikea koe. En oo kuullu kenenkää sanovan että olis menny koe hyvin. Tähän asti ei oo niin paljon tarvinu lukea, nyt selvästi olis tarvetta ollu..

Nämä oireet on siis olleet sitä, että viimeiset kolme päivää pumppu on käynyt jatkuvilla ylikierroksilla, ja lisäksi mies hengästyy kevyestäkin reippailusta.
Niin... ja en muuten käytä horkkaa ja en oo viime aikoina sairastellut. Lisäksi en tunne olevani ylikunnossakaan, joten tässä vähän mietitään mistä nuo sydänvaivat johtuu.
Isosiskolla ainakin keuhkoveritulppaa edeltäviä oireita oli hengästyminen mitättömistä asioista (mm. elokuvateatterissa portaiden kävely) ja leposykkeen nousu.

Joku varattu jätkä ehdottelee tyttöystävälleni kaikenlaista.. mm. panemista. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?

Pistä sen vatipään omalle mammalle vähän infoa sen puuhista.

Broidi paneskelee mun pitkäaikaista ihastuksen kohdettani mun läsnäollessani. Lähtisin heti vittuun täältä jos olis dösärahaa.

Osat olis toisinpäin, jos mulla olis kriittisellä hetkellä ottanut eteen, mutta piti olla niin vitun kännissä. Voi vittu...

Broidi paneskelee mun pitkäaikaista ihastuksen kohdettani mun läsnäollessani. Lähtisin heti vittuun täältä jos olis dösärahaa.

Osat olis toisinpäin, jos mulla olis kriittisellä hetkellä ottanut eteen, mutta piti olla niin vitun kännissä. Voi vittu...

Dämn jou! Toi on meinaan perseestä..

Back
Ylös Bottom