Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vitunvittu tuli sitten hylsy yhestä kurssista. Kyllähän se koe oli helvetin vaikea, mutta vituttaa silti. Ei se ollu ku 6op. Ens vuonna sitten uudestaan vittu jee.
Joku varattu jätkä ehdottelee tyttöystävälleni kaikenlaista.. mm. panemista. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?
Ei mieli tekisi eeeei.. No, koitan vaan jättää sen jätkän omaan arvoonsa.Lopsauta kuonoon moista tyyppiä!
mitä opiskelet?
Joku varattu jätkä ehdottelee tyttöystävälleni kaikenlaista.. mm. panemista. Mikä vittu ihmisiä vaivaa?
Työharjoittelu palkatta on kivaa. Työ on mielenkiintoista ja siitä on varmasti hyötyä myöhemmin, mutta siltikin aamulla herääminen ruokakupongin takia on vähän masentavaa. No jostain se on lähdettävä![]()
Kokeileppa jäädä jumiin sellaiseen elämäntilanteeseen , että teet vuosia duunia saamatta siitä yhtään palkkaa, tiedät että konkurssi tulee enemmin tai myöhemmin, mutta olet itsestä riippumattomien asioiden takia tilanteen vanki, etkä voi sen takia lopettaa ja alkaa tehdä jotakin muuta.
Työharjoittelu palkatta on kivaa. Työ on mielenkiintoista ja siitä on varmasti hyötyä myöhemmin, mutta siltikin aamulla herääminen ruokakupongin takia on vähän masentavaa. No jostain se on lähdettävä![]()
.Matikkaa. Tähän mennessä huonoin numero matikan kursseista nelonen. Nyt sitten tuli eka hylsy..
kuis nyt näin? jäikö lukemiset vähemmälle?
Isosiskolla ainakin keuhkoveritulppaa edeltäviä oireita oli hengästyminen mitättömistä asioista (mm. elokuvateatterissa portaiden kävely) ja leposykkeen nousu.Nämä oireet on siis olleet sitä, että viimeiset kolme päivää pumppu on käynyt jatkuvilla ylikierroksilla, ja lisäksi mies hengästyy kevyestäkin reippailusta.
Niin... ja en muuten käytä horkkaa ja en oo viime aikoina sairastellut. Lisäksi en tunne olevani ylikunnossakaan, joten tässä vähän mietitään mistä nuo sydänvaivat johtuu.
Broidi paneskelee mun pitkäaikaista ihastuksen kohdettani mun läsnäollessani. Lähtisin heti vittuun täältä jos olis dösärahaa.
Osat olis toisinpäin, jos mulla olis kriittisellä hetkellä ottanut eteen, mutta piti olla niin vitun kännissä. Voi vittu...