Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

http://yle.fi/alueet/lahti/2010/03/reumasairaalan_toiminta_loppuu_1540296.html Aamulla kuulin. Kyllä pistää vituttamaan, vaikken itse enää tuolla hoidossa olekaan. Lähipiirissä kuitenkin useita pienempiä lapsia, jotka tuolla edelleen hoidossa, tai siis oli? Paras hoito Suomessa, mitä olen missään ikinä kokenut, pois vaan. Ei vaan voi ymmärtää..

Toi on aika perseestä. Kummallista miten on yhteiskunnalla varaa laskea konkurssiin maan parhaita hoitolaitoksia.

Ja itseäni vituttaa tällä hetkellä oma aikaansaamattomuus ja motivaation puute..

Ei voi edes kuvailla miten vituttaa kun lunta tulee ja joutuu tarpomaan 10cm loskassa. tietää myös huomenna aikaista herätystä.

Tänään vituttaa taas ihan kaikki...
1. Olen väsynyt. Uupunut. Poikki. Liikaa töitä, liikaa juhlintaa ja liian vähän unta.
2. Viikonloput ovat muuten vaan perseestä. Yliarvostettuja amatöörien ryyppypäiviä.
3. Asiakkaat: Mua saa tervehtiä ja muhun saa katsoa. Kun tulen kysymään juotavia, sinun ei tarvitse tietää vielä ruokaa ja on jopa suotavaa, että tilaat pelkät juomat ensin. Mulle saa ja pitääkin puhua ÄÄNEEN, koska meluisassa ravintolassa on ihan helvetin vaikea kuulla jotain seinää päin mumistua tilausta. Jos mulla on ihan helvetinmoinen kiire, vinkkaa mulle vasta sitten kun tiedät varmasti mitä haluat etkä tuhlaa aikaani seisottamalla mua siinä sillä välin kun mietit, otatko sittenkin pastaa vai pihviä. Älä napsuttele niitä vitun sormiasi, koska seuraavalla kerralla mä varmasti katkaisen ne. Älä huutele mulle silloin kun olen esim. ottamassa tilausta toisesta pöydästä, koska mä keskityn yhteen pöytään kerrallaan enkä voi jättää asioita kesken vaan sen takia, että herra oikeassa kulmassa haluaa lisää punaVIINTÄ. Älä aliarvioi mun ammattitaitoani - mä tuon AINA viinin kanssa vettä, koska niin kuuluu tehdä. Ja jos haluat veteesi jäitä, mainitse asiasta, koska viinin kanssa tarjoiltavassa vedessä ei kuulu olla jäitä.

Töihin liittyviä vitutuksen aiheita olisi enemmänkin, mutta en jaksa enää listata. Eniten viikonlopuissa vituttaa se, että se mitä mä teen siinä järjettömässä kiireessä, ei ole tarjoilua. Onneksi kohta on taas arki ja viikonlopun idiootit palaavat päivätöihinsä ja mä pystyn taas tekemään oman työni kunnolla.

Ottaa niin kupoliin se kun ei yksinkertaisesti löydy töitä! :curs: No täytyy vaan lisää yrittää ja käydä työkkäris viel kyselemäs.. :rolleyes:

Jos sulla on vikkelät jalat ja prikka pysyy kädessä, saat puolet mun töistä. Jos ottaisin vastaan kaiken duunin mitä on tarjolla, mulla ei olisi varmaan yhtään vapaapäivää viikossa ja viikonloput tekisin jotain 20h päiviä :jahas: Perseestä sekin on.

Kyl säkin jaksat valittaa duunistas koko ajan mutta silti olet siellä töissä. :)

60% ajasta mä rakastan sitä työtä. Lisäksi mulla on aivan mahtavat työkaverit, joten sekin vaikuttaa aika paljon.
Kyllähän tässä koko ajan uutta paikkaa etsitään, mutta mulla on tiettyjä vaatimuksia uuden paikan suhteen ennen kuin uskallan vaihtaa vakkarityöstä pois.

vittu antakaa mulle töitääääää polla sekoooooooooo kohta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei tarvis saada kun 5 kuukaudeks töitä niin sais sillo liiton päivärahaa niin helpottais tätä vitun elämää puolellaaaaaaa!!!!!!!!!

Vitutti taas huolella nuo salilla melskaavat kakarat ja niiden vanhemmat. Pitäkää akat ne kakaranne kurissa tai pysykää kotona perkele! Kyllä, itsekkin otan lapset usein salille mutta ne osaa pysyä lasten leikkipaikalla. Oli taas niin lähellä ettei sattunut Nikopetteriä leukaan. Tein kahvakuulilla heilautuksia ja yhtäkkiä vieressä heiluu joku tenava. Äiti vaan hymyilee salin toisella puolella että "voi voi kun se meidän Tainaolavi on innokas treenaajan alku". Just. Sitten kiipeillään dippitelineessä, smitissä ja roikutaan ristitaljassa.

Ai olenko sanonut asiasta? Aika helvetin monta kertaa.

Terveisin salikyttääjä

Vitutti taas huolella nuo salilla melskaavat kakarat ja niiden vanhemmat. Pitäkää akat ne kakaranne kurissa tai pysykää kotona perkele! Kyllä, itsekkin otan lapset usein salille mutta ne osaa pysyä lasten leikkipaikalla. Oli taas niin lähellä ettei sattunut Nikopetteriä leukaan. Tein kahvakuulilla heilautuksia ja yhtäkkiä vieressä heiluu joku tenava. Äiti vaan hymyilee salin toisella puolella että "voi voi kun se meidän Tainaolavi on innokas treenaajan alku". Just. Sitten kiipeillään dippitelineessä, smitissä ja roikutaan ristitaljassa.

Ai olenko sanonut asiasta? Aika helvetin monta kertaa.

Terveisin salikyttääjä

Ootko maininnut salin pitäjälle. Luulishan sen nyt olevan itsestään selvää että kakarat pysyy kakaroiden alueella ja jos ei pysy niin salin pitäjät puuttuvat asiaan heti. Jo turvallisuuden takia nolla toleranssi tuollaiselle...

Ootko maininnut salin pitäjälle. Luulishan sen nyt olevan itsestään selvää että kakarat pysyy kakaroiden alueella ja jos ei pysy niin salin pitäjät puuttuvat asiaan heti. Jo turvallisuuden takia nolla toleranssi tuollaiselle...

Jep. Kyllä salilla pitää saada treenata rauhassa ilman että tarvitsee murehtia onko siellä jonkun äpärän pää painopakan välissä kun sen alas lasket.

vituttaa kun rintaan tulee vaan ulkopuolelle lihaa mutta sit tonne sisäpuolelle ei tule :( auttakaaaaaaa ??? mä voin vaikka piirtää kuvan jos ei ymmärrä tota :D

No en, nämä episodit kun tapahtuu aina silloin kun henkilökuntaa ei ole paikalla. Vanhemmille kyllä huomautan aina asiasta ihan asiallisesti. Jotkut vaan ei tunnu reagoivan asiallisiin huomautuksiin.

FFUUUUUUU just oisin saanu myytyä tän e51 helvetin hyvään hintaan, mut prkl takuukuittia (kopio) ei löydy mistään. Saa nähdä miten käy

Vituttaa kun ei löydy töitä. Intin loppumisesta asti ollaan oltu vailla minkäänlaista elämää tai tekemistä. Lomauttivat töistä ja tammikuussa kerrottiin, että laittavat koko pajan kiinni, joten sinne meni sitten sekin työpaikka. 1,5 kuukautta lähetelly työhakemuksia ja kierrelly ympäri maakuntaa työhaastatteluissa, mutta ei ole tärpänny.
Tälle viikolle odottelen kolmesta paikasta vastausta, mutta en nyt elättele mitään kovin suuria toiveita... Alan vaihto käyny mielessä, mutta ei se koulunpenkillä hinaaminen oikein enään kiinnosta.
Vielä ollaan säästöillä eletty, mutta kohta täytyy Kelan tiskillä vierailulla jos ei ala töitä löytymään.

kiitos.

vitun atooppinen iho ja ihottuma.
Kyynärtaipeisiin jos ei laita sentin kerrosta rasvaa ennen nukkumaanmenoa ni aamulla on iho taipeissa niin kuiva et ku käden suoristaa ni iho repee verille.
Kasvoista taas kuivuu iho kanssa. Vittu että vituttaa.

Kävin äsken hakee decubalia ja laitoin kyynärtaipeisiin. Vittu että tuntu pahalta.
Tatuoiminen 7h jälkeen tuntu huomattavasti mukavammalta ku tuo.

Back
Ylös Bottom