Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Keväinen ilma. Perseestä kun kävelee kouluun niin on naama märkänä ja perse hiessä. Lisäksi pitää liukastella tommosessa räntäpaskassa. Kevät on vuoden paskinta aikaa...

Se vasta vituttaa, kun vituttaa ihan vitusti, etkä tiedä mikä vituttaa, ja vaimo tulee siihen jankkaamaan, että: "Mikä nyt vituttaa, teinkö mä jotain?" Eikä usko, kun kerrot ettet tiedä mikä vituttaa, eikä tajua olla hiljaa. Sitten vasta vituttaa.

toi on muuten totta,tapahtuu ainakin meidän taloudessa suht usein...yrität sitten selittää et ei täs mitään,vituttaa vaan niin eikö muija ala jankuttaa "sä et voi ikinä puhua mistään mikä sulla on "jne...ja vitutus vaan nousee....helppo puhua kun ei varsinaisesti edes vaivaa mikään!
siitä puheenollen vituttaa kun tuli hermostuttua tänään vaimolle ja korotin hiukan ääntäni...se taisi hiukan pelästyä,vaikka mitään syytä ei ollut ja lähti ovesta ulos...nyt kaduttaa ja meni vielä suoraan töihin yövuoroon niin vasta huomenna saa asiat puhuttua selväksi.Lähetin kyllä anteeksipyynnön tekstarina ja vastasikin,joten ei kai täs suurempaa hätää ole...itseasiassa ei edes vituta enää niin paljon.

VOI VITTU! eli myin auton tos 3kk sitten ja nyt tuli vakuutusyhtiöltä vakuutusmaksu koko tälle vuodella! Miten vitussa tää on mahdollista kun olin uuden omistajan mukana katsastuskonttorilla kun vaihdettiin auto sen nimiin?? viimesimmässä Ajoneuvoverolipus oli että viimenen päivämäärä 3.1.10 milloin auto siirty pois multa mut miten vitussa vakuutusyhtiölle ei oo menny tietoo tästä..?? Mulla on kauppakkirja onneks tallessa.:curs:

Ne on siellä vakuutusyhtiössä jotain ryssinyt. Pitäis katketa vakuutus sun osalta heti, kun ajoneuvosta kaupat tehdään. Eli sinne vaan puhelua/vierailua, niin eiköhän asia sillä selviä.

Vittuku unohdin et jyrock on pakkisristeily-viikonloppuna ja nyt julkaistiin esiintyjät ja siel olis vaikka mitä kivoi :( Pöh. Mut eiköhä risteilykin ole jees.

Vituttaa muiden ihmisten puolesta miten on toi hotellin parkkipaikka aurattu. Joka auton eteen/taakse on aurattu tommonen jääkokkarevalli. Tommosia hervottomia murikoita blokkaamassa tietä. Mukava varmaan lähteä tosta, kun vaihtoehtoina on käydä heittelemässä noita käsin johonkin, tai ajaa puskurit paskaksi.

Vittuku unohdin et jyrock on pakkisristeily-viikonloppuna ja nyt julkaistiin esiintyjät ja siel olis vaikka mitä kivoi :( Pöh. Mut eiköhä risteilykin ole jees.

Vittu ku säikytit!!! Eihän oo. Pakkisristeily 9.4., Jy-Rock 16.-17.4. Oon ite järkkärinä siellä. Vittu oikeesti että säikytit :D

Tää työpäivä ei lopu ikinä!

Joka paikkaa kiristää ja jumittaa, mutta ehdin hierojalle aikaisintaan... toukokuun lopussa.

Täysin paska puntti treeni takana.
Meni pikemminki istuskeluks.Saanu oikeen mitään aikaan joten lähdin menemään.Toivottavasti sunnuntain paini reenit menee taas paremmin.

vituttaa AMK:n ryhmätyöt ym.

yksin saan kaikesta vitosen, mutta heti kun joutuu jotain kivirekeä raahamaan niin numerot laskee roimasti.. ovatko ihmiset oikeasti ihan vitun tyhmiä kaikki vai esittävätkö ne vaan mun kiusakseni? :D oikeesti, aivan päivänselvät ja yksinkertaset asiat pitää lässyttää ja jankuttaa ihan kummallisiksi.

ei muuta, kettu kuittaa.

Heh.. oonkohan koskaan kirjottanu tänne mutta nyt vituttaa tartu mikkiin ohjelmassa tuo toinen nais"laulaja" (ei Lund) Mistä vitusta ne on tuon repiny tuonne? :wtf: Huonompi laulamaan ku kaikki maailman ihmiset yhteensä :lol2:

Heh.. oonkohan koskaan kirjottanu tänne mutta nyt vituttaa tartu mikkiin ohjelmassa tuo toinen nais"laulaja" (ei Lund) Mistä vitusta ne on tuon repiny tuonne? :wtf: Huonompi laulamaan ku kaikki maailman ihmiset yhteensä :lol2:

Mulla meni hermo tuohon aivan totaalisesti, pakko oli vaihtaa kanavaa. Anita de "never heard" Coteau.

Mulla meni hermo tuohon aivan totaalisesti, pakko oli vaihtaa kanavaa. Anita de "never heard" Coteau.

Alkaa kait artistit loppumaan kun pitää tommosia tuonne rahdata.. :D

Taas tuli rukkaset, selkä reistailee eikä elämässä ole mitään mukavaa tiedossa.

Istun yksin kotona tietokoneen ääressä perjantai-iltana. Naapurissa ilmeisesti jotku pippalot alkamassa, saa vissiin tänää mennä taas valittaa...

saispa jostai oikeesti hyviä kavereita. ykski riittäis. mutku noita on useempi ja kaikki on sisimmissään itsekeskeisii mulkkui nii ei niiden kaa haluu olla. ehkä oon vaa nirso

mut oleellinen pointti oli että VITUTTAAAAA

Istun yksin kotona tietokoneen ääressä perjantai-iltana. Naapurissa ilmeisesti jotku pippalot alkamassa, saa vissiin tänää mennä taas valittaa...

saispa jostai oikeesti hyviä kavereita. ykski riittäis. mutku noita on useempi ja kaikki on sisimmissään itsekeskeisii mulkkui nii ei niiden kaa haluu olla. ehkä oon vaa nirso

mulla on ihan sama juttu parhaimmat kaverit on mun veljen kavereita :D omat kaverit on mitä on :D

Samuski missäs asut? eikölähetä baarii.

Kaikki on niin absurdia. Muuhun en nyt pystynyt.

np:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom