Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se vasta vituttaa, kun vituttaa ihan vitusti, etkä tiedä mikä vituttaa, ja vaimo tulee siihen jankkaamaan, että: "Mikä nyt vituttaa, teinkö mä jotain?" Eikä usko, kun kerrot ettet tiedä mikä vituttaa, eikä tajua olla hiljaa. Sitten vasta vituttaa.
VOI VITTU! eli myin auton tos 3kk sitten ja nyt tuli vakuutusyhtiöltä vakuutusmaksu koko tälle vuodella! Miten vitussa tää on mahdollista kun olin uuden omistajan mukana katsastuskonttorilla kun vaihdettiin auto sen nimiin?? viimesimmässä Ajoneuvoverolipus oli että viimenen päivämäärä 3.1.10 milloin auto siirty pois multa mut miten vitussa vakuutusyhtiölle ei oo menny tietoo tästä..?? Mulla on kauppakkirja onneks tallessa.:curs:
Vittuku unohdin et jyrock on pakkisristeily-viikonloppuna ja nyt julkaistiin esiintyjät ja siel olis vaikka mitä kivoi :( Pöh. Mut eiköhä risteilykin ole jees.
Heh.. oonkohan koskaan kirjottanu tänne mutta nyt vituttaa tartu mikkiin ohjelmassa tuo toinen nais"laulaja" (ei Lund) Mistä vitusta ne on tuon repiny tuonne? :wtf: Huonompi laulamaan ku kaikki maailman ihmiset yhteensä :lol2:
Mulla meni hermo tuohon aivan totaalisesti, pakko oli vaihtaa kanavaa. Anita de "never heard" Coteau.
Istun yksin kotona tietokoneen ääressä perjantai-iltana. Naapurissa ilmeisesti jotku pippalot alkamassa, saa vissiin tänää mennä taas valittaa...
saispa jostai oikeesti hyviä kavereita. ykski riittäis. mutku noita on useempi ja kaikki on sisimmissään itsekeskeisii mulkkui nii ei niiden kaa haluu olla. ehkä oon vaa nirso
mut oleellinen pointti oli että VITUTTAAAAA
Istun yksin kotona tietokoneen ääressä perjantai-iltana. Naapurissa ilmeisesti jotku pippalot alkamassa, saa vissiin tänää mennä taas valittaa...
saispa jostai oikeesti hyviä kavereita. ykski riittäis. mutku noita on useempi ja kaikki on sisimmissään itsekeskeisii mulkkui nii ei niiden kaa haluu olla. ehkä oon vaa nirso
mut oleellinen pointti oli että VITUTTAAAAA