Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Taas tulee Skruf Stark Portionia pari tornia pakkaseen.

Onkos joku ostanu Tanskassa ollessaan nuuskaa? Olis kohta reissu sinne tiedossa ja olis kiva tietää Tanskassa myytävien nuuskien hintoja.

siältä saa si pelkästää tykkinuuskaa. en tiiä tarkkaa hintaa mut mitä vitu väliä sillä on maksaako se purkki ny 3 vai 4 euroo. ei oo ainaka norjan hinnoissa sen voin sanoo (n.7-8e purkki)

Onkos joku ostanu Tanskassa ollessaan nuuskaa? Olis kohta reissu sinne tiedossa ja olis kiva tietää Tanskassa myytävien nuuskien hintoja.

Reissun jälkeen voisit sitten kertoa, että mitä merkkejä siellä oli tarjolla. Ja tosiaan siellä ne hinnat pyörii varmaan samoissa ruotsin kanssa eli joku 4-6e purkki.

Onko niin että pussinuuskan myynti laitonta Tanskassa?

No nuuskan myynti on laitonta EU-maissa, mutta Ruotsilla on joku poikkeuslupa. Tanska tulkitsee EU:n nuuskadirektiivin niin, että irtonuuska luokitellaan irtotupakkaan, jolloin he saavat myydä sitä mutta eivät saa myydä pussinuuskaa.

Olin kyl tietonen siit että siellä myydään sitä tykkinuuskaa vaan (mut mitä sitten se on parempaa). Mutta aikani pyörittyä netissä tulin sellaseen johtopäätökseen et siellä myytäis ainaki v2 tobaccon merkkei eli Phantom, Thunder, Offroad jne. Sit kaverilta kuulin että sie oltais myyty Skruffia mut tästä en oo mitää varmistuksia löytäny.

Miten hyvin (pussi)nuuska säilyy avaamattomana huoneenlämmössä?

Itel ainakin ihan hyvin säilyy, tosin olen ehkä max. 3-4viikkoa lämpimässä säilönyt. Kuivilla pusseilla en ole huomannut mitään eroa, mutta perus ettanin "märät" pussukat tahto vähän kuivahtaa mutta kyllä niistäkin tuntu irtoavan ihan hyvin. Jos pitkään meinaat säilöä niin suosittelisin pakastimeen laittamista.

Itel ainakin ihan hyvin säilyy, tosin olen ehkä max. 3-4viikkoa lämpimässä säilönyt. Kuivilla pusseilla en ole huomannut mitään eroa, mutta perus ettanin "märät" pussukat tahto vähän kuivahtaa mutta kyllä niistäkin tuntu irtoavan ihan hyvin. Jos pitkään meinaat säilöä niin suosittelisin pakastimeen laittamista.

Se riippuu erittäin paljon pusseista. Esim General White Portion on jo viikon lämpimässä säilömisen jälkeen yhtä kuivaa kuin joku erittäin kuiva asia, kun taas Skruffin pussit pysyy kosteina huomattavasti pidempään.

Moro ! Oon huomenna (tiistaina) lähössä Silja Serenadella ruotsiin, ja pitäis tuoda 5 tornia sieltä. Kertoisko joku asiasta tietoinen että paljon siljalla nuuskien hinnat? Ja jos joku tietää, ois hyvä saada tietoon että mitkä on tarjouksessa. Eli 5 sinkoo 4 hinnalla tarjous kyseessä. Kiitos jo etukäteen (:

Btw. Oon uus foorumilla, ja päätin koettaa onneani josko joku kerkeisi vastata jo tänään . Aion kyllä jatkossakin keskustella täällä :)

No tornit on aina noin 30 egee. Suunnillee. eli jos 4 sinkoa 5 hinnalla niin varmaan osaat itsekkin laskea sen. Pussit taitaa olla vähän halvempia?

Miten hyvin (pussi)nuuska säilyy avaamattomana huoneenlämmössä?

Kyllä nuuskaa voi huoneenlämmössäkin säilyttää siis ainakin avaamattomia purkkeja voi suht huoletta ainakin jonkun aikaa (ehkä 2vkoa-1kk--->). Tärkeintä on vaan että ne on valolta suojattuna. Ainakin omassa asunnossa varsinkin näin talviaikaan on suht. viileää ja nuuskaa olen kaapissa säilönyt jos ei ole jääkaappiin mahtunut. Eihän normaali huoneenlämpö vä'lttämättä niin korkea ole. Kyllähän monet elintarvikkeetkin säilyy huoneenlämmössä. En ole irto pussi tai white portioneissa huomannut mitään kuivumista.

Back
Ylös Bottom