Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Hei mites toi on, että myydäänkö noita IceTooleja laivalla jotenkin halvalla? Monet on väittäny että myydään ja monet on ton myös kumonnut.. Mites muuten Prismaster-tykit? Minkä hintasia ne on laivoilla?

IceToolit on laivalla ( ainakin siljalla ) nuuskakaapin kyljessä vitriinissä ja ne mitä voi ostaa on tiskien alla, itse ostin 4ml sinisen toolin 27e, joten ei ollut turhan kallis.:rolleyes:

Parin vkon päästä Siljalle ja iso lasti nuuskaa kotiin!! Naapuri kävi alkuvkosta toi mulle 2 torinia helpotukseen extra sterkia. :) Kenraalin extra oli silja symphonylla joku 27,50e/torni.

Tuli laivalta hommattua pari tornia ettania :)

general max

Juu röödan pussi on ihan vitun hyvää se mikä maistuu jollekki hedelmälle, mutta purkki on semmonen sateenkaaren värinen, ei o tarkempaa tietoo.. :hyvä:

Juu röödan pussi on ihan vitun hyvää se mikä maistuu jollekki hedelmälle, mutta purkki on semmonen sateenkaaren värinen, ei o tarkempaa tietoo.. :hyvä:

Tota on ihan pakko saada jostain! Harmittaa oikeen kun laivalla ei mitään erikoisempia merkkejä tai laatuja ole saatavana. Tuo röödan kiekko on muuten pirun siistin näköinen, ainakin ku vertailee noihin peruskiekkoihin :)

Kerron kyllä :) halu olis kova jo maistella mutta enköhän malta :D

ite löysin tälläsen ohjeen tästä ketjusta. En muista enään kenen kirjottama.
Vähän sovelsin ite mut suurinpiirtein näin se meni:

30g tupakanpuruja
n. 0,3 dl vettä
n. 1,5 tl ruokasoodaa
ja maun mukaan suolaa, itse laitoin varmaankin 2tl

-kuivaa purut uunipellillä n. 60min 60 asteessa
-jauha purut blenderillä pieneksi jauhoksi
-lämmitä ruokasooda folion päällä uunissa 20 min 200 asteessa
-sekoita 0,3dl vettä, suola, ja sooda keskenään
-sekoita purut ja vesiliuos

Tökötti on valmista käytettäväksi. Jääkaapissa on hyvä antaa tekeytä vuorokausi.
Näin nuuska saa sille ominaisen tuoksun ja värin.
edit. nuuskan voi maustaa erikseen esim aniksella tai rommilla jne..
Itse laitoin hieman viskii..

Noi ainemäärät kannattaa kyllä vähintään triplata että sitä jonkunverran edes tulis.
Mut samassa suhteessa tietty kaikkee..
samalla ohjeella oon ite tehny pari kertaa,tuli vitun hyvää settii,mut toi 24h jääkaapis on ihan must juttu.Toi uuni pelleily,on ihan paskaa...ite oon pitäny vaan tunnin,ja se riittänee,.

Tota on ihan pakko saada jostain! Harmittaa oikeen kun laivalla ei mitään erikoisempia merkkejä tai laatuja ole saatavana. Tuo röödan kiekko on muuten pirun siistin näköinen, ainakin ku vertailee noihin peruskiekkoihin :)

Taisi olla se "Flaming Gay" väritys vain jokin väliaikainen villitys. Sain ruotsalaiselta kaverilta Röda Lacketia taas muutaman purkin, niin ne ovat sellaisia viininpunaisia, ja ovat kuulemma aiemminkin olleet.

Juu sitä hedelmän makusta saa ainaki maista monesta kiskasta yms. puutiikista. Se on semmonen palapelin näkönen se kansi muistaakseni kirkkailla väreillä.:rolleyes:

Back
Ylös Bottom