Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teneriffal. Lampoa tanaan +22 astetta. Aika hienoa! :)

Taas menny tämäkin päivä perseilleen. Pitäny opiskella, mutta ei vaan oo napannu yhtään. Ens viikolla vielä pari tenttiäkin..

Mitäs opiskelet?

edit,
Heh aika jännä, yksi mun Youtube videoista oli pitkään jonkun tarkkailun alla (3rd party match) yms, mutta sitä ei poistettu. Nyt pitkästä aikaa tsekkasin sen tilan ja siinä lukee mulle uus juttu: "Live! | Video blocked in some countries."

Mitähän tuo tarkoittaa, jotkin pitävät videota "offensive" tjsp?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Väsyttää!!!11

Työpäivä tuntui ihan ikuisuudelta tänään, vaikka en tehnyt siellä muuta kuin laiskottelin, juoruilin ja söin. Ihanaa olla vihdoin himassa :haart:

Mitäs opiskelet?

edit,
Heh aika jännä, yksi mun Youtube videoista oli pitkään jonkun tarkkailun alla (3rd party match) yms, mutta sitä ei poistettu. Nyt pitkästä aikaa tsekkasin sen tilan ja siinä lukee mulle uus juttu: "Live! | Video blocked in some countries."

Mitähän tuo tarkoittaa, jotkin pitävät videota "offensive" tjsp?

liian alaston ja ahdistava mörkö monille kansallisuuksille :D

Ötyä.

:haart:...Vähän yllätystä tähän väliin...Olen oikein onnellinen, kun laulajatar. Skye Edwards palasi.....!!!

UNDRESS ME NOW - Morcheeba

Morcheeba - What New York Couples Fight About

Nyt nukkumaan, jaksaa taas herätä huomenna jopa ennen puolta päivää - toisin ku tänään. Ennätyspitkät 13,5 tunnin unet tuli vedettyä, ollu rankat viikot näitten olympialaisten kanssa, onneks ne on nyt omaltakin osalta ohi ;)

Mitä pyssymaisteri itse?:D

Mitäs tässä. Siirryin takasin päiväduuniin. Jäi yöt ja jurriuunot taakse...Nyt on taas huomannut, että sitähän on elämääkin...:D Ja pakollinen mäkkitiedotus : Enää kerran viikossa...;)

Ovellako töitä teit? Missäs hommissa nyt oot?

Toimenkuvaan liittyi myös ovi. Lähinnä valvonta, joukkojenhallinta, asiakastilanteet jne. Poistot hoitivat sitten muut, kun pyysin. Pelialalla olen edelleen esimieshommissa. Mutta nykyään aamuja ja iltaa. Yöt ainakin 1,5-vuodeksi takana. Treeni on taas kulkenut hyvin ja väsymys hävinnyt. Ei vanha enää öitä jaksa.

Back
Ylös Bottom