Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Mitä helvettiä? Emmä ole niitä nähnyt kuin "kuvaamassa" oikealla puolella. Puhutaan varmaan eri kieliä nyt. Jos tolppa kuvaa vastaantulevaa liikennettä tulosuunnasta katottuna oikealta puolelta eikä omaa 360 asteen kuvauskulmaa niin jossain kohtaa on "pimeä kulma" mistä sen luo pääsee näkemättä.
Kaikki mun näkemät kameratolpat siis on ollut oman kaistan puolella kuvaamassa mun tulosuuntaa kohti.
Got it?
FAIL-Cats-We-shall-decide.jpg

Mitä helvettiä? Emmä ole niitä nähnyt kuin "kuvaamassa" oikealla puolella. Puhutaan varmaan eri kieliä nyt. Jos tolppa kuvaa vastaantulevaa liikennettä tulosuunnasta katottuna oikealta puolelta eikä omaa 360 asteen kuvauskulmaa niin jossain kohtaa on "pimeä kulma" mistä sen luo pääsee näkemättä.
Kaikki mun näkemät kameratolpat siis on ollut oman kaistan puolella kuvaamassa mun tulosuuntaa kohti.
Got it?

Joo, tuo mun edellinen kysymys oli vaan läppää...

Ihmettelin just sitä, että miten sitä kameratolppaa lähestytään takaapäin, kun nehän on aina siinä ajokaistan oikealla puolella.

En siis ymmärtänyt koko kysymystä:D

"...peltipoliisi räjäytettiin kappaleiksi Rovaniemellä..."

Kiitos tästä, päivän pelastus :hyvä::rock:

Ei vissiin.

"Nuorukaisen katoaminen huomattiin saman päivän aamuna, kun risteilyalus oli palannut Tukholmasta Helsinkiin."

Outoapuhua putoamisesta, kun henkilö oli kadonnut. Surullinen tapaus joka tapauksessa. Laivayhtiöt ovatkin vissiin tiukentaneet linjaansa. Kuulemma esim. Huoltajille on lätkäisty merkki maihinnousu korttiin, jotteivat saisi menomatkalla tax-freestä ostettua juotavia oppilaille. Hölmöä silti, etteivät 18 vuotiaat saa menomatkalla ostettua juomia itselleen.

Tyttökaveri jonka kanssa on jo seurusteltu 3 viikkoa on jättänyt eikä elämässä ollut sen jälkeen mitään järkeä. Normaali teini touhua, ei vaadi mielenterveysongelmia imo.

Joo. Ikävää. Ei laivalta kyllä vahingossa tipu, ainakaan talvella.
Mistä sä revit näitä kommetteja, laita nyt linkkiä että muutkin pääsee lukemaan, vai oksennatko sä näitä omasta päästä ja jääkin vielä?

Mistä sä revit näitä kommetteja, laita nyt linkkiä että muutkin pääsee lukemaan, vai oksennatko sä näitä omasta päästä ja jääkin vielä?

Relaa nyt vain... Laivalta ei kyllä mun mielestä vahingossa tipu mutta jos sulla on muuta faktaa niin kerro toki miten laivalta voi vahingossa tippua.

Relaa nyt vain... Laivalta ei kyllä mun mielestä vahingossa tipu mutta jos sulla on muuta faktaa niin kerro toki miten laivalta voi vahingossa tippua.

Niitähän ei ole sattunut aiemmin, mutta näköjään omasta päästä vetelet noita heittoja.

Voihan se olla jotain kiipeilyä/pelleilyä ja sitten luiskahtanut. Luulisi vain, että joku olisi nähnyt.

En nyt kauheasti haluais spekuloida, mutta aika epätodennäköistä, että joku lähtis yksin huvikseen kiipeilemään ja pelleilemään kaiteelle.

En nyt kauheasti haluais spekuloida, mutta aika epätodennäköistä, että joku lähtis yksin huvikseen kiipeilemään ja pelleilemään kaiteelle.

Et haluaisi spekuloida, mutta kuitenkin oli pakko. Pidän erittäin todennäköisenä että joku lähtisi yksin huvikseen kiipeilemään ja pelleilemään. Ihmiset tekevät paljon muutakin ihan vain viihdyttääkseen itseään.
Tämä kyseinen tapaus voi olla tippuminen, vahingossa tai tahallaan, se voi olla myös jotain muuta, mutta sen selvittämiseen meillä on onneksi viranomaiset ja kannattaa muistaa että tälläkin menehtyneellä oli omaisia, sukulaisia ja kavereita jotka jäivät häntä kaipaamaan.

Aika vaikeaa on kyllä laivan kannelta tipahtaa, varsinkaan kenenkään huomaamatta.

Toki voi olla ko. henkilö leikkinyt apinaa ja tehnyt total failuren.

Todennäköisempää on kuitenkin, että alkoholilla on oma osuutensa asiassa.

Tai pari ritari ässää leikkinyt jonkin poloisen kanssa ja hupsista.

Back
Ylös Bottom