Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä helvettiä? Emmä ole niitä nähnyt kuin "kuvaamassa" oikealla puolella. Puhutaan varmaan eri kieliä nyt. Jos tolppa kuvaa vastaantulevaa liikennettä tulosuunnasta katottuna oikealta puolelta eikä omaa 360 asteen kuvauskulmaa niin jossain kohtaa on "pimeä kulma" mistä sen luo pääsee näkemättä.
Kaikki mun näkemät kameratolpat siis on ollut oman kaistan puolella kuvaamassa mun tulosuuntaa kohti.
Got it?
Mitä helvettiä? Emmä ole niitä nähnyt kuin "kuvaamassa" oikealla puolella. Puhutaan varmaan eri kieliä nyt. Jos tolppa kuvaa vastaantulevaa liikennettä tulosuunnasta katottuna oikealta puolelta eikä omaa 360 asteen kuvauskulmaa niin jossain kohtaa on "pimeä kulma" mistä sen luo pääsee näkemättä.
Kaikki mun näkemät kameratolpat siis on ollut oman kaistan puolella kuvaamassa mun tulosuuntaa kohti.
Got it?
"Laivalta pudonnut lukiolainen löytyi kuolleena jäältä "
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...olainen löytyi kuolleena jäältä/1135253321004
Viikon päästä vanhojen risteilylle -->.
"Laivalta pudonnut lukiolainen löytyi kuolleena jäältä "
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...olainen löytyi kuolleena jäältä/1135253321004
Viikon päästä vanhojen risteilylle -->.
"Pudonnut"????Jollain mielenterveydellisiä ongelmia ja hypännyt IMO
Oliko mielenterveysongelmista jossain uutisessa?"Pudonnut"????Jollain mielenterveydellisiä ongelmia ja hypännyt IMO
Tyttökaveri jonka kanssa on jo seurusteltu 3 viikkoa on jättänyt eikä elämässä ollut sen jälkeen mitään järkeä. Normaali teini touhua, ei vaadi mielenterveysongelmia imo.
Mistä sä revit näitä kommetteja, laita nyt linkkiä että muutkin pääsee lukemaan, vai oksennatko sä näitä omasta päästä ja jääkin vielä?Joo. Ikävää. Ei laivalta kyllä vahingossa tipu, ainakaan talvella.
Mistä sä revit näitä kommetteja, laita nyt linkkiä että muutkin pääsee lukemaan, vai oksennatko sä näitä omasta päästä ja jääkin vielä?
Relaa nyt vain... Laivalta ei kyllä mun mielestä vahingossa tipu mutta jos sulla on muuta faktaa niin kerro toki miten laivalta voi vahingossa tippua.
Voihan se olla jotain kiipeilyä/pelleilyä ja sitten luiskahtanut. Luulisi vain, että joku olisi nähnyt.
En nyt kauheasti haluais spekuloida, mutta aika epätodennäköistä, että joku lähtis yksin huvikseen kiipeilemään ja pelleilemään kaiteelle.