Vituttaa lähteä aamuvuoroon töihin kun mistään ei oikein enää tule mitään vaan töissä menee kaikki perseelleen. Untakaan ei saa enää öisin eikä liikunta missään muodossa enää kiinnosta eikä kiinnosta juuri mikään mukaan.
Kolmas liskoilu-night feast peräkanaa. Kotkot. Ei oo kivaa enää. Kyl tää tästä. Valot pois ja stea..unta.
Kohta. Tää vielä. En tykänny tästäkään musiikista(oikeastaan we shall burn bright on huomattavasti parempi). Olen täydellisen sekasin päästäni.
Mä ja mun monsterit oy <3 http://www.youtube.com/watch?v=ThmT723ThIg&feature=related
Kieltämättä olin itsekin hieman hämmentynyt tuosta tiedosta. Ei ilmeisesti luotettu muun maalaisiin tuomareihin ratkaisemaan finaalia jenkeille. No joo, ihan hyvin ne vihels.
Yllättäen Playstation Networkissa joku hämärä bugi, enkä pääse pelaamaan, vaikkka olisin offlinessa. Tietenkin juuri nyt, kun ei tule uni silmään ja olisin voinut kuluttaa aikaa pelaamalla. Kaiken lisäksi joidenkin pelien trophyt ovat hävinneet kuin tuhka tuuleen. Ulkomaisilla forumeilla on jo lievää hampaiden kiristelyä tuosta johtuen. Erikoinen ongelma.