Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Siis noi Cindyn hiihtopöksyt on jotain aika järkyttävää :D Eikö tunnu pahalta kun vedetty tonne pilluun asti. Vois laittaa stailaajalle palautetta!

Siis noi Cindyn hiihtopöksyt on jotain aika järkyttävää :D Eikö tunnu pahalta kun vedetty tonne pilluun asti. Vois laittaa stailaajalle palautetta!

kattelin tuubista tuon kyseisen pätkän ja kyllähän se vako mukavasti sieltä kurkki :D
ja vielä HQ :thumbs:

Hiihtopöksyt joo:D ja vittu nehän oli tänääkin vielä jalassa sillä.

Isabellaan hajoo naamari taas ihan kunnol 'hmm.. mitähän sitä keksis':evil::curs: Jättäis helunan jo rauhaan.

Hiihtopöksyt joo:D ja vittu nehän oli tänääkin vielä jalassa sillä.

Isabellaan hajoo naamari taas ihan kunnol 'hmm.. mitähän sitä keksis':evil::curs: Jättäis helunan jo rauhaan.

Heluna on niin kova täti, että se kyllä huomaa ton Isabellan yritykset. Sit se pistää sen horon ruotuun ja ajaa pois koko salkkareista. Tätä ainakin toivon..

Pistää ärsyttämään ihan kunnolla tuo Isabella. :curs: Toivottavasti Helena tai joku saa sen käräytettyä. Luulin jo et se ois muuttumassa iha inhimilliseks, mutta ei. Onhan se sentään Isabella... :rolleyes:

Luultavasti Heluna löytää smetanapurkin ja alkaa heti epäilee Bellaa. Lopulta Bella jää rysän päältä kiinni ja nähdään vuosisadan catfight.

villi veikkaukseni on että kun hellu tajuaa bellan kieroilut, se hakee sepon antiikkivarastosta jonkun vanhan musketin...
ja lopun voittekin päätellä :D

villi veikkaukseni on että kun hellu tajuaa bellan kieroilut, se hakee sepon antiikkivarastosta jonkun vanhan musketin...
ja lopun voittekin päätellä :D

Meinaatsä oikeesti et se losauttais jollain lunttulukko vehkeellä isabellaa?Ehei,putkellahan se sen heiskasenkin kesytti.Tossa joku aikasemmin väläytteli ideaa et menis seuraaviin bileisiin kaljakassin kanssa ja vetäis sampoo pataan,mun mielestä se on hyvä idis.Mulla on vähän heikko fiilis kun oon dietannut mutta kyllä mä nyt kaljapussilla osaan edelleen huitoa jos vähän tulilientä ottaa pohjille.

Back
Ylös Bottom