PS3 pelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Demoa kokeilin, voihan rähmä että oli surkea peli. Hieno mutta tylsä.

Noh noh, eihän sitä peliä voi tuomita demon perusteella kuten ei leffaakaan trailerin. :)

Mulla on kokemuksia tuosta Sacred 2:sta PC:llä, mutta ei valitettavasti ole hajua kuinka samanlainen se on Pleikalla. Ihan kivaa ajanvietettä kavereiden kanssa LANissa. Yksin voi olla eri tarina.

WOOT Bioshock 2 on julkaistu jo 9.2., enkä mä tiennyt tästä mitään? :eek: Onko joku ehtinyt jo pelailemaan tätä? Kai se pitää tänään jo kipaista pelikaupan kautta... jos sen ehtis vaikka nopsaan pelaamaan läpi ennen kuin FFXIII julkaistaan :D

WOOT Bioshock 2 on julkaistu jo 9.2., enkä mä tiennyt tästä mitään? :eek: Onko joku ehtinyt jo pelailemaan tätä? Kai se pitää tänään jo kipaista pelikaupan kautta... jos sen ehtis vaikka nopsaan pelaamaan läpi ennen kuin FFXIII julkaistaan :D

Hyvä ettei kuitenkaan toisinpäin. Saattas olla jo pieni haaste ;)

Ei ole tosi että Halo onkin joku himopelaaja...
Heavy Rain pitäis kolahtaa postiluukkuun tänään. Sitä onkin kiva naatiskella tuosta 32" putkitöllöstä. :dance:

Mä oon nyt pistänyt pelaamisen vähäksi aikaa jäihin. Pelaan seuraavan kerran kun tilatut tykki ja kangas on seinällä... Voi sitä tulevaa aikaa, tämä kaveri taitaa hetkeksi lukittautua screenin ääreen sitten... (paitsi välillä pitää käydä kamppailemassa)

Meillä onkin muuten sopivasti hankittu uusi 40" led-tv, kelpaa pelata Bioshockia ja FF:ää :evil: Sit varmaan putoaa painokin kuin itsestään kun ei pelaamiselta ehdi syödä.

Sit varmaan putoaa painokin kuin itsestään kun ei pelaamiselta ehdi syödä.

Hmm, olikohan tuo tarkoitettu mulle ;) Pitää vissiin alkaa syömälakkoon... no ei vaiskaan...

Tosiaan, eilen lähti fullHD projektori matkaan... tosin kun kyseessä on pieni huone, niin sinne ei tällä hetkellä mahtunut kuin 72" screeni. Mutta saisi silti tulla romppeet nopeasti...

Kasvatan kunnolla sisäisen pikkupojan ulos pelihetkiä varten :rolleyes:

Voin kyllä sanoa että on helevetin nätti peli tuo Heavy Rain. Aivan mahtava... Tommoselta screeniltä se vasta oiskin. :dance:
Onneksi sain veljeltä sentään lainaan TV:tä... Ei olisi varmasti ollut ihan sama kokemus tuosta putkitöllöstä pelata. Testasin ja tekstitkin olin niin suttua ja pientä, että ei mitään järkeä.

Voin kyllä sanoa että on helevetin nätti peli tuo Heavy Rain. Aivan mahtava... Tommoselta screeniltä se vasta oiskin. :dance:
Onneksi sain veljeltä sentään lainaan TV:tä... Ei olisi varmasti ollut ihan sama kokemus tuosta putkitöllöstä pelata. Testasin ja tekstitkin olin niin suttua ja pientä, että ei mitään järkeä.

Kyllä täytyy kompata. Tuo peli nappasi mukaansa heti alusta asti. Jo se ostarikohtaus melkeen heti alussa oli jotenkin todella ahdistava :D

Hyvin on Heavy Rain koukuttanut myös täällä päässä. Juoni ja henkilöhahmot tuntuvat erittäin toimivilta ja muutamaan otteeseen on ollutkin kainalot märkinä tilanteen ollessa päällä. Juonesta tulee tunnelman puolesta etäisesti mieleen Seven ja Saw-leffat, etenkin Ethan Marsia ohjatessa.

Jonkin verran on jo tullut pelattua, mutta toivottavasti on vielä useita tunteja jäljellä.

Hyvin on Heavy Rain koukuttanut myös täällä päässä. Juoni ja henkilöhahmot tuntuvat erittäin toimivilta ja muutamaan otteeseen on ollutkin kainalot märkinä tilanteen ollessa päällä. Juonesta tulee tunnelman puolesta etäisesti mieleen Seven ja Saw-leffat, etenkin Ethan Marsia ohjatessa.

Jonkin verran on jo tullut pelattua, mutta toivottavasti on vielä useita tunteja jäljellä.

Joo kyllä irvistys ja paniikki kuuluu pelinhenkeen tuota pelatessa :D
Varsinkin pieni kämmäys naisella pelattaessa nosti pienen tuskan hien, kun vanha pappa alko lipomaan huuliaan
onneksi ei kuitenkaan...

Jaahas, God of War III demo löytyy nyt PS Storesta. Enpä ole ikinä ko. pelisarjaa pelannut, mutta nyt pitää kyllä kokeilla.

Varsinkin pieni kämmäys naisella pelattaessa nosti pienen tuskan hien, kun vanha pappa alko lipomaan huuliaan
onneksi ei kuitenkaan...

Jep, olin myös varma samassa kohdassa, että se on menoa nyt. Oikein leppoisa vaari.

onneksi ei kuitenkaan...

Helvetin hektistä aika ajoin, meikä on kokoajan ihan paskat housussa, mä luulen et sekoon ennen ku pääsen loppuun. :hyper:

Helvetin hektistä aika ajoin, meikä on kokoajan ihan paskat housussa, mä luulen et sekoon ennen ku pääsen loppuun. :hyper:

Joo sanoppa muuta. Olen tykänny sen muijan pelaamisesta kohtuu paljon.
Sillä ne kohtaukset on aina ollu niin hektisiä ettei mitään järkeä. Mahtavaa myös kun mokaat, niin se vaikuttaa heti sen hetkiseen tilanteeseen. Se ensimmäinen uniryövärikohtaus oli aivan mahtava, vaikka puukkoa tulikin kylkeen.

Kyllä voisi tulla paketti nitroja pelin mukana. :D

Ehheheee, meitsi kävi poistamassa kaupasta sen Bioshock 2:n :evil: Alku on ainakin lupaava ja peli ihan älyttömän kaunis... Joskin, Rapturen ensihuuma on tietysti poissa, ja vaikka oon pelannut vasta ehkä 20 min, voi kyllä saman tien jo sanoa, että Bioshock 2 on samaa tuttua kauraa kuin ykkönenkin, mikä on tietysti sekä hyvä että huono juttu. Juonikin vähän epäilyttää, sillä tämän pelin pääpahis on ilmeisesti tärkeäkin henkilö Rapturessa, mutta häntä ei ykköspelissä olla tietysti mainittu sanallakaan. No, jatko-osat on jatko-osia, ja tiedän kuitenkin että tulen tykkäämään tästä pelistä. Big Daddyna oleminen on parasta :evil:

Eilen tuli tuota demoa pelattua ja kyllä lähti samantien peli tilaukseen. Pelistä tuli mieleen vuosien takaa oleva pc peli nimeltä Under The Killing Moon. Synkkä ja koukuttava tunnelma!

20100212.jpg

:D

Pariin otteeseen olen mennyt tuon läpi. Ekalla kerralla tuli hölmöiltyä muutamaan otteeseen ja pyrinkin korjaamaan tokalla kerralla nuo virheet jotka sitten vaikuttivat lopputulokseen. Näyttää varmaan sivullisen silmiin mielenkiintoiselta tuon pelaaminen, etenkin niissä paikoissa missä on paljon ohjaimen kallistamisia ja sheikkauksia.

Loppu jätti joitain aukkoja henkilöhahmojen tarinaan, mutta ymmärtääkseni tulevan DLC- materiaalin pitäisi hieman aukaista noita.

Se on Heavy Rain vedetty kerran läpitte.
Onnistuin sitten tapattamaan kaikki...
:hyvä: No uudelleenpeluuarvoa.

Nyt ilmeni erikoinen ongelma, kun yritin aloittaa Heavy Rainin pelaamista. Peli ilmoittaa, että trophy-tietojen rekisteröintiä ei voitu suorittaa ja peli lopetetaan. Siis tämä tulee, vaikka konsoli on offlinessa. Kaiken lisäksi huomasin, että kaikki Heavy Rainin trophyt ovat hävinneet. Hieno homma.

Muillakin on ilmennyt samanlaisia ongelmia ja Playstation Network onkin luvannut korjata ongelman ASAP. Trophyt tuskin kuitenkaan tulevat enää takaisin.

Back
Ylös Bottom