Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Vanha mazda lähti aamulla käyntiin -28 asteesta ku palmun alta vaikkei ollu ees lämmittimessä :dance:

Missä oli noin kylmää? Meikän volvo traktori hyrähti käyntiin -20asteessa, hieman jännitti kun ei tullut roikkaan laitettua...

Olen löytänyt uuden kipinän puntilla. Oli tossa pari-kolme-neljä kuukautta pelkkää pakkopullaa. Joutus matkustelee duunin puolesta aika paljon yms. onneks nyt vähän helpottaa.

on taas ranne kunnossa niin pääsee ens viikolla taas salille ;D voi sitä ihanaa painojen kolinaa ;D oon ollu kaks viikkoa kotona ja pää meinaa seota kun ei oo päässy salille :D

Huomenna alkaa loma ja pystyy katsomaan jokaisen Suomen lätkämatsin huolella.

Huomisen työpäivän jälkeen alkaa loma ja töihin vasta 10.3.!!! Jeeee :D

Huomenna Wanhojen jatkot, rahaa nostettu pankista ja kaikki muu kunnossa paitsi juomapuoli, no kai sitä keittoa saa vielä huomennaki, jos ei saa nii sit mennään selvinpäin ja mökötetään koko ilta :D

E: Ja tosiaan tänään loppu koulu aikasin.

Uusi työ alkaa maanantaina n. 8kk työttömyyden jälkeen. :) Voisin jopa sanoa että oon iloinen.

Äsken bussissa ollut abaut 2-vuotias lapsi :)

Äsken bussissa ollut abaut 2-vuotias lapsi :)

pedo-300.jpg

:D.

-lauantaina laivalle
-maanantaina lomapäivä
-keskiviikkona ensi-asunnon kaupat
-perjantai pekkanen niin saa muutella rauhassa ja järjestellä tavaroita
:haart:

Back
Ylös Bottom