NHL 10 PS3 LIVE porukka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Jos ei dimebagia ala kohta kuulumaan, niin nollataan ja aloitetaan turnaus ilman dimee. Tais lopettaa ku sai slovakian eikä kanadaa? :D

edit. Dimebagilla on aikaa joinata liigaan huomiseen klo 14.00. Joskus about 14.30 oon kotona ja nollaan statsit niin päästään aloittamaan pelit huomenna ja toivottavasti alkusarja saadaan pelattua viikonlopun aikana. Allekirjoittanut ainakin pyrkii pelaamaan omat 5-6 matsia alta pois viikonlopun aikana. Ehkä jo perjantain aikana jos porukka vaan on online.

Jos ei dimebagia ala kohta kuulumaan, niin nollataan ja aloitetaan turnaus ilman dimee. Tais lopettaa ku sai slovakian eikä kanadaa? :D

edit. Dimebagilla on aikaa joinata liigaan huomiseen klo 14.00. Joskus about 14.30 oon kotona ja nollaan statsit niin päästään aloittamaan pelit huomenna ja toivottavasti alkusarja saadaan pelattua viikonlopun aikana. Allekirjoittanut ainakin pyrkii pelaamaan omat 5-6 matsia alta pois viikonlopun aikana. Ehkä jo perjantain aikana jos porukka vaan on online.

Jos ei dimebag ole tulossa voin tulla tilalle ja ottaa tuon Slovakian.

Jos toi on toi viikonloppu, niin mut voi kanssa laskea ulos, ellei sit tänään kerkeä pelata kaikkia.. Jos takaraja ois vaikka tiistai, kerkeis mainiosti..

No käykö jos alkusarjaksi sovitaan takarajksi vaikka tiistai tai keskiviikko niin kaikki kerkee pelaamaan ja saadaan nyt tää turnee pyörimään?

Käy vilpurni/dimebag joinaamassa liigaan mahdollisimman pian, niin resetoin liigan niin pääsee pelailemaan.

Noniin, Pakkotoisto Olympic Tournamentin avauspeli on korkattu.

Tsekki - Slovakia 2 - 1

Ennakkoon siis heikoimmat joukkueet kohtasivat avausottelussa.

just kerkesin lähtee.. huomenna sitten.

Tsekki - Ruotsi 0 - 3

Tsekkihän "voitti" tuon ottelun 2-1?, mutta tsekkiläinen pelaaja syyllistyi doping rikkeeseen ja ruotsalaisten reklamaation ansiosta ottelu tuomittiin Ruotsille 3-0 voitoksi. Sinällään harmi, sillä tuo peli oli tärkeä alkulohkon peli playoffeja ajatelle. No ei auta, täytyy kaataa Venäjä sit jos meinaa pärjätä :)

Peliä nyt!!

Kuin moni pääsee jatkopeleihin?

en tiiä. Ei kohta kukaan ku ei oo pelaajia.

Älkää ny hätäilkö, eikös puhe ollu että alkuviikko on vielä aikaa? Mutta jos näyttää siltä että liiga seisoo mun takia, niin potkikaa kylmästi pihalle.

Oisko joku tänään pelaileen? Mulla on koko päivä graduntekoa eli koko päivä aikaa :D.

Ite kerkeisin vaikka heti ottamaan kuokkaan :D

En ole päässyt kun yhden pelin vasta vetämään, kun ketään ei ole onlinessa kun sinne porhallan:D Olit itekin just kerinny lähtemään, kun menin kattomaan oisko pelaajia.

EDIT: Taitaa EA:lla olla jotain huoltotoimia, kun ei pääse kirjautumaan.

Back
Ylös Bottom