Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ootko sä tarkistanut mitä tallenusmuotoja toi pystyy toistaan (tai mitä koodekkeja tossa vehkeessä on)

Creativen sivuilta:

Nauti videoista WMV- tai DivX/XviD-formaateissa 320x240 pisteen tarkkuudella. Voit myös automaattisesti kääntää muita formaatteja mukana tulevalla ohjelmistolla.

Vittu minä mitään ohjelmistolevyjä oo jaksanu ees kattoa, kaikkea muuta paskaa kuitenkin:D Ehkä se tästä:D

Joo itellä samanmoinen ongelma Creative Zen Mosaicin kanssa, johtuu siitä että jos tiedoston tietoihin (metatiedot, whatever, termit hallussa) ei ole merkitty kappaletta kuuluvaksi johonkin albumiin niin se ei sitten siinä valikossa ko. albumissa näy. Itse löysin monta "kadonnutta" kappaletta kun vähän selailin kaikkien kappaleiden listaa.

Kiitti vinkistä! Täytyy tsekkailla.

No voihan saatanan kuustoista. Vittu ensin meni autosta peili, nyt loppuu kaivosta vesi. Voi perse, että koittelee välillä nuorta miestä.

Paitsi että kun kaivosta loppuu oikeasti vesi! Eikä ole edes navettaa, vittu jos olis, niin kävisin ite tuikkaamassa sen tuleen, sen verta vituttaa taas.

TAAS pakkasta ja kylmää! Vihaan näitä pakkasia! Tykkään märästä, mustasta (tai vihreästä), lumettomasta ja masentavan synkästä talvesta. En lumesta ja pakkasesta! Kiva taas hytistä sisälläkin ja kärsiä kuivasta huoneilmasta. Tapan talven ja pakkasen. Heti kun vain keksin, miten.

TAAS pakkasta ja kylmää! Vihaan näitä pakkasia! Tykkään märästä, mustasta (tai vihreästä), lumettomasta ja masentavan synkästä talvesta. En lumesta ja pakkasesta! Kiva taas hytistä sisälläkin ja kärsiä kuivasta huoneilmasta. Tapan talven ja pakkasen. Heti kun vain keksin, miten.

Otat kuule piiiitkän kuuman suihkun pesuhuoneen ovi auki, niin ainakin vähäks aikaa on kosteampaa, näin ainakin itse teen.......

Jonkun näkönen ammatillinen koulutus löytyy, intti on käyty, ja nyt pitäs vissiin pikkuhiljaa keksiä mitä rupee elämässä tekemään. Ei mitään käryä mitä tekis.

No voihan saatanan kuustoista. Vittu ensin meni autosta peili, nyt loppuu kaivosta vesi. Voi perse, että koittelee välillä nuorta miestä.

Epäilen että 300-500e koko peili, kuoria luulisi saavan erikseen. myös automaalaamot pystyvät myös auttamaan sen kanssa jos ei pahasti ole

Creativen sivuilta:

Nauti videoista WMV- tai DivX/XviD-formaateissa 320x240 pisteen tarkkuudella. Voit myös automaattisesti kääntää muita formaatteja mukana tulevalla ohjelmistolla.

Vittu minä mitään ohjelmistolevyjä oo jaksanu ees kattoa, kaikkea muuta paskaa kuitenkin:D Ehkä se tästä:D

Kiitti vinkistä! Täytyy tsekkailla.

Ja on muuten nii jumalattoman hidasta touhua toi pakkailu oikeaan kokoon!

Itse ostin tommosen inttiin -08 ja jäi videot kattomatta. Pistin muistaakseni 20kpl 20minuutin pätkiä "kääntymään" oikeaan kokoon. 1.5h jälkeen meni hermot ja lopetin kesken, kun oli saanut kolme noista valmiiksi. Koneen tehot toki vaikuttaa, mutta ei sentään ihan antiikkia tuo omakaan masiina ollut :D

Tsemppiä! Toivottavasti sulla pelaa paremmin.

Kangasalla (Linja) käy treenaamassa muuan innokas "bodari", joka viimeksi treenas (kai?) niskaa pitämällä 25kg:n limppua pään päällä (pipa päässä) n.5 min. tuijottaen samalla koko ajan kelloa.
Kaveri on kuulemma treenannut näin jo vuodesta 95. Neuvoi meitä muita aloittamaan kilon painolla, ettei heti kokeiltas samalla, kun hän. Ennätys hänellä päälläkannattelussa on 9kg:n laattakivi, jota piti n.tunnin pään päällä yhtä soittoa.
Tavoitteena on 2012 kehonrakennuksen SM-kisat-> tekee pelkkää penaa ja tätä edellä mainittua.
Asustelee aikas lähella Kaivannon kanavaa...

Pikkuveljellä kilahti tuollaisesta samanlaisesta soittimesta näyttö ihan yhtäkkiä. Näyttö meni siis yhtäkkiä paskaksi, reunoille jäi jotkut valkeat raidat ja keskeltä todella oudon näköinen.

Ja oma vitutus:

Edellinen omistaja oli jättänyt autosta veroja maksamatta, luojan kiitos ettei poliisi oo puuttunut asiaan. Olis vituttanu 17 euron takia menettää kilvet autosta:david:
Huomasin asian siis vasta äsken, auto kuitenkin ollut jo hyvän aikaa.

Paljonkohan maksaa tuommoseen uuden karheaan mazdakutoseen peili? Tai en mie tiedä, jotta tarviaako koko peiliä vaihtaa, vai saisiko sen kuoren vaan siihen erikseen hommattua.
Enää ei vituta ihan niin paljoa. Tutkin vahinkoja päivän valossa, ja se pelkkä muovihan siitä oli, luojan kiitos, halki. Soitin Laakkoselle ja tilasin uuden. Eikä maksanut kuin 70e. Olisihan tuolle seihtemällekympille ollut tietysti parempaakin käyttöä, persikka!

Liukastuin edellispäivänä, kun vein kirjoja kirjastoon ja sylillinen kirjoja tippu maahan. Tänään kirjasto muisti mua kirjeellä ja perii 120 euroa märistä ja lumisista kirjoita, jotka eivät enää sovellu lainakäyttöön... Shit happends.

Liukastuin edellispäivänä, kun vein kirjoja kirjastoon ja sylillinen kirjoja tippu maahan. Tänään kirjasto muisti mua kirjeellä ja perii 120 euroa märistä ja lumisista kirjoita, jotka eivät enää sovellu lainakäyttöön... Shit happends.

Kehno tuuri,vaadi nyt edes kirjat itsellesi kerran maksamaan joudut.

Videoita ei sitten saa perseelläkään tonne ladattua...aina valittaa jostain...resoluutio väärä, tallennusmuoto väärä. Paska mikä paska. No musiikki kuuluu ainakin.

Saman huomasin jo vuosia sitten omassa Creativen soittimessa. Joku M oli mallinimessä. Sinne kun kaikkea videota koitti tunkea niin meni sinne välillä jopa sisäänkin...ei menny vaikka kodekin oli just mitä piti olla niin ei vaan kelvannut. Aivan saatanan moista pelleilyä ei videoiden katsomiseen kyllä. kumma että vieläkin samat ongelmat.

Ei nyt saatana. Ei kai ne nyt mihinkään paskasammioon pudonneet? Kai käyt katsomassa kuinka lukukelvottomia ne ovat? Vai onko ne jo lainattu eteenpäin?

Ja on muuten nii jumalattoman hidasta touhua toi pakkailu oikeaan kokoon!

Itse ostin tommosen inttiin -08 ja jäi videot kattomatta. Pistin muistaakseni 20kpl 20minuutin pätkiä "kääntymään" oikeaan kokoon. 1.5h jälkeen meni hermot ja lopetin kesken, kun oli saanut kolme noista valmiiksi. Koneen tehot toki vaikuttaa, mutta ei sentään ihan antiikkia tuo omakaan masiina ollut :D

Tsemppiä! Toivottavasti sulla pelaa paremmin.

Joo. Eipä tuota masiinaa ole kyllä videoiden katseluun suunniteltu. Hidasta hommaa on. En edes yritä mitään 10min pidempiä pätkiä ladata...ajattelin et ois ollu kätevä esim. junassa, kun pystyis katseleeen matkalla videoita...mutta ihan turhaa hommaa:D Alkuvitutus on se pahin vitutus, eikä nyt enää pahemmin vituttele. Halpahan tuo oli ku perkele, joten ihan ok.

Saman huomasin jo vuosia sitten omassa Creativen soittimessa. Joku M oli mallinimessä. Sinne kun kaikkea videota koitti tunkea niin meni sinne välillä jopa sisäänkin...ei menny vaikka kodekin oli just mitä piti olla niin ei vaan kelvannut. Aivan saatanan moista pelleilyä ei videoiden katsomiseen kyllä. kumma että vieläkin samat ongelmat.

Täytyy hinkata tolla vitun ohjelmistolla ne kaikki videot suoraan laitteeseen. Jos suoraan yrität siirtää, niin aika hiljasta on vaikka kaiken järjen mukaan pitäs toimia ihan normaalisti.

Flunssa. Voi vittu ja ruikku, heti kun paranin loukkaantumisista ja selvittiin 100 asteen pakkasista, niin kuumetta ja pää niin täynnä räkää, että pelkään sen räjähtävän:wall:

Häähh, kuulostaa kyllä hieman oudolta.. Tuskin ne nyt sentään ihan läpikastuneita on? Multa ei oo ikinä peritty mitään kirjaston kirjoista, vaikka yhestä koira nakersi kannen ja pyöristi vähän kulmia. Toisesta petti jotenkin oudosti liimaukset ja sen seurauksena lähti noin 20 sivua irti :D

Otat kuule piiiitkän kuuman suihkun pesuhuoneen ovi auki, niin ainakin vähäks aikaa on kosteampaa, näin ainakin itse teen.......

Oikeastaan suurin ongelma meillä tuossa kuivassa huoneilmassa ei ole niinkään se, että mun oma nenä/iho/tms siitä kärsisi, vaan kun meillä on tuo vajaa 2-vuotias, jonka kurkku ja nenä ilmeisesti yöllä kuivuvat tuskallisesti. Ja se johtaa siihen, että öisin lapsi heräilee varmaan ainakin kuusi kertaa. Välillä auttaa, kun laitan pari koneellista pyykkiä makuuhuoneeseen kuivumaan, mutta ei se mikään pomminvarma keino ole. Sitten kun meillä on vielä niin kylmäkin, niin mukula saattaa heräillä siitäkin johtuen, kun eihän sen päällä mikään peitto pysy kunnolla. Ja se nukkuu jo sellaisessa topatussa pussissa valmiiksi, mutta kun sekin varmaan on liian ohut. Olisipa ilmankostutin ja sellainen irtopatteri, mutta kun ei ole eikä raaski sijoittaa niihin.

Back
Ylös Bottom