Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nuijanukutus pam päähän!

p719_luolamiehen_nuija_pieni_3.jpg

Sekin kelpaisi!

Huomenna pitää lähteä seikkailemaan johonkin helvetin Raisioon ja olla klo 15 sellaisessa paikassa, missä en ole ikinä ennen käynyt eikä mulla oikeastaan ole mitään käryä miten sinne pääsee. Ajo-ohjeet onneksi löytyvät... Menen juttelemaan kampaajani kanssa hiuksista ja tilataan mulle uutta tukkaa :)

Sekin kelpaisi!

Huomenna pitää lähteä seikkailemaan johonkin helvetin Raisioon ja olla klo 15 sellaisessa paikassa, missä en ole ikinä ennen käynyt eikä mulla oikeastaan ole mitään käryä miten sinne pääsee. Ajo-ohjeet onneksi löytyvät... Menen juttelemaan kampaajani kanssa hiuksista ja tilataan mulle uutta tukkaa :)

Itsekin olen ollut useasti tuollaisessa tilanteessa, ja lopputulos on ollu aina katastrofaalinen:D Ja nyt en tarkoita mitään kampaamoita vaan seikkailuita vieraissa paikoissa;)

ei kukaa viittis heittää sitä Tyhmien kysymysten thredin linkkiä, ei millää meinanu löytyä searchia käyttäessä :( sori jossei ollu asiallinen kysymys.

Ötyä.

Tämän leffan katsoisin...Mutta eihän sitä tehdä..

Werewolf Women :kuola:...of the SS

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä kaikille. Aikanen herätys taas...

good_night_4.gif

En näköjään pääse nukkumaan tänä yönä, vaikka väsyttääkin. Jäin tuubissa koukkuun Dion kappaleeseen Rainbow in the dark. Olen jo pari tuntia surffannu läpi kasaribiisejä eikä loppua näy-Hyviä kappaleita on niin jumalattomasti...

Lukua
Aamupala
Lukua
Ruoka
Lukua
* epätoivoa ja päänhakkaamista *
Ruoka
Lukua

kohta lisää ruokaa ja lisää lukua kunnes saan sekavuuskohtauksen tai sammun.

Lukua
Aamupala
Lukua
Ruoka
Lukua
* epätoivoa ja päänhakkaamista *
Ruoka
Lukua

kohta lisää ruokaa ja lisää lukua kunnes saan sekavuuskohtauksen tai sammun.

Toihan kuullosti ihan mun lauantailta ja sunnuntailta, kunhan tekee yhen muutoksen: lukua = pokeria. Onneks palvelu pelas, aamupala ja ruoka tuli suoraa koneelle :rock:

Jos sitä pystyis niin asuisin koko elämäni porukoilla.

Nyt onkin sitten pari pvää tullu otettua rauhallisesti.

Toihan kuullosti ihan mun lauantailta ja sunnuntailta, kunhan tekee yhen muutoksen: lukua = pokeria. Onneks palvelu pelas, aamupala ja ruoka tuli suoraa koneelle :rock:

Jos sitä pystyis niin asuisin koko elämäni porukoilla.

Nyt onkin sitten pari pvää tullu otettua rauhallisesti.

Uhkapelejä! Internettejä! Mihin tämä maailma on menossa? Ennen sitä oli käpysotia ja silloin kun ei ollut, oli kivisotia.
* alkava sekavuuskohtaus ovella *

Taidan mennä takaisin kirjoille.

Ötyä.

Back
Ylös Bottom