Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi saatana kun ei osaa nukkua. Ihan helvetin rasittavaa kun herää tunnin välein joka vitun yö ja nykyään vielä kylmään hikeen. Duunipäivän jälkeen jaksa tehdä yhtään mitään ja tuntuu että jatkuvasti on veto pois. Tää ei ole edes mikään uusi vaiva, vaan on ollut riesana varmaan koko viime vuoden, mutta nyt mulla alkaa käpy palaan ja kunnolla.
Napitkaan ei kiinnosta, ne saa musta aamuisin ihan älyttömän zombien, ja aamutreenit sellasessa tilassa ei todellakaan kuulosta terveeltä :D
Puhelimen muisti loppuu kesken :curs: Pystyykö viestejä siirtämään muistikortille? En oo vielä löytänyt keinoa :itku:
Puhelimen muisti loppuu kesken :curs: Pystyykö viestejä siirtämään muistikortille? En oo vielä löytänyt keinoa :itku:
Ei taida koirat ihan noin vain innoissaan pysyä aina ihmisten liikennesääntöjen puitteissa, helpompi on vain pitää narua lyhyenä, niin ei häiritse ketään eikä poukkoile innoissaan.Vituttaa osaamattomat koiranomistajat. Useimmiten kyseessä on joku räkyttävä pikkuturre. Tulen jalkakäytävällä vastaan oman, isomman kanssa, koira kulkee reunassa niinkuin on opetettu. No, eikös nää pikkuturren omistajat anna sen saatanan fifin poukkoilla räkyttäen pitkin jalkakäytävää, useimmiten vielä hemmetin pitkässä fleksissä. Oma koira on onneksi hanskassa, eli ei ole pelkoa että lähtisi käsistä, mutta vituttaa ettei sen vertaa voi sitä koiraansa opettaa, että pitäisi sen siellä omalla puolellaan katua. Toinen vaihtoehto on, että kun joku tulee vastaan, niin nää mamman mussukat jää makaamaan siihen keskelle jalkakäytävää ja odottaa että tulet kohdalle, ja hyökkää sieltä räkyttäen päin kun olet kohdalla oman koirasi kanssa. Miten se nyt voi olla niin vaikeaa hinata niitä useimmiten alle kymmenkiloisia turreja sinne omaan reunaan jalkakäytävää... Joku päivä mulla on niin huono päivä, että päästän omanikin vähän leikkimään, katotaan sitten ketä naurattaa...
Mulla on Nokia 6130(?) Ja en haluu poistaa viestejä!Mikä puhelin sulla on? Noksu? Niin ja tietenkin, onko ne kaikki viestit ihan helvetin tärkeitä ettei niitä voi poistaa? ;)
Onko se teiltä pois, jos mä ne säästän..? Viestejä on 2660kpl, muistia ei rasita valokuvat, eikä soittoäänet tai musiikki yms...Mikä itu niitä kaikkia viestejä sinne on tallentaa?
Itse tyhjentelen aina sillointällöin puhelimen viestimuistin kun tulee 1500-2500 viestiä (eikä muisti ole silloinkaan täysi, ei lähellekään).
Sulla on joko joku 3310 tai sitten +.10.000 viestiä joiden kaikkien tarpeellisuutta rohkenen epäillä.
Mulla on Nokia 6130(?) Ja en haluu poistaa viestejä!
Onko se teiltä pois, jos mä ne säästän..? Viestejä on 2660kpl, muistia ei rasita valokuvat, eikä soittoäänet tai musiikki yms...
Ei taida koirat ihan noin vain innoissaan pysyä aina ihmisten liikennesääntöjen puitteissa, helpompi on vain pitää narua lyhyenä, niin ei häiritse ketään eikä poukkoile innoissaan.
Ei se olekkaan, olin vaan utelias. Ulkoota en osaa sanoa, mut ootko kattonu onko siellä joku valinta ensisijaiselle tallennuspaikalle? Joissain malleissa ainakin on saanu valittua, että luuri tuuppaa viestit suoraan kortille eikö sit rasita puhelinta.
E: Mulla löyty toi valinta kun meni viestivalikkoon - valinnat - asetukset - muut - käytettävä muisti - ja sieltä muistikortti.

Mulla on Nokia 6130(?) Ja en haluu poistaa viestejä!
Onko se teiltä pois, jos mä ne säästän..? Viestejä on 2660kpl, muistia ei rasita valokuvat, eikä soittoäänet tai musiikki yms...

Meikällä ainakin on usein mukana varsin hyvin tottelevainen puudeli, ei mene mihinkään jos kieltää. Mutta toki niitä koiria kiinnostaa koulutuksesta huolimatta linnut sun muut virikkeet sekä toki toiset koirat randomisti. Jotta se koira ei kuitenkaan päättäisi kiinnostua tien toisella puolella menevästä koirasta, niin remmi vain lyhyeksi ja jatketaan matkaa. Ei se aina ole koulutuksesta kii, vaan omistajan tyhmyydestä. Ei semmoista pientä rusinaa kannata edes päästää isomman koiran lähelle ihan vapaasti.No sepä se, kun tajuaisivat sitten edes pitää sen remmin lyhyenä jos kouluttaminen on täysin mahdoton yhtälö :curs: Joskus tuntuu että tavoitteena on suorastaan väkisin tunkee ne turrensa vastaantulijan suuhun. Tosin eihän se tietenkään koiran vika ole jos omistaja on täysi idiootti.
Meikällä ainakin on usein mukana varsin hyvin tottelevainen puudeli, ei mene mihinkään jos kieltää. Mutta toki niitä koiria kiinnostaa koulutuksesta huolimatta linnut sun muut virikkeet sekä toki toiset koirat randomisti. Jotta se koira ei kuitenkaan päättäisi kiinnostua tien toisella puolella menevästä koirasta, niin remmi vain lyhyeksi ja jatketaan matkaa. Ei se aina ole koulutuksesta kii, vaan omistajan tyhmyydestä. Ei semmoista pientä rusinaa kannata edes päästää isomman koiran lähelle ihan vapaasti.
Kuulostaa siltä, että treenitauko vois olla paikallaan.