Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Sortuukohan Ismo taas uhkapeleihin vai vetääkö Ippe vaan narun kaulaan?

Pahalta näyttää kyllä Ismon tilanne. Toivottavasti se tosta vielä selviää. Sepon pitäis nyt olla Ipen tukena näinä vaikeina aikoina.

Sepon pitäis nyt olla Ipen tukena näinä vaikeina aikoina.

Seppo vois ottaa Ipen Talotaikureihin töihin.

Mihinköhän Ismo muuten nyt muuttaa, tuskin on enää varaa hotellissa asustella? Ismohan sanoi että kämppä menee myyntiin, mutta kukas sitä myy? Eikös se ollut Lauran kämppä mihin Salla vaan jäi asumaan Lauran jouduttua hoitoon, eikai omistajasuhteet muuttunu?

Mielenkiintoisia aikoja...:rolleyes:

Hitto sallan olkapäitä, aivan järkyttävä kokoset esim kun aamulla heräs yksin hotellin sängystä:wtf:
Sama käsistä, kun lauloi huppelissa "Kato Mitä Sä Teit", veti puolikkaan jousimiehen istuviltaan, ei juma sitä tuns ittensä pieneks sen jälkeen:david:

Tänään duunipaikalla (oon muuttomiehenä Ylellä (väliaikaista)) rymistelin kärryjen kanssa keskelle salkkareitten kohtausta, koska en tienny et ne on siellä. Iha pokkana kävelin vaa läpi. Kaikki vaa käänty kattoo mua ja kuvaaja huusi: "Uusiks!". Kerta ei vielä riittäny vaa myöhemmin päivällä menin häkkikärryjen kanssa toisen kohtauksen läpi :D. Siinä Panu vähä katteli kettuuntuneen näkösenä ku jo toisen kerran keskeytin sen replat.

Tänään duunipaikalla (oon muuttomiehenä Ylellä (väliaikaista)) rymistelin kärryjen kanssa keskelle salkkareitten kohtausta, koska en tienny et ne on siellä. Iha pokkana kävelin vaa läpi. Kaikki vaa käänty kattoo mua ja kuvaaja huusi: "Uusiks!". Kerta ei vielä riittäny vaa myöhemmin päivällä menin häkkikärryjen kanssa toisen kohtauksen läpi :D. Siinä Panu vähä katteli kettuuntuneen näkösenä ku jo toisen kerran keskeytin sen replat.

Oo iloinen että oot hengissä.

Siis eikö salkkareita kuvatakaan maikkarin studiolla?

Back
Ylös Bottom