Sortuukohan Ismo taas uhkapeleihin vai vetääkö Ippe vaan narun kaulaan?
Pahalta näyttää kyllä Ismon tilanne. Toivottavasti se tosta vielä selviää. Sepon pitäis nyt olla Ipen tukena näinä vaikeina aikoina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sortuukohan Ismo taas uhkapeleihin vai vetääkö Ippe vaan narun kaulaan?
Sepon pitäis nyt olla Ipen tukena näinä vaikeina aikoina.

Tänään duunipaikalla (oon muuttomiehenä Ylellä (väliaikaista)) rymistelin kärryjen kanssa keskelle salkkareitten kohtausta, koska en tienny et ne on siellä. Iha pokkana kävelin vaa läpi. Kaikki vaa käänty kattoo mua ja kuvaaja huusi: "Uusiks!". Kerta ei vielä riittäny vaa myöhemmin päivällä menin häkkikärryjen kanssa toisen kohtauksen läpi :D. Siinä Panu vähä katteli kettuuntuneen näkösenä ku jo toisen kerran keskeytin sen replat.
Siinä Panu vähä katteli kettuuntuneen näkösenä ku jo toisen kerran keskeytin sen replat.

olen iloinen kooteen puolesta!
kuva isabellasta juuri edellämainitussa asennossa ja paikassa:
http://img260.imagevenue.com/img.php?image=69116_isabella1_122_411lo.jpg
Tänään duunipaikalla (oon muuttomiehenä Ylellä (väliaikaista)) rymistelin kärryjen kanssa keskelle salkkareitten kohtausta, koska en tienny et ne on siellä. Iha pokkana kävelin vaa läpi. Kaikki vaa käänty kattoo mua ja kuvaaja huusi: "Uusiks!". Kerta ei vielä riittäny vaa myöhemmin päivällä menin häkkikärryjen kanssa toisen kohtauksen läpi :D. Siinä Panu vähä katteli kettuuntuneen näkösenä ku jo toisen kerran keskeytin sen replat.
Siis eikö salkkareita kuvatakaan maikkarin studiolla?