Miss Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan totta. Varsinkin kun tän viime vuoden missin Essi Pöystin näin livenä niin olin kyllä erittäin yllättynyt siitä miten paljon nätimpi se on luonnossa.

2x oon nähny, toisella kerralla ihan kunnolla ehti katsomaankin ja ei kyllä oikeasti säväyttänyt niin kuin suomen kauneimman pitäisi, eikä oikeastaan edes enempää kuin telkkarissa. Yleensä toi sääntö kyllä pätee että luonnossa on nätimpi.

Miss Suomi -kisoihin voitas liittää samanlainen nöyryytys -elementti niinkuin esim. Idolsissa. Voisivat näyttää karsittuja suohirviöitä joille sitten voitaisiin naureskella että miten tuon näköset kehtaa Miss Suomeksi pyrkiä.
Viivi oli oikea valinta, ainoa joka oli edes jotenkin kaunis. Uskomatonta miten kaikki muut finalistit ovat sitä perus "ei minkään näköinen" -kastia, tosin eipä tuonne ne kauneimmat (fiksuimmat) taida hakeakaan kun tietävät jo muutenkin olevansa nättejä.

Uppooko Indicalle tälläset blondit myös?

TODELLAKI!!.. Oisinpa rikas, niin haluisin tollasen.. kuola.!
e:
ei ny tähän juttuun liity mutta indicaan yleensä. sen juttuja lukiessa tulee vaan mieleen ajatus että jos mulla olis samanlainen naismaku ku indicalla niin mulla ei olisi koskaan naisista pulaa.
Kai mussa sit on jotai vikaa, ku ei mulla ole niitä naisia nyt nii jonoksi asti..

Ja vai hylkiöitä.. takaan et kuka tahansa teistäkin huolisi ihan koska vaan (ghia poislukien) kenet tahansa tän vuotisista missiehdokkaista..

Hitto vähän joudun myötäillä Indicaa tuosta Viktoriasta - ekaa kertaa, kun näin nämä ehdokkaat niin Viktoria oli ainut, jossa oli mun mielestä voittaja-ainesta :D Seuraavalla kerralla tosin kun näin kuvia enemmän niin mietin mitä muuta hyvää tuossa Viktoriassa oli kuin vaaleus ja pituus...

Mä oon erinomaisen hyvä valitsemaan aina näiden kisojen perintöprinsessat, koska Anne oli mun suosikkinro. 1 ja Susanna suosikkinro. 2 - koskahan viimeksi oon osannut veikata voittajan oikein..? :jahas:

TODELLAKI!!.. Oisinpa rikas, niin haluisin tollasen.. kuola.!
e:
Kai mussa sit on jotai vikaa, ku ei mulla ole niitä naisia nyt nii jonoksi asti..

Ja vai hylkiöitä.. takaan et kuka tahansa teistäkin huolisi ihan koska vaan (ghia poislukien) kenet tahansa tän vuotisista missiehdokkaista..

komppaan boldattua, mä ainaki kelpuuttaisin. mutta tolla hylkiöhommalla vissiin meinattiin sun naismakua näin yleensä, ei varmaan tohon viktoriaan liittyen.

Miss Suomi -kisoihin voitas liittää samanlainen nöyryytys -elementti niinkuin esim. Idolsissa. Voisivat näyttää karsittuja suohirviöitä joille sitten voitaisiin naureskella että miten tuon näköset kehtaa Miss Suomeksi pyrkiä.
Viivi oli oikea valinta, ainoa joka oli edes jotenkin kaunis. Uskomatonta miten kaikki muut finalistit ovat sitä perus "ei minkään näköinen" -kastia, tosin eipä tuonne ne kauneimmat (fiksuimmat) taida hakeakaan kun tietävät jo muutenkin olevansa nättejä.

Toi vois olla hauska jos se ei olis niin julma :D Samaa mietin mäkin tosta Viivistä et onhan se kaunis ja sillai siinä on sellasta särmää, vaikka sen puhe kuulostaakin sellaiselta karaoke-emännältä, kuten joku täällä ketjussa jo asian ilmaisi. Toisaalta kun kattelin noita 1990-2000-lukujen missejä, niin eipä nekään nyt niin häävei ollu. Sitä muistelee, et sillon back in the bays oli missitkin mielettömän kauniita, mut ihan tavispulliaisia ne taisi silloinkin olla. Toista ehkä joskus 60-luvulla tai joskus oikeesti pitkä aika sitten.

malliksi liian lyhyt.

Ei ne missit ja mallit ihan sama asia kuiteskaa ole, mut onhan tuo liian lyhyt missinäkin.

Ja viktoriasta tuli mieleen maksettu nainen. Luulen, ettei loppupeleissä niin moni kelpuuttais ihan ketä tahansa noista, jos haluaa sellaisen naisen, että pää ei heti räjähdä. Panopupuiks varmasti ihan sopivia.

Iltalehden otsikoinnin mukaan kohumissi voitti. Mikä tästä viivipimppasesta nyt sitten teki kohumissin?

^Se, että on lyhyt, iltapäivälehden toimittajan mukaan käyttäytyi ylimielisesti kanssakilpailijoita ja järjestäjiä kohtaan aina kun eivät olleet kamerat paikalla, ja ei ole erityisen kaunis?

13426.jpg

Essi on edelleenkin mun silmään kauniimpi.

Vasemman puolinen kuva on kyllä leveennetty. Essillä ei ole noin leveetä naamaa.

Ollaan oltu frendejä seiskalta asti (ja olen aina pitänyt häntä yhtenä kauneimmista ihmisistä mitä tiedän ;)).

Back
Ylös Bottom