Mikä vitun persjalkasuus,sen verta oon maalta et ihmettelen moisia solvauksia
Persjalkaisuus tarkoittaa lyhyyttä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vitun persjalkasuus,sen verta oon maalta et ihmettelen moisia solvauksia
Ihan totta. Varsinkin kun tän viime vuoden missin Essi Pöystin näin livenä niin olin kyllä erittäin yllättynyt siitä miten paljon nätimpi se on luonnossa.
Tollainen vähän alle 170cm on just sopiva
mut puolisoksi sopiva ;)malliksi liian lyhyt.
Persjalkaisuus tarkoittaa lyhyyttä
Uppooko Indicalle tälläset blondit myös?
Kai mussa sit on jotai vikaa, ku ei mulla ole niitä naisia nyt nii jonoksi asti..ei ny tähän juttuun liity mutta indicaan yleensä. sen juttuja lukiessa tulee vaan mieleen ajatus että jos mulla olis samanlainen naismaku ku indicalla niin mulla ei olisi koskaan naisista pulaa.
TODELLAKI!!.. Oisinpa rikas, niin haluisin tollasen.. kuola.!
e:
Kai mussa sit on jotai vikaa, ku ei mulla ole niitä naisia nyt nii jonoksi asti..
Ja vai hylkiöitä.. takaan et kuka tahansa teistäkin huolisi ihan koska vaan (ghia poislukien) kenet tahansa tän vuotisista missiehdokkaista..
Miss Suomi -kisoihin voitas liittää samanlainen nöyryytys -elementti niinkuin esim. Idolsissa. Voisivat näyttää karsittuja suohirviöitä joille sitten voitaisiin naureskella että miten tuon näköset kehtaa Miss Suomeksi pyrkiä.
Viivi oli oikea valinta, ainoa joka oli edes jotenkin kaunis. Uskomatonta miten kaikki muut finalistit ovat sitä perus "ei minkään näköinen" -kastia, tosin eipä tuonne ne kauneimmat (fiksuimmat) taida hakeakaan kun tietävät jo muutenkin olevansa nättejä.
malliksi liian lyhyt.
Essi on edelleenkin mun silmään kauniimpi.