Miss Suomi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja grumby
  • Aloitettu Aloitettu
Olenko sokea tai jotenkin poikkeava, mutta miksi missit näyttävät järjestäen kaikki 10v vanhemmilta mitä ovat?
Ihmettelin samaa, pari likkaa siellä jotka jtn 20w., esim se Ghia ja Heidi näytti musta yli 30kymppisiltä.:wtf:

Mua ilahdutti suuresti, että Pumpanen kantaa huolta kehitysmaiden lasten yleissivistyksestä....
Kumma juttu, mutta yleensä kehitysmaissa tapaamani ihmiset ovat vaikuttaneet Pumppasta sivistyneemmiltä. Tienneet mikä on Suomen pääkaupunki, ja Pumppanen ei tiedä edes USA:n pääkaupunkia. :(

Kumma juttu, mutta yleensä kehitysmaissa tapaamani ihmiset ovat vaikuttaneet Pumppasta sivistyneemmiltä. Tienneet mikä on Suomen pääkaupunki, ja Pumppanen ei tiedä edes USA:n pääkaupunkia. :(

Niinpä :D Mutta kuten joku tässä jo totesikin, ettei väliä vaikka pää olisi täynnä riisipuuroa, kun näteintä haetaan.

Niinpä :D Mutta kuten joku tässä jo totesikin, ettei väliä vaikka pää olisi täynnä riisipuuroa, kun näteintä haetaan.
Juu, haetaan näiteintä Eino Makusen tekemään missimuottiin sopivinta, joten toivottavaa olisi, että pitäisivät suunsa kiinni :D Pitäs varmaan vetää ranteet auki, jos joutuisi asumaan tuollaisen kanssa saman katon alla.

Juu, haetaan näiteintä Eino Makusen tekemään missimuottiin sopivinta, joten toivottavaa olisi, että pitäisivät suunsa kiinni :D Pitäs varmaan vetää ranteet auki, jos joutuisi asumaan tuollaisen kanssa saman katon alla.

Noh noh, ei voi kaikkea saada! Ei noista ehdokkaista oikein kukaan ollut kaunis, ihan söpöjä ja nättejä, mutta... En tiedä sitten, onko kauneusihanne kokenut inflaation vai wtf? (Kotisohvalta on onneksi helppo huudella)

Noh noh, ei voi kaikkea saada! Ei noista ehdokkaista oikein kukaan ollut kaunis, ihan söpöjä ja nättejä, mutta... En tiedä sitten, onko kauneusihanne kokenut inflaation vai wtf? (Kotisohvalta on onneksi helppo huudella)
Mutta mulla onkin varmaan huono naismaku, koska näen yliopiston luennoilla paljonkin naisia, joita pidän huomattavasti kauniimpina kuin noita missikokelaita. Ja niin näen kyllä kuntosaleillakin.

Väärää osotteesee men voitto.Viktoria oli noista ylivoimasesti kaunein. oikeinkin näpsäkkä tyttö.

Väärää osotteesee men voitto.Viktoria oli noista ylivoimasesti kaunein. oikeinkin näpsäkkä tyttö.

Miten voi olla mahdollista että indica onnistuu AINA fanittamaan sitä kauheinta asiassa kun asiassa xDDD
IMO paras voitti, Se Gran Espoosta vai kuka se nyt oli, siinä oli kyllä ylivoimaisesti tasottomin kisaaja, meikitön kuva jotain aivan kamalaa. 40v-look-a-like etten sanois.

Kuten sanottu tossa ylhäällä, menisi kyllä hermot alta aikayksikön jos jonkun noiden kanssa joutuisi asumaan, on kyllä taas... no, antaa olla. Näyttelyosuus PIKKUSEN surkuhupaisa, varsinaisia näyttelijöitä:david: Ainoa hyvä oli se "voiko maksaa plussakortilla".

No eihän noihin kisoihin kukaan fiksu mene.

Viivillä oli mun mielestä tasapainoisimman näköinen kroppa ja muutamissa kuvissa oli tosi hyvä, mutta sitten toisaalta hampaat vois olla pienemmät ja naama ei ehkä noin leveä - tosin sitä voi toi valvottu yö turvottaa tietty. :evil:

Anyways joku sanoi että saleilla kauniimpia naisia, niin onhan se niinkin ja sit toisaalta livenä kun naisen näkee, niin se näyttää kyllä yleensä paremmalta kuin tv:ssä.

Onko täällä joku jonka mielestä toi Ghia on kaunis?? Millä helvetillä se(kin) on tonne päässy?? Ei tosin ainoo jonka kohalla sama kysymys heräs, mutta erityisesti ton kohdalla..

ei ny tähän juttuun liity mutta indicaan yleensä. sen juttuja lukiessa tulee vaan mieleen ajatus että jos mulla olis samanlainen naismaku ku indicalla niin mulla ei olisi koskaan naisista pulaa.

onhan se niinkin ja sit toisaalta livenä kun naisen näkee, niin se näyttää kyllä yleensä paremmalta kuin tv:ssä.

Ihan totta. Varsinkin kun tän viime vuoden missin Essi Pöystin näin livenä niin olin kyllä erittäin yllättynyt siitä miten paljon nätimpi se on luonnossa.

Indicalla on helppoa elämässä kun sille kelpaa joka asiassa ne hylkiöt, joita muut eivät huoli (invaparkkipaikoisita naisiin...).

Back
Ylös Bottom