Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tällänen pikku salaisuus mut se on sitä samaa maitoo ku niis pahvisissa purkeissa.......
Otat nyt vaan sen Plan C:n käyttöön ja unohdat ne tissihiet laivan paketeissa. Mä kannatan tätä!!! Nii ja ennen ku sammut annat raportin tänne viel.
Mitäs oot laittamas siel?

Eikä ole samaa! Ei todellakaan.
En mä ehtinyt, kämppis tuli just himaan :( Niiden baari menee 20min päästä kiinnikin.
Edit.
Pringlw, ei kauhean kauaa vissiin. Meidän raflaan ne on vasta tulossa.
Eikä ole!!!! Laivamaito tulee superlehmästä, joka tuottaa 100 kertaa parempaa maitoa kuin ne normilehmät, joiden maito päätyy purkkeihin. Vähän sama juttu kuin kokiksessa. Maailman parasta kolaa saa laivan automaateista tölkissä.
Eikä ole!!!! Laivamaito tulee superlehmästä, joka tuottaa 100 kertaa parempaa maitoa kuin ne normilehmät, joiden maito päätyy purkkeihin. Vähän sama juttu kuin kokiksessa. Maailman parasta kolaa saa laivan automaateista tölkissä.
No johan oot oikein kokkien sukua.:D

Niin ja hei.... En ole vielä täysin selvää vastausta saanut siihen, että....
Leffoissa tyttöjen illoissa kaikki tytöt/naiset ovat puolialasti/pintaa vilkutellen leikkisästi ja tyynysotaa harrastamassa. Puhumattakaan pullonpyörityksestä ja siitä semi lesbo puuhasta siinä leikin ohessa.
Ja kysymykseen. Ovatko ne oikeasti sellaisia kuin elokuvissa niiden näytettään olevan???
On jo kaupoissa. Pitelin yhtä tölkkiä kädessäni, mutta en ostanut. Ei tuntunut hirveän käytännölliseltä vaihtoehdolta. Muistatteko kun oli litran pulloja? Siinä oli tunnetta.
Eivät.
Tai no, mä sain kerran vahingossa postista jonkun naapurin mummon pikkaritilauksen ja sieltä paljastui 3kpl XL-kokoisia mammakalsareita. Tyttöjen kanssa päätettiin vetää kalsarikännit ja koska oli kesä ja kuuma, laitettiin kaikki XL-kalsarit ja joku toppi. Juotiin kaljaa ja juoruttiin :D Ei mikään ihan hirveän eroottinen näky varmaan.
No voi vittu!!!!!!! Pitäs taas tehä valitus johki tästäki!! Siitä olin jo tietoinen et lesbot ei kaikki näytä samalta ku amerikan maan tuotoksissa. Iskuja vaan satelee......

Kaikilla kovilla tyypeillä oli litran pullot. Oi niitä aikoja..
Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä me ton vaimon kanssa välillä nukutaan söpösti sylikkäin. Tai katsotaan telkkua niin ettei tiedä missä toisen raajat loppuu ja toisen alkaa. Ja näytetään tietysti molemmat samalta kuin L-koodin hottikset![]()