Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tällänen pikku salaisuus mut se on sitä samaa maitoo ku niis pahvisissa purkeissa.......
Otat nyt vaan sen Plan C:n käyttöön ja unohdat ne tissihiet laivan paketeissa. Mä kannatan tätä!!! Nii ja ennen ku sammut annat raportin tänne viel.

Eikä ole samaa! Ei todellakaan.
En mä ehtinyt, kämppis tuli just himaan :( Niiden baari menee 20min päästä kiinnikin.

Edit.
Pringlw, ei kauhean kauaa vissiin. Meidän raflaan ne on vasta tulossa.

Eikä ole samaa! Ei todellakaan.
En mä ehtinyt, kämppis tuli just himaan :( Niiden baari menee 20min päästä kiinnikin.

Edit.
Pringlw, ei kauhean kauaa vissiin. Meidän raflaan ne on vasta tulossa.

No onhan se :D Todellaki on se sama mölö!!!!!!!!!!

Ravintoloihin noi tuotteet tulee yleensä aikasemmin ja sit hetken päästä kauppaan, mut kuulemani mukaan niitä jo joissain kaupoissa on. Tästä nyt ei oo mitään apua mut kunahn päden

Niin ja hei.... En ole vielä täysin selvää vastausta saanut siihen, että....

Leffoissa tyttöjen illoissa kaikki tytöt/naiset ovat puolialasti/pintaa vilkutellen leikkisästi ja tyynysotaa harrastamassa. Puhumattakaan pullonpyörityksestä ja siitä semi lesbo puuhasta siinä leikin ohessa.
Ja kysymykseen. Ovatko ne oikeasti sellaisia kuin elokuvissa niiden näytettään olevan???

On jo kaupoissa. Pitelin yhtä tölkkiä kädessäni, mutta en ostanut. Ei tuntunut hirveän käytännölliseltä vaihtoehdolta. Muistatteko kun oli litran pulloja? Siinä oli tunnetta.

Eikä ole!!!! Laivamaito tulee superlehmästä, joka tuottaa 100 kertaa parempaa maitoa kuin ne normilehmät, joiden maito päätyy purkkeihin. Vähän sama juttu kuin kokiksessa. Maailman parasta kolaa saa laivan automaateista tölkissä.

Eikä ole!!!! Laivamaito tulee superlehmästä, joka tuottaa 100 kertaa parempaa maitoa kuin ne normilehmät, joiden maito päätyy purkkeihin. Vähän sama juttu kuin kokiksessa. Maailman parasta kolaa saa laivan automaateista tölkissä.

Oot vaan väärässä.... Tosin miastuuhan se makaroonilaatikko äidin luona paremmalta ku se samalla ohjeella himassa tehty.

Noi tommoset maistuu aina laivalla paremmalta siksi, että siellä on yleensä krapula päällä. Ja kaikki juomat kylmempiä kuin omasta jääkaapista otettuna. :D

Niin ja hei.... En ole vielä täysin selvää vastausta saanut siihen, että....

Leffoissa tyttöjen illoissa kaikki tytöt/naiset ovat puolialasti/pintaa vilkutellen leikkisästi ja tyynysotaa harrastamassa. Puhumattakaan pullonpyörityksestä ja siitä semi lesbo puuhasta siinä leikin ohessa.
Ja kysymykseen. Ovatko ne oikeasti sellaisia kuin elokuvissa niiden näytettään olevan???

Eivät.
Tai no, mä sain kerran vahingossa postista jonkun naapurin mummon pikkaritilauksen ja sieltä paljastui 3kpl XL-kokoisia mammakalsareita. Tyttöjen kanssa päätettiin vetää kalsarikännit ja koska oli kesä ja kuuma, laitettiin kaikki XL-kalsarit ja joku toppi. Juotiin kaljaa ja juoruttiin :D Ei mikään ihan hirveän eroottinen näky varmaan.

On jo kaupoissa. Pitelin yhtä tölkkiä kädessäni, mutta en ostanut. Ei tuntunut hirveän käytännölliseltä vaihtoehdolta. Muistatteko kun oli litran pulloja? Siinä oli tunnetta.

Ne oli rumimpia pulloja mitä oon ikinä nähnyt :D

Eivät.
Tai no, mä sain kerran vahingossa postista jonkun naapurin mummon pikkaritilauksen ja sieltä paljastui 3kpl XL-kokoisia mammakalsareita. Tyttöjen kanssa päätettiin vetää kalsarikännit ja koska oli kesä ja kuuma, laitettiin kaikki XL-kalsarit ja joku toppi. Juotiin kaljaa ja juoruttiin :D Ei mikään ihan hirveän eroottinen näky varmaan.

No voi vittu!!!!!!! Pitäs taas tehä valitus johki tästäki!! Siitä olin jo tietoinen et lesbot ei kaikki näytä samalta ku amerikan maan tuotoksissa. Iskuja vaan satelee......

Ne litran pullot sillon joskus teinivuosina oli kovempi juttu ku kymppikassi. Kaikilla kovilla tyypeillä oli litran pullot. Oi niitä aikoja..

No voi vittu!!!!!!! Pitäs taas tehä valitus johki tästäki!! Siitä olin jo tietoinen et lesbot ei kaikki näytä samalta ku amerikan maan tuotoksissa. Iskuja vaan satelee......

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä me ton vaimon kanssa välillä nukutaan söpösti sylikkäin. Tai katsotaan telkkua niin ettei tiedä missä toisen raajat loppuu ja toisen alkaa. Ja näytetään tietysti molemmat samalta kuin L-koodin hottikset :rolleyes:

Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä me ton vaimon kanssa välillä nukutaan söpösti sylikkäin. Tai katsotaan telkkua niin ettei tiedä missä toisen raajat loppuu ja toisen alkaa. Ja näytetään tietysti molemmat samalta kuin L-koodin hottikset :rolleyes:

Joo ja sit teil on sellaset yli isot paidat päällä mut ei muuta. Sit unen pöpörössä hieman suutelette ja hyväilette toisianne ja sit heräätte siihen et ootte molemmat ihan märkiä ja suuri hämmennys nousee ja punaa poskille. Molemmat on niin bviattoman näköisiä kunnes ekan humalan sattuessa alatte spekuloimaan asiaa ja alatte miettimään et miltä se sittenki tuntuis.
Eka varovainen suudelma ja taas katotte toisiannne kunnes vaimoke ottaa sua niskan takaa kii ja suutelee kunnolla ja sä innostut asiasta......

Ah.... mielikuvituksen voima

Back
Ylös Bottom