Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No olipa ystävällistä :) Ei oo kyllä koskaan omalle kohalle käynny, et olis keskellä päivää nukahtanu jonkun sohvalle :D

Puolustukseksi sanottakoon, että heräsin ennen kahdeksaa aamulla salille ja siitä menin töihin, mistä pääsin neljän maissa pois. Eli teknisesti ottaen oltiin jo illan puolella :D Harvan ihmisen seurassa pystyy kyllä nukahtamaan noin vapaasti.

Sua ei nukuta, koska olet nukkunut tänään pitkään? Et ole ulkoillut tarpeeksi? Sulla on murheita?
:D

Mä kyllä tiedän omalta kohdaltani, miksi uni ei tule. Menin töiden jälkeen kaverin luo kahville ja kappas, sillä oli uusi sohva. Olikin muuten niin mukava sohva, että nukahdin siihen 3 tunniksi :jahas:

Et ois juonu sitä kahvia, se valvottaa pitkään

Sua ei nukuta, koska olet nukkunut tänään pitkään? Et ole ulkoillut tarpeeksi? Sulla on murheita?
:D

En nukkunut pitkään, ja alle 7h muutenkin. Mikä on tarpeeksi? Enkä stressaa ikinä mistään.

Noh, sama juttu joka yö, joten eiköhän tämäkin tässä mene. :)

Et ois juonu sitä kahvia, se valvottaa pitkään

En itseasiassa koskaan ehtinyt juoda kahviani juurikin ton sammumisen takia :D Herätessä kello oli jo melkein 9, joten äkkiä kotiin.

Sahaaja, tarpeeksi ulkoilua on tullut silloin kun tulee kotiin posket punaisina ja illallakin vielä on ihanan raukea olo :)

En itseasiassa koskaan ehtinyt juoda kahviani juurikin ton sammumisen takia :D Herätessä kello oli jo melkein 9, joten äkkiä kotiin.

Sahaaja, tarpeeksi ulkoilua on tullut silloin kun tulee kotiin posket punaisina ja illallakin vielä on ihanan raukea olo :)

korjataan siis. Oisit juonu sen kahvin niin et ois sammunu siihen sohvalle ja nyt nukuttais :D

korjataan siis. Oisit juonu sen kahvin niin et ois sammunu siihen sohvalle ja nyt nukuttais :D

Mutkun mua nukutti :(

Vaimokin lähti vähän aikaa sitten työpaikalleen harjottelemaan drinkkejä. Olisin melkein voinut mennä mukaan koemaistajaksi.

Mutkun mua nukutti :(

Vaimokin lähti vähän aikaa sitten työpaikalleen harjottelemaan drinkkejä. Olisin melkein voinut mennä mukaan koemaistajaksi.

Parempi idea. Plan C: Vaimon työpaikalla ja pikku hiprakka harjoitus drinkeistä. Avautuminen ja vaimon nolaaminen (puhumattakaan itsensä nolaamisesta). Ikimuistoinen taksimatka riitely ja sammuminen sohvalla, jonka jälkeen sitte uni ja herätys.

Parempi idea. Plan C: Vaimon työpaikalla ja pikku hiprakka harjoitus drinkeistä. Avautuminen ja vaimon nolaaminen (puhumattakaan itsensä nolaamisesta). Ikimuistoinen taksimatka riitely ja sammuminen sohvalla, jonka jälkeen sitte uni ja herätys.

:lol2:
Mä olen tainnut itseni nolata siellä jo parikin kertaa. Vaimo samaten... Yksistä niiden duuniporukan pippaloista pomo lähetti taksilla kotiin, koska tyttö oli niin karmeassa kunnossa. Taksikuski soitti mulle sit pihalta ja talutin känniapinan kotiin oksentamaan :D Mut ei se niin tarkkaa ole!

Edit. Tekee muuten ihan pirusti mieli automaattimaitoa. Sellasta mitä saa laivan buffassa.

Iltaa kaikille, olen Kimssoniitti internetistä! Pitäisi jotain ajankulua keksiä.

Laivalla saa maitoa siitä metallisesta automaatista. Se on HYVÄÄ, paljon parempaa kuin mikään muu maito :D Mulla olisi normaalimaitoa jääkaapissa mut en halua sitä, koska haluan nimenomaan automaattimaitoa :D

Laivalla saa maitoa siitä metallisesta automaatista. Se on HYVÄÄ, paljon parempaa kuin mikään muu maito :D Mulla olisi normaalimaitoa jääkaapissa mut en halua sitä, koska haluan nimenomaan automaattimaitoa :D

Tällänen pikku salaisuus mut se on sitä samaa maitoo ku niis pahvisissa purkeissa.......
Otat nyt vaan sen Plan C:n käyttöön ja unohdat ne tissihiet laivan paketeissa. Mä kannatan tätä!!! Nii ja ennen ku sammut annat raportin tänne viel.

Back
Ylös Bottom