Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

"Kimi vain puhuu, puhuu, puhuu ja puhuu"

Mittavan F1-uran muun muassa Benettonilla, Lotuksella ja Sauberilla tehnyt Johnny Herbert tietää minkälainen mies Kimi Räikkönen on siviilissä. Herbertin mukaan yleisön kuva Räikkösestä on täysin väärä.

- Se on sääli, koska mielestäni hän loistava lahjakkuus ja hän on omanlainen persoonansa. Pidän hänestä paljon. Kun hän on viettämässä iltaa eikä kilparadalla, hän on mukava mies. Hän pysty olemaan hiljaa. Hän vain puhuu, puhuu, puhuu, puhuu ja puhuu. Silti hänet mielletään melkein ujoksi, Herbert veistelee Crash.netin haastattelussa.

- Hän pidä mediassa paistattelusta, minkä takia näemme nykyisen Kimin. Ulkokuoren alta löytyy kuitenkin samaan aikaan hauska Kimi ja ja pirun nopea Kimi. Valitettavasti emme nähneet sitä kovin paljoa viime kaudella, Herbert jatkaa.

http://www.iltalehti.fi/formulat/2010011210914638_fo.shtml

Toimittaja voisi opetella kirjoittamaan, kirjoittamaan ja kirjoittamaan...

"Kimi vain puhuu, puhuu, puhuu ja puhuu"

Mittavan F1-uran muun muassa Benettonilla, Lotuksella ja Sauberilla tehnyt Johnny Herbert tietää minkälainen mies Kimi Räikkönen on siviilissä. Herbertin mukaan yleisön kuva Räikkösestä on täysin väärä.

- Se on sääli, koska mielestäni hän loistava lahjakkuus ja hän on omanlainen persoonansa. Pidän hänestä paljon. Kun hän on viettämässä iltaa eikä kilparadalla, hän on mukava mies. Hän pysty olemaan hiljaa. Hän vain puhuu, puhuu, puhuu, puhuu ja puhuu. Silti hänet mielletään melkein ujoksi, Herbert veistelee Crash.netin haastattelussa.

- Hän pidä mediassa paistattelusta, minkä takia näemme nykyisen Kimin. Ulkokuoren alta löytyy kuitenkin samaan aikaan hauska Kimi ja ja pirun nopea Kimi. Valitettavasti emme nähneet sitä kovin paljoa viime kaudella, Herbert jatkaa.

http://www.iltalehti.fi/formulat/2010011210914638_fo.shtml

Toimittaja voisi opetella kirjoittamaan, kirjoittamaan ja kirjoittamaan...

Melko ristiriidassa sen kanssa mitä kuulin tutulta ku olivat iltaa istuneet jossain kuppilassa Kimin ja sen kavereiden kans.. Se oli kuulemma se porukan hiljasin kunnes oli siinä kahen promillen kuoseissa :D

Seksi tekee terveemmäksi - 10 vaikutusta

Seksi parantaa terveyttä monella tapaa.

Tässä on niistä kymmenen. Seksin harrastaminen on tunnetusti yleensä mukavaa ajanvietettä, mutta sillä on myös merkittäviä terveydellisiä vaikutuksia.

Seksin avulla voi nimittäin päästä eroon pahoista tavoista, kuten tupakoinnista tai suklaariippuvuudesta. Se saattaa myös vähentää sairastelua, parantaa unta ja auttaa voimaan muutenkin paremmin.

Tutkijat eivät kuitenkaan ole yhtä mieltä siitä, parantaako seksi varsinaisesti ihmisten terveyttä, vai onko kyse ennemminkin siitä, että terveet ihmiset harrastavat enemmän seksiä.

Oli miten päin hyvänsä, tässä on kuitenkin CNN:n kokoama lista niistä terveysvaikutuksista, joita säännöllisesti seksiä harrastavilla ihmisillä on havaittu olevan:

1. Pidempi elämä. Miehet, jotka ovat yhdynnässä vähintään kahdesti viikossa, elävät pidempään kuin ne, jotka harrastavat seksiä harvemmin kuin kerran kuussa. Vastaavaa vaikutusta ei ole havaittu naisilla, mutta erään amerikkalaisen tutkimuksen mukaan seksistä nauttiminen pidentää naisten elinikää.

2. Terveempi sydän. Ihmiset, jotka ovat yhdynnässä vähintään kahdesti viikossa, saavat harvemmin sydänkohtauksia ja muita sepelvaltimotukoksia.

3. Matalampi verenpaine. Säännöllisesti seksiä harrastavilla ihmisillä verenpaine on alhaisempi sydämen lepovaiheen aikana. Lisäksi heillä havaittiin myös vähemmän stressin aiheuttamia veren paineen sykähdyksiä.

4. Matalampi rintasyövän riski. Ranskalaisessa tutkimuksessa huomattiin, että naisilla, jotka olivat yhdynnässä hyvin harvoin, oli kolme kertaa suurempi riski sairastua rintasyöpään verrattuna niihin, jotka olivat yhdynnässä säännöllisemmin.

5. Matalampi eturauhassyövän riski. Säännöllisesti seksiä harrastavilla miehillä riski sairastua eturauhassyöpään puolittuu. Tutkimusten mukaan useammin yhdynnässä olleiden miesten eturauhanen toimii paremmin ja tuhoaa tehokkaammin siemennesteen kuona-aineita.

6. Kivun lievitys. Tutkijat ovat huomanneet, että säännöllinen seksi auttaa lievittämään alaselän kipuja. Lisäksi se helpottaa myös migreeniä.

7. Hoikempi vartalo. Säännöllisesti seksiä harrastavat ovat hoikempia. Seksin harrastaminen polttaa 50-60 kilokaloria kerralla, joten kolme kertaa viikossa kuukauden ajan polttaisi yhteensä noin 700 kilokaloria. Saman määrän kaloreita saa poltettua noin 11 kilometrin hölkkälenkillä.

8. Korkeampi testosteronimäärä. Ryhmä miehiä, joita hoidettiin erektio-ongelmien takia, huomasi säännöllisen seksin nostattavan testosteronin määrää hoitojen yhteydessä. Testosteroni lisääntyi varsinkin niillä miehillä, jotka harrastivat seksiä vähintään kahdeksan kertaa kuussa.

9. Vähemmän vaihdevuosien oireita. Seksi auttaa säätämään hormonitasoja, ja vähentää näin vaihdevuosiin liittyviä oireita, kuten kuumia aaltoja.

10. Terveempi siemenneste. Säännöllisesti seksiä harrastavat miehet tuottavat enemmän siemennestettä. Lisäksi heidän siittiömääränsä on suurempi ja siittiöt ovat terveempiä.

--------------------------------------------

Elikkä panemalla pitkä terve elämä.

Jatkoa eilen ihmetystä herättäneelle korva-Led-kaamosmasennus-hoidolle:

Valohoito korvaan sai epäilevän vastaanoton

Korvaan annettavalla valohoidolla masennusta parantava oululaiskeksintö herättää hämmästystä, mutta myös epäilyä. Tutkijat suhtautuvat ideaan toistaiseksi varauksellisesti.

"Mielenkiintoiselta kuulostaa, mutta haluan nähdä tutkimustulokset julkaistuina, ennen kuin tästä osaa sanoa mitään", sanoo kaamosmasennusta tutkinut Timo Partonen Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksesta.

Tähänastinen tieto osoittaa Partosen mukaan sen, että avoimen silmän kautta tulevalla valolla on hyvä teho kaamosmasennuksen hoidossa.

"Kaamosmasennustutkimuksen alussa, parikymmentä vuotta sitten, kokeiltiin antaa valoa myös iholle, mutta sillä ei ollut tehoa kaamosmasennuksen tai muunkaan masennuksen hoidossa", Partonen kertoo.

"Ainahan hoidossa on mahdollisuus plasebo-vaikutukseen", Partonen muistuttaa ja mainitsee odottavansa kiinnostuneena meneillään olevan kaksoissokkokokeen tuloksia.

"Kyllä tässä itua voi olla", tuumii Oulun yliopiston eläinfysiologian professori Seppo Saarela. Alemmilla selkärankaisilla on Saarelan mukaan niin ohuet kallonluut, että esimerkiksi liskot saavat valoa suoraan käpyrauhaseen kallon läpi.

Käpyrauhanen erittää muun muassa melatoniinia, jota kutsutaan myös pimeähormoniksi.

Nisäkkäiden kallon Saarela arvioi niin paksuluiseksi, että valo ei ainakaan suoraan kallon läpi vaikuta.

"Korvakäytävästä valo ehkä vaikuttaa", Saarela pohtii.

Maikkarin sivuilta tämä:

Mika Myllylän shokkitilitys Viihdeuutisille: Lääkkeitä ja viinaa sekaisin!
284 kommenttia 224 pidän 114 en pidä13.01.2010 18:54

Vain muutama päivä sitten uutisoitiin hiihtäjälegenda Mika Myllylän hyvistä kuulumisista: uusista työkuvioista hiihtotuomarina, mieleisestä ammatista kiinteistönvälittäjänä ja terveellisistä elämäntavoista. Keskiviikkona 13.1.2010 puhelimeen vastaa kuitenkin murtunut mies.

– Olen taas luopion tiellä. Olen ihan törkeässä kunnossa. Olen vetänyt rauhoittavia lääkkeitä ja otin myös vähän kaljaa, kun meinasi tulla hepulikohtaus. Taitaa olla lääkärikeikka edessä. Olen ajanut itseni niin huonoon jamaan nyt, etten tiedä miten selviän tästä, Myllylä huokaa.

Vielä toissapäivänä hän oli normaalisti töissä ja vietti aikaa lastensa kanssa. Sitten hän lähti hakemaan kaveriaan Tampereelta ja jäi sille tielleen.

– Jotakin nuuskattavaa ja jotakin hengitettävää on otettu. Eikös niitä sanota huumeiksi. Eikä ollut ensimmäinen kerta, Myllylä sanoo suoraan.

Hiihtäjä on asunut erossa perheestään viime ajat. Alkoholi on aiheuttanut ongelmia Myllylän perheessä jo vuosikaudet. Nyt Mika ei enää usko, että hänellä on kotiin paluuta.

– Olen mokannut kaiken. Minulla ei ole enää mitään mahdollisuutta Suvin kanssa. Eikä minulla mitään uutta rakkautta ole. Ylivieskan baarissa luulin kännipäissäni ihastuneeni erääseen jalkapalloilijanaiseen, mutta ei hän enää vastannut puheluihini. Olen Suville tunnustanut kaiken. Olen kertonut, että olen ollut hänelle uskoton aviomies ja tehnyt haureutta. Jos saisin kääntää kellon taaksepäin, tekisin kaiken toisin, Myllylä tilittää katuvaisena.

– En halua tätä elämää, vaan lihani haluaa. Järki sanoo että älä tee tätä, mutta sielu himoitsee ihan muuta ja vetää minua kuin pässiä narussa. Nyt on semmoinen homma, että Jeesuksen pitää ottaa minua niskasta kiinni. Olen harrastanut itsetutkiskelua jo yhdeksän vuotta, ja olen aivan varma siitä, että Jeesuksen tie on minulle se oikea.

– Ehkä on paras, että menen nyt nukkumaan ja sitten lähden kotiin Kokkolaan, Myllylä päättää vuodatuksensa.

(MTV3)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Voi jumalauta. Älkää vaan antako Mikalle asetta!

kovat on luulot itestää tolla pottunokalla.

http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1033672

Ankara Aatu: Miss Suomi -finalisteissa ei ole kauniita naisia

(Turhan tiedon toimisto, Jyväskylä) Aatuun eivät peruslaihaläskikuikelomissit iske. "Suomalaisissa misseissä vaan ei ole sitä jotain", mies toteaa. Onneksi ei kuitenkaan tarvitse mennä kauas löytääkseen parempaa naiskauneutta. "Ruotsin prinsessat ja itse asiassa joka ainoa monnarilla treenaava kyykkyperse pesee missit sata-nolla". "Oikeastaan melkein joka päivä tulee kadulla vastaan kauniimpia naisia", hän jatkaa.

Juu en tolla nenällä paljon puhuis mitää :D

Pottunokka on myös sitä mieltä että Virpi Kuitunen on kihloissa Alexander Stubbin kanssa (A.K.A aika jälleen päivitellä missien yleistietotasoa):

Missi-Viivi MTV3:n tietovisassa: H1N1 tarkoittaa ydinpommia

Finaalikymmeniköltä tiedusteltiin perinteisiä yleistietokysymyksiä.

Erityisen hankalaksi muistaa paljastui talvisodan alkamis- ja päättymisvuosi. Oikean vastauksen, 1939-1940, tiesi vain Viivi Pumpanen. Kaunotar tosin sekoitti sikainfluenssan ydinpommiin, kun misseiltä kyseltiin, mihin liittyy lyhenne H1N1.

Tumma kaunotar Essi Hellstén kirjoitti taas historiaa uusiksi arvelemalla Virpi Kuitusen olevan kihloissa ulkoministeri Alexander Stubbin kanssa.

Viivi Pumpanen ja Ghia Granlund taas arvelivat, ettei Yhdysvalloilla ole pääkaupunkia.

Tietoviisaimmaksi missikaunottarista osoittautui tumma Anne Nurminen, joka tiesi vastauksen yhdeksään kysymykseen kymmenestä. Viivi Suominen ylsi toiseksi kahdeksalla oikealla vastauksellaan ja kolmossijan seitsemällä nappivastauksella jakoivat Ghia Granlund ja finaaliin Oona Kareen korvaajaksi nostettu Minna Nikkilä.

Perää piti vasta viime syksynä Suomeen muuttanut Susanna Turja.

Välillä pistää ihmettämään, että miten tynnyrissä pitää kasvaa ollakseen niin tietämötän.

Back
Ylös Bottom