Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin melkein itse kommentoimassa, että taidatte pelata pc:llä, koska ei konsoleilla mielestäni tuollaisia botteja ole ja jos joku leikkii puukon kanssa niin kyllä ne on helposti listittävissä. Pro-pelaajat vetäää kyllä suht helposti tuollaista 30:2 ratiota, mutta harvemmin puukolla vaan tuollaisella puolittaisella camppaamisella.
Muutama peli putkeen meni samanlail mut sit alko menee huonommin. Ja ihan PC:llä pelailen.Sitten iski kauhu kun kesken suurimman hurmoksen näyttö pimenee, ja Red Ring of Death iskee :( Parit ärräpäät siinä lensi. Nooh, runsaan tunnin päästä kun käynnisti boxin uudelleen, niin toimas taas, mutta harmitti kun meni niin helvetin hyvin sillä hetkellä.
edit: Tänään aamupäivällä tuli myös törmättyä mielenkiintoiseen glitchiin. Pari serveriä missä pelailin, oli jotenkin saatu sprintti ihan järjettömän nopeaksi. Eli siis normaali liikkuminen, juoksu ja ryömiminen jne ihan normaalin vauhtista, mutta kun laittaa sprintiksi, niin se on ihan järjetöntä munaravia. Kaikilla haulikko-akimbot ja todella hektistä peliä. Hauskaa se oli jonkin aikaa, etenkin kun tappoja siinä sai todella helposti, mutta kävi se myös vanhaksi aika nopeasti. Onkos muut törmännyt tällaiseen ilmiöön?

No nyt taas aloin kehittymään puukon saloihin :D Tuli matsin alussa Afganissa listittyä 12-0 pelkällä puukolla juosten. Olin otettu ku joku kävi itkemään "CHEATER!!" <3 sit alko lagaamaan mut 26-5 tais olla loppuscoret. M9 ja tactical knifel mennäänMuutama peli putkeen meni samanlail mut sit alko menee huonommin. Ja ihan PC:llä pelailen.
mikähän siinä on kun kattoo noita snipa videoita konsoleilta ni porukka vetää toisia matalaks ku heinää ilman scopea. sit pc:llä ku yrittää ilman scopea ni vaikka oot 1m päässä vihusta ni et osu millää...
esim tässä http://www.youtube.com/watch?v=lkV4QASnoqs&feature=related
onko sitä sitten helpotettu konsoleille tai jotai...