Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Noin viisi litraa maukasta makkarakeittoa tulella. Iloiseksi mielen tekee hyvä ruoka ja myös se, että ei ollut keuhkokuvissa häikkää ja antibiootit rupeavat puremaan keuhkoputkentulehdukseen. Kyllä tää tästä...:)

Ihan mahtavaa, töitä enää pari viikkoa jäljellä ja sitte alkaa vapaus! Nyt tilillä rahaa, ei stressiä mistään ja mahtava olo pitkän juoksulenkin jälkeen: D <3

1. Treenit kulkee taas heikomman joulukuun jälkeen
2. Opintotuki- ja muut tarvittavat hakemukset hoidettu kuntoon
3. Rahaa jonkin verran säästössä, ettei tarvitse heti töitä tehdä koulun ohessa
4. Vielä neljä vapaapäivää ennen koulun aloittamista

:)

Mulla ei vaan oo muualle kirjotettavaa.....ko sitä on vaa iloonen. Ja pirteä. Ja innostunut. Ja täpinöissään. Ja ....
Ja ilman mitää sen suurempaa syytä :)

Sama. Kyllä käy vähän sääliksi teitä tulevia mosia, kun joudutte tuohon meikäläisen vanhaan patteriin.. Ei oo enää kauaa entisensä uuden kapteenin myötä! :lol2:

A-luokan viikonloppu takana:dance:

Pakkaset hellittää, pääsee taas juoksemaan normaalisti:whip:

Siinähän ne tärkeimmät.

1. Oon pysynyt noin 2 kk terveenä
2. Tänään tuli alataljaa lukuunottamatta kaikissa liikkeissä uudet sarjapainoennätykset.
3. Oon vihdoinkin löytänyt sellaisen plussakalorimäärän, jolla paino nousee sopivasti.

Nyt on siis aivan vitun hyvä fiilis!!!

Olipa kiva päästä koiran kaa pidemmälle lenkille :)

Kiva päästä taas harkkoihin - ehkä ei enää ois näin vittuuntunu ja väsyny ja vetelis körssii vaan. Mut kuukauden huippu; joku random tyttö laittoi tekstaria, että pisti sähköpostia tulemaan ja nimensä perään. Eipä ollut tullut ja annoin sähköpostiosotteeni ja sit vähän ajan päästä tuli pitkä viesti heppatytöltä, joka kyselis hevosten vaihdosta, ja jos 2500€ ois hyvä väliraha ja kyseli tamman luenteesta jne.. Oli vähän WTF?!-tunne mut piristi kyl päivää. En oo viel vastannu, mutta meen päikkäreille kyl nyt. :D

Nyt on niin mahtava päivä ettei mitään rajaa!!!

Awwwwww!!!!

Ja kaiken kukkuraks sain lisää töitä ja mun palkka kaksinkertaistuu!! Todellakin tervetullutta:)

Kaikki menee vaa just niin putkee<3

Lueskelin ruokapaussini ohessa noita pakkiksen ihmissuhdedraamaketjuja, ja yhtäkkiä tajusin miten hyvin mulla menee asiat. Ei ole naisia, lapsia, asuntolainoja eikä velkoja. Elämäni on rauhallista, vakaata, turvallisen tylsää arkea. Rakastan sitä! :haart:

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!111 oooooooooooooooooooon kkääääännisssääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

Back
Ylös Bottom