Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Samoin joillakin naisilla kaikki karvat kasvavat samaa tahtia siten että ensin ne ovat karvattomia, sitten siilejä, sitten täysi karvoitus ja taas täysin karvattomia. Miehillä en ole havainnut samanlaista (...en tosin ole niin kovasti tutkinutkaan).
Mulla kasvaa hiukset just tollei.:wtf:

Onko haittaa jos auton lohkolämmitin on päällä esim 8h? Ainaskin luulisi että jäähdytinnestettä saattais alkaa haihtumaan??

Nim. aamusella Oulussa -34 pakkasta.

Onko haittaa jos auton lohkolämmitin on päällä esim 8h? Ainaskin luulisi että jäähdytinnestettä saattais alkaa haihtumaan??

Nim. aamusella Oulussa -34 pakkasta.

Ei lohkolämppäri nini lämpymäksi saa nesteitä että siellä mitään tapahtuis, korkeintaan sähkölaskussa näkyy jos kellon ympäri on lämppärissä...

pooli, kyllä siellä tais olla.

Olen asosilta tilaamassa kuteita niin miten toi visa electronilla maksaminen onnistuu? vai onnistuuko ollenkaan?

pooli, kyllä siellä tais olla.

Olen asosilta tilaamassa kuteita niin miten toi visa electronilla maksaminen onnistuu? vai onnistuuko ollenkaan?

Paypalilla tai sitten ihan iisisti verified by visalla. Kirjotat kortin luvun siihen, missä sitä kysytään. Jos ei oo visa electronia, niin sitten valkkaat visan. Oon itse muutaman kerran tuolta onnistuneesti electronilla tilannut, mut nyt en muista tarkasti, miten se aluksi meni. Joka tapauksessa onnistuu ja on viel suhteellisen helppoo :)

Paypalilla tai sitten ihan iisisti verified by visalla. Kirjotat kortin luvun siihen, missä sitä kysytään. Jos ei oo visa electronia, niin sitten valkkaat visan. Oon itse muutaman kerran tuolta onnistuneesti electronilla tilannut, mut nyt en muista tarkasti, miten se aluksi meni. Joka tapauksessa onnistuu ja on viel suhteellisen helppoo :)

Onnistuu joo, jos on sallinu electronille verkkomaksamisen. Ainakin Nordealla toi asetuksen muuttaminen onnistuu ihan verkkopankissa, mutta mulla on nyt Tapiolan electroni niin sillä ei onnistu verkkomaksaminen ollenkaan. Tapiolalla voi maksaa verkossa vissiin ainoastaan visalla, eli riippuu myös pankista. Mut selviää kokeilemalla..

Ostin Fastin suklaan makuisen Mass2:sen, mutta se ei kyllä ole suklaata nähnytkään. Muutama kaveri sanoi, että ei kyllä ole suklaata, lähinnä vaniljaa. Pitäiskö pistää Fastille vähän palautetta?

Onnistuu joo, jos on sallinu electronille verkkomaksamisen. Ainakin Nordealla toi asetuksen muuttaminen onnistuu ihan verkkopankissa, mutta mulla on nyt Tapiolan electroni niin sillä ei onnistu verkkomaksaminen ollenkaan. Tapiolalla voi maksaa verkossa vissiin ainoastaan visalla, eli riippuu myös pankista. Mut selviää kokeilemalla..

onnistuu myös OP:n electronilla...

KauppaL38§ mukainen hinnanalennus.
Jos X on alennettu hinta, niin onko kaava silloin:

sopimuksen mukainen hinta x virheellisen tavaran arvo / virheettömän tavaran arvo = X.

Jos asiaan liittyen on muita hyviä neuvoja niin otetaan vastaan, vaikka esimerkkitehtäviä vastausten kera. En osaa yhtään näitä laskuasioita.

Vittu miten sekava selitys.

No kuka määrittelee sen virheellisen tavaran arvon?Saattaa tulla eka erimielisyys.Eikös kauppa ole velvollinen antamaan epäkuranttin tuotteen tilalle virheettömän.Jos samanlaista/samanmerkkistä ei ole saatavilla,niin vastaavan...Jos taas muuta mahdollisuutta kuin rahakorvaus niin pahoittelen;en oo laskumiehiä:)

Ostin Fastin suklaan makuisen Mass2:sen, mutta se ei kyllä ole suklaata nähnytkään. Muutama kaveri sanoi, että ei kyllä ole suklaata, lähinnä vaniljaa. Pitäiskö pistää Fastille vähän palautetta?

Pistä palautetta, niitten pitäs lähettää uus satsi ja toki suklaana. Pistät vihasen viestin ja varmana lähettävät.

Kysymys pienehkön "fanisivun" tekemisestä. Meinasin tehdä suomenkieliset sivut eräälle NBC:n omistamalle TV-sarjalle. Täytyykö minun huolestua tekijänoikeuksista tai jotain? NBC:n sivuilta ei pikaisesti katsottuna löytynyt mitään sanottavaa.

Facebookissa on menossa jotain saatanan villityksiä, joissa ihmiset postaavat jotain värejä tai numeroita. Mikä näissä on ideana?

Kiitos Alyssa! =) Kohta tulisi vielä toinen samanlainen...

Np :)

Facebookissa on menossa jotain saatanan villityksiä, joissa ihmiset postaavat jotain värejä tai numeroita. Mikä näissä on ideana?

Värit = naisten alusvaatteiden väri
Numero = puhelinnumeron 2 viimeistä numeroa.

Kysyin pikkusiskolta molemmat :D

Joo mun pitikin laittaa tuo, että riippuu kyllä vähän pankista. Kyllä noissa "tavallisimmissa" nykyään on kaikissa tuo verified by visa -palvelu. Tai ainakin just Nordea, Op, Sampo. Mulla on nuo kaks jälkimmäistä toiminu ihan ongelmitta ilman mitään erillisiä sallimisiakin. Mut tuskin tosiaan mikään iso vaiva käydä se asetus muuttamassa.

Back
Ylös Bottom