Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ja sinne pankkiin on joka tapauksessa hyvä ilmoittaa kadonneista henkkareista..[/QUOTE] hmm,kortin kuoletus kyllä riittää,ketään pankkivirkailijaa tuskin kovin paljoo kiinnostaa kenenkään hävinneet henkkarit.A voithan toki saada empatiaa B sua pidetään tyhmänä/huolimattomana Itse tekisin kuten "fisu" neuvoo postissaan.

Ja sinne pankkiin on joka tapauksessa hyvä ilmoittaa kadonneista henkkareista..hmm,kortin kuoletus kyllä riittää,ketään pankkivirkailijaa tuskin kovin paljoo kiinnostaa kenenkään hävinneet henkkarit.A voithan toki saada empatiaa B sua pidetään tyhmänä/huolimattomana Itse tekisin kuten "fisu" neuvoo postissaan.

http://www.youtube.com/watch?v=e11_ZHOMQFk tässä pieni opetusvideo, miten vastaat viesteihin ja miten lainaat toisen viestiä. Olen nähnyt muutamassa viestissäsi tuon [/Quote] -raakileen tekstin seassa ja ajattelin, että voisit hyötyä tästä ohjeesta.

Klikkaa youtubessa koko ruutu tilaa videon toiminnoista oikeassa laidassa, niin saat paremmin selkoa mitä videossa tapahtuu ja mitä kirjoitan.

Onko olemassa jotain pakkasrajaa kouluun menemiselle, jos ainoat mahdolliset kulkutavat ovat käveleminen tai pyöräileminen ja matkaa on n. 5km? Pakkasta tällä hetkellä n. -30.

Onko olemassa jotain pakkasrajaa kouluun menemiselle, jos ainoat mahdolliset kulkutavat ovat käveleminen tai pyöräileminen ja matkaa on n. 5km? Pakkasta tällä hetkellä n. -30.

Joskus muistelisin, että esim. pohjoisempana kouluista saatettiin ilmoittaa, että ei tarvitse tulla kouluun, jos on todella kylmä keli. Oiskohan urbaania legendaa nykyisin.

Mutta etköhän sä melkein täysikäsenä itse päätä milloin jaksat lähteä kouluun ja milloin et ;)

Voiko vatsalihas revähtää aivastaessa?

Eilen suihkussa tuli hätsii ja samalla vihlasi vatsasta aika lujaa... tänään sitten vasemmalta puolelta vatsaa löytyi aika kipeä kohta...

hmm,kortin kuoletus kyllä riittää,ketään pankkivirkailijaa tuskin kovin paljoo kiinnostaa kenenkään hävinneet henkkarit.A voithan toki saada empatiaa B sua pidetään tyhmänä/huolimattomana Itse tekisin kuten "fisu" neuvoo postissaan.

Meinaatko, että sieltä tililtä ei kukaan kepuliveijari voisi yrittää nostaa mitään varastetuilla henkkareilla? Jos koko lompakko on kadonnut, on mahdollista että voro saa tietoonsa myös tilinumeron. Rikollisista kavereista sitten tarpeeksi samannäköinen kaveri nostamaan tili tyhjäksi.

Varmasti useimmissa tapauksissa hätävarjelun liioittelua, mutta eipä ole iso vaiva ilmoittaa pankkiin että omilta tileiltä ei saa tehdä mitään nostoja ennen kuin asia on selvitetty.

Miksi kainalo- ja alapääkarvat kasvavat vain tiettyyn pituuteen asti? Mutta jos niitä leikkaa lyhyemmäksi tai ajaa kokonaan pois, niin lähtee taas kasvamaan? WTF :)

http://www.youtube.com/watch?v=e11_ZHOMQFk tässä pieni opetusvideo, miten vastaat viesteihin ja miten lainaat toisen viestiä. Olen nähnyt muutamassa viestissäsi tuon
-raakileen tekstin seassa ja ajattelin, että voisit hyötyä tästä ohjeesta.

Klikkaa youtubessa koko ruutu tilaa videon toiminnoista oikeassa laidassa, niin saat paremmin selkoa mitä videossa tapahtuu ja mitä kirjoitan.[/QUOTE]

KiitänTermistä,arvelinkin että jotain meni pieleen.Pitäis kysyä ennenkuin tekee itsestään:david:Noh kaikkee tapahtuu(ainaskin mulle:jahas:)

Sä poistat nyt siitä lainauksen alusta sen [.QUOTE] tagin ja siks noi sun "quotet" menee perseelleen. AINA jos lainaat jotain, pitää lainauksen alussa olla [.QUOTE] ja päättyessa[./QUOTE].

Ei toi nyt mikään maailmanlopun virhe ole, mutta erittäin helppo korjata.

E: Esimerkeistä pitää ottaa noi pisteet veks jotta toimii.

Sä poistat nyt siitä lainauksen alusta sen [.QUOTE] tagin ja siks noi sun lainaukset menee perseelleen. AINA jos lainaat jotain, pitää lainauksen alussa olla [.QUOTE] ja päättyessa[./QUOTE].

Ei toi nyt mikään maailmanlopun virhe ole, mutta erittäin helppo korjata.

E: Esimerkeistä pitää ottaa noi pisteet veks jotta toimii.

Äsken en kyllä kajonnutkaan lainattavaan tekstiin.Ps.Eiköhän tää tästä E:)

EI vittu. lisää kahvia. Ei ollut tosiaan sun vika. Tuossa lainauksessa termiksen laittama [./quote] sotkee. nääh, eipä hämmennetä enempää. Hyvin ja ihan oikein se menee :D.

Miksi kainalo- ja alapääkarvat kasvavat vain tiettyyn pituuteen asti? Mutta jos niitä leikkaa lyhyemmäksi tai ajaa kokonaan pois, niin lähtee taas kasvamaan? WTF :)

Ne kasvaa koko ajan, mutta kun niiden ikä on tullut täyteen, tippuvat ne pois. Siellä on monta eripituista karvaa, jotkut kasvamassa, jotkut kohta tippumassa. Siitä johtuu, ettei mikään karva pääse kovin pitkäksi. Hiuksilla taas on paljon pitempi elinikä ja siksi ne kasvavat pitemmiksi.

E: Se kun niitä karvoja on monta, antaa äkkiä vaikutelman, että ne lopettaa kasvamisen. Mutta jos sulla olis vain yksi kainalokarva, niin näkisit sen kasvavn ensin, tippuvan pois ja taas kasvavan...

Tämä on hyvä kysymys, koska karvanhan pitäisi olla "kuollut"?
Mutta karvatuppi, jossa kasvu tapahtuu, ei ole. En tiedä, onko tämä totta, mutta olen jostain kuullut sellaisen selityksen, että karvatuppi tuntee karvan painon. Pitempi karvatietysti painaa enemmän, ja kun karva on tarpeeksi pitkä (eli karvatupen tuntema paino tarpeeksi suuri), niin se lakkaa kasvamasta. Sitten kun karva leikataan ja paino poistuu, niin kasvu alkaa taas uudestaan.

Jostain kuulin myös sellaista tarinaa, että karva kyllä kasvaisi koko ajan, mutta koska karva kasvaa juuresta, sen päässä on tietysti kaikista vanhin aines. Koska karva on "kuollutta" (siinä ei ole aineenvaihduntaa), se myös haurastuu suhteellisen nopeasti, eivätkä syntyneet vauriot korjaannu. Pitkän karvan päässä on tietysti vanhempaa ja siten heikompaa ainesta kuin lyhyen. Eli pitkän karvan pää kuluu ja katkeilee helpommin kuin lyhyen. Jossain kriittisessä mitassa sitten kuluminen saavuttaa saman vauhdin kuin kasvaminen, jolloin näyttää siltä, että karva ei enää kasva.

Mulla ei kyllä ole mitään hajua siitä, kumpi näistä on totta, vai onko kumpikaan. Molemmat kuulostaa mun mielestä ihan järkeviltä selityksiltä.

Edit: hidas ja ilmeisesti vieläpä täyttä paskapuhetta :D

miten media player classic homecinemassa voi synkata subit ja videon äänen kohdallee? joissain menee että ctrl+ ylös/alas mutta ei tässä....

Kannattaa mennä käymään konttorissa ja ottaa mukaan kaikki henkkarin tapaset (kela-kortti, vanhentuneet henkkarit..) mitä sulta mahdollisesti löytyy. Pankissa voidaan sitten yrittää selvitellä asiaa eri lähteistä (en nyt viitsi sen enempää asiaa avata). Riippuu varmasti virkailjasta ja ko. pankin käytännöistä mitä asialle voidaan tehdä. Ja sinne pankkiin on joka tapauksessa hyvä ilmoittaa kadonneista henkkareista..

No tänään kävin pankissa ja sain nostettua rahaa, kun oli tuttu siellä pankissa töissä. Tilasin samalla uuden kortin.

Ne kasvaa koko ajan, mutta kun niiden ikä on tullut täyteen, tippuvat ne pois. Siellä on monta eripituista karvaa, jotkut kasvamassa, jotkut kohta tippumassa. Siitä johtuu, ettei mikään karva pääse kovin pitkäksi. Hiuksilla taas on paljon pitempi elinikä ja siksi ne kasvavat pitemmiksi.

E: Se kun niitä karvoja on monta, antaa äkkiä vaikutelman, että ne lopettaa kasvamisen. Mutta jos sulla olis vain yksi kainalokarva, niin näkisit sen kasvavn ensin, tippuvan pois ja taas kasvavan...

Samoin joillakin naisilla kaikki karvat kasvavat samaa tahtia siten että ensin ne ovat karvattomia, sitten siilejä, sitten täysi karvoitus ja taas täysin karvattomia. Miehillä en ole havainnut samanlaista (...en tosin ole niin kovasti tutkinutkaan).

Back
Ylös Bottom