Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Melkeen arvasin vastauksen :D

Se on kyllä vittumaista, kun melkeen joka kerta kun käy keskustassa joutuu feissareiden hyökkäyksen kohteeks. Vaikka kuinka yrittäs olla välinpitämättömän näkönen ja katella muualle niin ne pirut hyökkää kimppuun. Sitte kun ei aina kehtaa olla niin töykeä että painelis vaan ohi reagoimatta mitenkää.. :(

"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."

Lisää puskee...

Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?

Kysy et vitustako se tietää kerta sua ees tunne:hyvä:

Mulle ei kyl mee sit kerta kaikkiaan jakeluun, että mistä jotkut on vetäny noin tautiset herneet nenään Mikestä?!?

Miten se voi vituttaa ketään, että joku vetää bodifoorumia ja vielä omalla nimellä?

Mulle ei kyl mee sit kerta kaikkiaan jakeluun, että mistä jotkut on vetäny noin tautiset herneet nenään Mikestä?!?

Miten se voi vituttaa ketään, että joku vetää bodifoorumia ja vielä omalla nimellä?
Suomessa kaikki jotka tekee vähänki enemmän massia pitäis ampua, köyhien mielestä siis.

Melkeen arvasin vastauksen :D

Se on kyllä vittumaista, kun melkeen joka kerta kun käy keskustassa joutuu feissareiden hyökkäyksen kohteeks. Vaikka kuinka yrittäs olla välinpitämättömän näkönen ja katella muualle niin ne pirut hyökkää kimppuun. Sitte kun ei aina kehtaa olla niin töykeä että painelis vaan ohi reagoimatta mitenkää.. :(

Oppia ikä kaikki. Et vain ole tarpeeksi paatunut vielä. Ne sitäpaitsi haistaa epävarmuuden, eli ei kannata edes hidastaa vauhtia, vaan lennosta huikata että ei kiitos.

Oppia ikä kaikki. Et vain ole tarpeeksi paatunut vielä. Ne sitäpaitsi haistaa epävarmuuden, eli ei kannata edes hidastaa vauhtia, vaan lennosta huikata että ei kiitos.

Jep. Sitä kun ei oo kaupungissa varttunu niin on oppinu liian hyvätapaseks.

käytkö kirjoittamassa ite tuonne suomi24:lle usein
Omalla nimellä on se ketju siellä, senverran on kirjoitettu. Muutoin ne huutelee siellä joka toiseen viestiin "Moro Mike". Kirjoittavat itse eka jotain typerää provoa mun nimissä ja sitten perään tulee heti negat. Aika säälittävää lössiä.
Myydääks noita Deli-paitoja UFS:n Helsingin myymälässä?

PS. Paljon oot pitkä?
173cm ja vain netissä paidat.

Laittaisin ja ounaisin niin vitun totaalisesti kuin vain ounata voi. Siis näissä tapauksissa, joissa ollaan niin ämmiä, että vittuillaan vuodesta toiseen netissä. Quiz nimimerkki sai jo opetuksen, poika hiljeni aika tehokkaasti kun tuli kurat housuun.

Mites tää Quiz ownattiin? Ownaukset on vaan niin :dance2:

Back
Ylös Bottom