Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."
Lisää puskee...
Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?
Suomessa kaikki jotka tekee vähänki enemmän massia pitäis ampua, köyhien mielestä siis.Mulle ei kyl mee sit kerta kaikkiaan jakeluun, että mistä jotkut on vetäny noin tautiset herneet nenään Mikestä?!?
Miten se voi vituttaa ketään, että joku vetää bodifoorumia ja vielä omalla nimellä?
About 5v sitten jollain Sonyn halvalla pokkarilla. Siitä Panasonicin pokkariin ja siitä Canonin 350D järkkään. Sitten 5D ja siitä lopuksi Canonin 1DS MKII.Milloin Mike aloitit kuvauksen, ja millaisella kameralla?![]()
Melkeen arvasin vastauksen :D
Se on kyllä vittumaista, kun melkeen joka kerta kun käy keskustassa joutuu feissareiden hyökkäyksen kohteeks. Vaikka kuinka yrittäs olla välinpitämättömän näkönen ja katella muualle niin ne pirut hyökkää kimppuun. Sitte kun ei aina kehtaa olla niin töykeä että painelis vaan ohi reagoimatta mitenkää.. :(
Oppia ikä kaikki. Et vain ole tarpeeksi paatunut vielä. Ne sitäpaitsi haistaa epävarmuuden, eli ei kannata edes hidastaa vauhtia, vaan lennosta huikata että ei kiitos.
Suomessa kaikki jotka tekee vähänki enemmän massia pitäis ampua, köyhien mielestä siis.
Omalla nimellä on se ketju siellä, senverran on kirjoitettu. Muutoin ne huutelee siellä joka toiseen viestiin "Moro Mike". Kirjoittavat itse eka jotain typerää provoa mun nimissä ja sitten perään tulee heti negat. Aika säälittävää lössiä.käytkö kirjoittamassa ite tuonne suomi24:lle usein
173cm ja vain netissä paidat.Myydääks noita Deli-paitoja UFS:n Helsingin myymälässä?
PS. Paljon oot pitkä?
Laittaisin ja ounaisin niin vitun totaalisesti kuin vain ounata voi. Siis näissä tapauksissa, joissa ollaan niin ämmiä, että vittuillaan vuodesta toiseen netissä. Quiz nimimerkki sai jo opetuksen, poika hiljeni aika tehokkaasti kun tuli kurat housuun.